Stránka 1 z 14

Poda a testy přenosové rychlosti!

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 4. 2005 17:20
od hlinik
Zdravím,vy kdož jste připojeni touto společností pište,jedná se o toto:občas se mi nezdá jejich přenosová rychlost směrem dovnitř,proto testuji rychlost připojení přes http://admin.poda.cz/rychlost.php,o tom že tato rychlost nedosahuje rychlosti avizované(17:00-07:00)se bavit nebudu ale zaráží mne jedna věc.Reálná přenosová rychlost testovaná prohlížečem Mozilla 1.6 nebo IE 6 je kupříkladu 39.8 kB/s,t.j.318.4 kbps(má být 350 kbps ale nikdy není),následné vyhodnocení,graf na jejich stránkách však vždy ukazuje rychlost 350 kbps,zkoušel jsem to ještě přes http://www.dsl.cz,a rychlosti avizované oběma prohlížeči jsou totožné s testem rychlosti na této stránce.Tento problém řeším s techniky uvedené společnosti již delší dobu,ti nejsou s to nic s tím dělat,neustálé výmluvy atd.Včera jsem se naštval,oscreenoval obrazovku,zabalil do raru a odeslal mejlem,jejich odpovědí bylo to že nemohou otevřít přílohu,jak absurdní výmluva,proboha!!!Jaké jsou vaše zkušenosti,také obdobné či lepší?Pište prosím pouze ti jež jsou připojeni přes Podu,děkuji! :roll:

// adamek.jan - editoval jsem nazev threadu

rychlost

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 4. 2005 10:43
od jojojo(smazano)
Rád bych jako ředitel společnosti PODA odpověděl na příspěvek pana Zábranského, který se jaksi zapomněl podepsat. Ano, pan Zábranský skutečně již delší dobu zaměstnává naše NMC svými námitkami proti přenosové rychlosti. Reklamuje, že přenosová rychlost v prohlížeči a FTP klientovi nedosahuje stanovených 350 kbps, ale na našem grafu, který klientovi sestavujeme a poskytujeme, je tato rychlost uvedena. Potíž je v tom, že se obě strany bavíme o JINÝCH datech. Do našeho grafu jsou započítána VŠECHNA data, která klientským kanálem protečou, ale explorer či FTP klient zobrazí rychlost přenosu datových souborů. Člověk znalý věci ví, že to není totéž a panu Zábranskému se snažili naši pracovníci tuto skutečnost vysvětlit. Pokud by si kterýkoli náš klient např. předřadil před svou LAN switch s acountingem, statistiky switche by mu vykázaly zcela stejné objemy přenosu jako náš graf. Naše společnost se snaží být velmi otevřená vůči svým klientů. Jako jedni z mála poskytujeme klientům podrobné statistiky jejich přenosu. Nařčení z toho, že klienty záměrně mateme je nekorektní.
Martin Šigut, ředitel PODA s.r.o.

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 4. 2005 11:57
od hlinik
Vážený pane jojojo,vaše techniky zaměstnávám,ano od toho tam také jsou,či ne?Ono není ani tak problém s přenosovou rychlostí(v příspěvku je o tom zmínka)ale jak a nakolik je objektivní měření rychlosti přenosu způsobem který na svých stránkách nabízíte,nyní jste jej i vy označil za zavádějící.Pokud je tento způsob nepřesný a výsledky se liší,bylo by od věci testovat rychlost jiným způsobem a demonstrovat zákazníkovi tzv.černé na bílem že je vše v pořádku.Toto je předmětem našeho sporu,a toto se také marně snažím vysvětlit vašemu technikovi p.Cigánkovi.Hrajete si na svaté,děláte ze zákazníků ovce ale musíte přiznat že v minulosti jste měli s přenosovou rychlostí opravdu problémy,viz např.moje lednová sleva na paušál,tuto jsem si také musel vykřičet,poněvadž vy jste tvrdili(jako vždy)že vše je naprosto v pořádku,až po urgenci vaším obchoďákem p. Demčákem,kdosi od vás přiznal že byly problémy a výpadky,již vůbec nemluvím o spuštení vašeho nového testu rychlosti v měsíci lednu,jaksi kdosi pozapomněl že nefunguje v Exploreru,pak až na základě mého upozornění jste dali vše do pořádku,o tom že bývá občas problém s poštou ani nemluvě.Jsem váš zákazník,poplatky platím řádně a včas,proto mám také nárok na služby dle sjednané smlouvy.Vy se starejte o to jak tomu dostát.Zdraví Jiří zábranský.

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 4. 2005 14:07
od Vikt@r
Vážený pane Zábranský, Vaše chování, ač už písemné nebo verbální je patrně na stejné úrovni jako technické znalosti. Proto bych Vás tímto chtěl poprosit aby jste si nastudoval si k tématu, který jste zde otevřel potřebnou odbornou literaturu. A v neposlední řadě by jste mohl vážit výrazů, které při komunaci s námi používáte. Za sebe i své spolupracovníky Viktor Cigánek.

Proc tady?

