Poda a testy přenosové rychlosti!

Poskytovatelé a technologie, dial-up, ADSL, kabel, optika, bezdrátové připojení

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Luck 24. 4. 2005 19:18

To mě jako zákazníka nezajíma, pokud platím službu včas, kdo Vám ruší signály. Solidní firma řekne na rovinu, prostě ruší se Vám signály a je to. Bude to za cca týden a je to. A ne,že děláte nějaké pokusy a někteří technici se snaží obalamutit zákazníky. Odpověď na e-maily a komunikace s p.Cigánkem, pokud jsem splet jméno, tak se omlouvám stojí také někdy za starou belu.
Myslím, že napíšu knihu. Spolupráce s fa Podou, aneb, na co se nenechat nachytat. Doufám, že to bude bestseller :P
Pro p.Fryšavského - Pro mě nejste obchodník na správném místě. Jediný schopný obchodník je p.Matis a tomu mohu děkovat, že to dnes běží. To je obchodník na pravém místě !! Pane Fryšavký doporučuji Vám rezignaci na vaši funkci obchodníka, prostě u mě jste neschopný obchodník !!!!!!!
Já dělám v IT obchodníka 8let a jednám denodenně se zákazníkama velkých i malých firem a vím, co to je dělat obchodníka mám úspěchy !!!! Vaše práce p.Fryšavský tomu nenasvědčuje a hlavně ty večerní e-maily !!!! :D
Luck
Junior

Odeslat příspěvekod Luck 24. 4. 2005 19:26

By mě zajímalo, kde je psáno, že výpovědní lhůta je 3měsíce ????
Před skoro 2 lety, kdy jsme si to pořizovali, tak bylo řečeno 3měsíce podmínka pro připojení a pak vypovědní lhůta 1měsíc, tak to citoval p.Míček, tehdy obchodní zástupce fa Poda !!!!
Nějaké novinky o kterých my zákazníci nevíme ??????
Luck
Junior

Odeslat příspěvekod Luck 24. 4. 2005 19:34

Nevím, kde máte aktuální podmínky pro Homelink. Ale od té doby, co máte nový web, tak tam nic není, takže asi měníte podmínky pro Homelink, jak se Vám zachce. Na vašich stránkách je toho hodně málo o Homelink a výpovědní lhůty tam nejsou.
Prosím o odkaz, abych mohl uživatelům v domě říci, když jste Vy (fa Poda), tak neschopni nám to oznámit !!!!!
Luck
Junior

Odeslat příspěvekod Frysavsky 24. 4. 2005 19:55

Výpovědní lhůta článek 1 bod 1.4.!
Info o smluvních podmínkách článek 1 bod 1.7.!


Zbytek mluví sám za sebe!

Hezký večer pane Muri! :roll:
Frysavsky
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod maňák 24. 4. 2005 20:11

Neřekl bych, že pan Frašavský je špatný obchodník, když dovede poznat klienta firmy Poda s.r.o. jen z jeho slov, "Luck - pan Lukáš Muri" a vůbec bych se nedivil, kdyby pan Muri bydlel někde poblíž pana Zábranského, asi sousedi???!!! Dvojka k pohledání a pane Muri, proč jste už dávno od nich neodešel, když tady píšete takové slova, že přemlouváte další klienti k odchodu od firmy Poda s.r.o.???!!! Ale jak vidím a čtu, jenom máte ostrý jazyk jako pan Zábranský. Dejte už pokoj, protože se tady někdo chová dost nepříjemně, ale firma Poda s.r.o. to není!!!!!!!!!
maňák
Junior

Odeslat příspěvekod maňák 24. 4. 2005 20:21

A kdyby jste se někdy prošel po sidlišti jakémkoliv v Ostravě, určitě najdete hodně chytrákú, kteří mají za okny tzv. "wifi v krabičce", víte o čem mluvím a ti jsou nejhoršími rušiteli signálu, aniž by si to uvědomovali. A jestli v lokalitě Hrabůvky a Dubiny je 10 poskytovatelů internetu, ani bych se nedivil, že se mohou vyskytovat problémy, které je třeba řešit a to firma Poda s.r.o. dělá, viz pan Cigánek, Míchal Martin nebo pan Fryšavský, což jsou pravděpodobně lidé, s kterýma komunikujete ve firmě Poda s.r.o.!!??
maňák
Junior

Odeslat příspěvekod Frysavsky 24. 4. 2005 20:22

Myslím, že s touto debatou končím, pokud by měli zůčastnění nějaké osobní dotazy jsem na mailu frysavsky@poda.cz. Zároveň děkuji všem kdo nás podpořili i za názor těch co nás nepodpořili. Jsem rád, že se najdou i tací co ocení.
Frysavsky
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod maňák 24. 4. 2005 20:22

A v jaké oblasti děláte obchodníka? To na vás asi firma musí prodělávat, nebo se pletu?!
maňák
Junior

Odeslat příspěvekod hlinik 24. 4. 2005 20:29

Frysavsky píše:"Vážený" pane Zábranský,
Vaše posměvačné a ubohé začátky mailů typu "Zdravím pane Cigán,pardon,pane Cigánek" či posměvačné tituly typu "mistře" - doslova citováno, svedčí o Vaší inteligenci dostatečně výřečně. Uboze se tu snažíte skrývat Vaše hulvátství jako překlep, ale pane Zábranský PC není psací stroj, tak se Vy "odborníku" zaměřte na studování klávesnice DEL či zpětné šipky, aby se Vám tyto překlepy nestávali. Nemluvě již o Vašich verbálních útocích při telefonování k nám na firmu.
Tady se ze sebe snažíte dělat beránka - postiženého klienta, ale bohužel opak je pravdou.
Co se týče Vašeho podporovatele gmgm, k Vám jen toto pane - přeji Vám, aby jste nikdy neměl klienta typu pan Jiří Zábranský. Jinak se stotožňuji s Vaším názorem. Bohužel, takové všeobecné podmínky vznikají hlavně kvůli hulvátům typu pana Zábranského. Zajímalo by mě, zda-li by jste měl s tolika klienty a tolika přípojnými body čistý štít, to bohužel nemá žádná firma a už vůbec ne v oblasti Wi-Fi spojů, což by jste mohl vědět. Opravdu můžete přísahat, že tento máte? My se, ale snažíme problémy maximálně minimalizovat a proto máme také velice solidní poruchovou podporu, kterou vede pan Cigánek.
Opět k Vám pane Zábranský - od začátku se chováte svými jako hulvát (nejslušnější slovo, které se dá použít). Vaše *****ání a výhružky na naši firmu, už známe všichni, všichni kdož jsme měli službu na pohotovosti. Ujišťuji Vás, že žádný z klientů se nechová jako Vy a s celým zbytkem x tisíc homelinků vycházíme řekl bych velmi slušně, čehož Vy nejste schopen. Popravdě ani bych se nedivil našemu dispečinku, kdyby s Vámi nechtěl komunikovat již pár měsíců po instalaci. Nicméně oni tak činili. Být to čistě na mě, rozloučil bych se s Vámi velmi rychle, naštěstí oni jsou daleko schovívavější a klidnější a Vaším hulvátstvím zcela vycvičeni. Za tuto průpravu Vám děkuji, málokdo dokáže být jako Vy resp. zatím nikdo vyjma Vás. Jste nejznámější osobou z řad našich klientů, ale ne na poli stížností, ale Vašeho sprostého a neurvalého chování.
Vaše služba je plně funkční a funguje dle všeobecných ujednání, které jste si jistě stačil prostudovat než jste jej podapsal. Nepopírám, že jsme měli z počátku problémy s rušením, ale ty byli odstraněny dosti nákladnou technologií a navíc Vám byla poskytnuta nemýlím-li se sleva.
Pokud jste tak nespokojený, máte možnost připojit se i přes jiné firmy, konečně jednu jste dle všeho již testoval. Neustále vyhrožujete odchodem a já Vám sám za sebe říkám pane Zábranský - běžte, běžte ke kvalitnější konkurenci a nevyhrožujte jen!!! Osobně Vám vyprosím i třeba na kolenou, že nemusíte splnit 3 měsíční výpovědní lhůtu. Klidně ty tři měsíce doplatím, ze své kapsy!

V neslušném chování a sprosťáctví jste opravdu jednička!

S pozdravem Petr Fryšavský - obchodní zástupce PODA, s.r.o.

Prezentuji tu pouze svůj subjektivní názor nikoliv názor firmy PODA, s.r.o.. Nicméně považuji za slušné se představit i se svou příslušností k firmě../quote]