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 4. 2005 14:27
od edward.beny
A nechcete si to vyrizovat nekde jinde? :roll:

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 4. 2005 14:33
od Laďa
Jen jim to vlákno nechte , ať se něco dovíme (přiučíme) ! :twisted: :twisted: :twisted:

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 4. 2005 14:40
od qmqm
solidni poskytovatel udava a garantuje realnou rychlost na strane zakaznika nikoli na jeho strane, takhle se pak chova akorat trubka, ktera si nevazi lidi a nebo zneuziva situace kdy je v okoli jediny nebo v presile
rekl bych ze tohle je takrka vsude, technici poradi az po desate urgenci a jeste navic ne tak jak si clovek predstavuje a spoolecnost ze sebe dela svatouska a jenom hrabe mesicni poplatky a nedej boze kdyz se zakaznik ozve o slevu pokud jsou vypadky, bohuzel spolecnosti si daji vetsinou do smlouvy takove krasne veticky, ze okamzite odstoupeni od smlouvy ze strany zakaznika je mozne pokud spolecnost nebude dodavat signal Internetu po dobu 30 dnu (pak z toho plyne ze topusti treba na 5 minut za mesic a zakaznik ma smulu, smlouva je naplnena)
tohle chovani je otresne a melo by se v tom udelat jasno a zacit certifikovat spolecnosti v kvalite, spolehlivosti a ochotnosti poskytovanych sluzeb
to by se pak lidi vice snazili

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 4. 2005 15:13
od hlinik
Pane Cigánku,nejsem si vědom že bych kdy v minulosti v písemné ču ústní komunikaci s vámi a s kýmkoliv od vás používal neslušné či urážlivé výrazy,takže prosím nikoho neosočujte!!Ještě k mailu zaslaného p.Martinem,prováděl ping statistiky,trasa od vás po náš dům neztrátuje,nikdo však neprověřil trasu od switche v domě směrem k jednotlivým účastníkům,to je myslím taky ještě vaše práce.Netvrdím že jsem odborník na danou problematiku,můj obor je elektronika,s vašimi argumenty však nesouhlasím.Sám dobře víte,s tím jste se zde ale napochlubil vy ani váš pan ředitel,že v době ještě málo nedávné byly s rychlostí velké problémy,až po urgencích vašich klientů,dochází postupně k nápravě,ovšem vždy až po "urgencích"(viz můj mail ze 16.4.2005,vám pane Cigánku,na tento jste se neobtěžoval ani odpovědět),mám právo se tedy domnívat že s klienty nejednáte korektně a otevřeně,vaše statistiky jsou zkreslené a zavádějící,to jste sami přiznali,vážení,pokud zákazník nemá jinou možnost testu rychlosti připojení,pak by bylo velmi vhodné upozornit jej na neobjektivitu takového testu a důrazně dopsat na vašich stránkách že tento test je pouze informativní a nepřesný.Vám pane Cigánku se podivuji,v jednom ze svých mejlů,adresovaných mi,jste m.j.zpochybnil odborné znalosti čtenářů tohoto fóra,na kterém se nyní i vy prezentujete,myslím že nemáte pravdu,myslím že zde chodí i tací od kterých by jste se mohl vy nebo i celá vaše Poda mnohé učit,vic opravdu nemám co bych dodal!Zábranský Jiří.

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 4. 2005 15:15
od hlinik
qmqm píše:solidni poskytovatel udava a garantuje realnou rychlost na strane zakaznika nikoli na jeho strane, takhle se pak chova akorat trubka, ktera si nevazi lidi a nebo zneuziva situace kdy je v okoli jediny nebo v presile
rekl bych ze tohle je takrka vsude, technici poradi az po desate urgenci a jeste navic ne tak jak si clovek predstavuje a spoolecnost ze sebe dela svatouska a jenom hrabe mesicni poplatky a nedej boze kdyz se zakaznik ozve o slevu pokud jsou vypadky, bohuzel spolecnosti si daji vetsinou do smlouvy takove krasne veticky, ze okamzite odstoupeni od smlouvy ze strany zakaznika je mozne pokud spolecnost nebude dodavat signal Internetu po dobu 30 dnu (pak z toho plyne ze topusti treba na 5 minut za mesic a zakaznik ma smulu, smlouva je naplnena)
tohle chovani je otresne a melo by se v tom udelat jasno a zacit certifikovat spolecnosti v kvalite, spolehlivosti a ochotnosti poskytovanych sluzeb
to by se pak lidi vice snazili



To qmqm:díky za podporu,taky jsi to řekl za mně!!! :lol:

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 4. 2005 15:29
od qmqm
nnz :)
internet poskytuji taky a tyhle veci jsem odboural hendka na zacatku a podle toho se musi chovat vsichni zamestnanci vuci klientum, zijeme v dobe HT ale bohuzel slusne lidske chovani se nejak vytraci a je to cim dal tim horsi :lol:

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 4. 2005 15:33
od Vikt@r
Pane Zábranský,
1. nikdy jsem v žádném ze svých mailů nezpochybnil toto forum ani jeho čtenáře.
2. pokud oslovení "Cigan" na mou osobu, nebo "pane jojojo" na adresu našeho pana ředitele považujete za slušnost, nezbývá mi než na diskuzi s Váma již dále nereagovat.
S pozdravem
Viktor Cigánek

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 4. 2005 15:42
od qmqm
Vikt@r píše:Pane Zábranský,
1. nikdy jsem v žádném ze svých mailů nezpochybnil toto forum ani jeho čtenáře.
2. pokud oslovení "Cigan" na mou osobu, nebo "pane jojojo" na adresu našeho pana ředitele považujete za slušnost, nezbývá mi než na diskuzi s Váma již dále nereagovat.
S pozdravem
Viktor Cigánekr/quote]


upr receno osloveni pro "pana reditele" pane jojojo je celkem na miste, nevim kdo