Vážený pane Fryšavský,z vašeho citového výlevu jsem se rozplakal nebo spíš pokakal,sice vás osobně neznám,ale opravdu je mi jedno kdo jste,nikdy jsem se s vámi nesetkal a jste mi ukradený,co se týče připomínek a hulvátství z mé strany,tak se domnívám že na vás nic jiného ani neplatí,pokud se s vámi jednalo slušně k ničemu to nevedlo,jestli jsem byl kdy sprostý a vulgární tak jste si mně tak naučili sami ,řeším tady problém jenž nemusel vůbec být problémem,pokud by někdo z vašich řad zvedl ***** a zajel si zkontrolovat přípojné místo v domě,dodnes jste tak neučinili a oháníte se zde nějakými teoriemi,které chápe jen odborník ale ne obyčejný klient,vážený pane Fryšavský,pokud si to myslíte,klidně mně odpojte,pošlete techniky(ha,ha?!) ať si sbalí to visící torzo které jste tu nechali,kterému říkali zásuvka,ať po sobě opraví vyhlodanou zeď,smotají smradlavý kus drátu a táhnou nejkratší cestou z mého bytu ale než vypadnou ať po sobě uklidí ten svinčík který tam nechali i minule,já si zajistím služby u konkurence,ta je myslím dnes již v hojném počtu a navíc vy i já budeme mít klidné nervy,nikoho se neprosím a nepadám na kolena.Pokud jste si tady přišel vylévat srdíčko,tak k příští konverzaci ještě nezapomeňte vzít uklízečku a pana vrátného,ať taky přispějí svojí troškou do mlýna,dál můžete maximálně minimalizovat problém,dál se nechejte chlácholit hrstkou pochlebovačů v této diskusi,která je nyní již k ničemu.V životě jsem zažil ledacos,skousnu i tohle,ještě podotýkám že jste měli zpočátku problémy ale máte je i teď,jen o nich nemluvíte,upřímně řečeno vás i vašich služeb mám plné zuby a docela bych si odpočinul,kdybych s vámi nemusel komunikovat,natož tak o vás slyšet,při vyslovení jména Poda mi běhá mráz po zádech,mimochdem dodnes celý blok ulice Krestova 1302,čeká na písemné smlouvy,týkající se změny rychlosti,toto jsem také několikrát urgoval,opět bezvýsledně,je zajímavé že pokud byly v minulosti problémy a jednal jsem slušně s kýmkoliv z vás,tak tam byly jen neustáké výmluvy a překrucování,pakliže jsem zvedl hlas nebo byl hulvát tak to naráz šlo a bez řečí.Vaše firma je první a odstrašující příklad internetového připojení,žádné jiné jsem nikdy neměl,vaše informace jsou mylné a smyšlené.Pane Fryšavský,trochu se mi zdá že si pletete pojem a průjem,proto vytřete oči a nasaďte brýle,na vaše bláboly já nejsem zvědavý,obtěžují mne jako bodavý hmyz a prudí.Tolik jako moje odpověď na váš příspěvek.Jiří Zábranský,zřejmě již bývalý klient firmy Poda.
hlinik
Junior

Odeslat příspěvekod maňák 24. 4. 2005 20:32

Pane Zábranský, rád bych viděl zaměstnance firmy Poda s.r.o. , který by k vám rád jel?! Dovedu si představit, že by si vyslechl prvně nadávky z vaší strany, pak byste mu dal prostor k činnosti. Ale chtěl bych vidět nějakého zaměstnance firmy, který by si něco vyslechl a pak byl ochotný něco pro vás ještě udělat. Když si znovu pročítám tuto debatu, kterou jste nazval "blbou debatou a že na ni nemáte čas", divím se ještě firmě Poda s.r.o., že s váma komunikuje a dovede vám naslouchat. Já bych vám už něco řekl, ale nebylo by to nic nepěkného a to platí i pro pana Muriho.
maňák
Junior

Odeslat příspěvekod maňák 24. 4. 2005 20:36

Nepotřebuješ plínky??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????,
maňák
Junior

Odeslat příspěvekod fretka 24. 4. 2005 21:00

To maňák:oni si tady řeší svoje osobní problémy,podstata diskuse je dávno pryč,tudíž nechápu proč se do toho plantáš a doporučuješ plínky,prosím tě kolik ti je let že tady pouštíš takové zhovadilosti,plínky bys možná potřeboval ty sám,já bych přikoupil ještě dudlík.
fretka
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maňák 24. 4. 2005 21:13

fretka, další chytrák, Pan Zábranský sám řekl, že se pokakal.....tak proč i Ty jsi se do toho pustil/a?! A zapojuješ se do diskuze, tak but zalez zpátky do nory "fretko"
maňák
Junior

Odeslat příspěvekod maňák 24. 4. 2005 21:14

chceš taky rešit své osobní problémy, klidně začni, pak uvidíme...
maňák
Junior

Odeslat příspěvekod maňák 24. 4. 2005 21:16

A jak vidím, taky znáte Pana Muriho, tím pádem i pana Zábranského, další ovečka na stříhánííííííí
maňák
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků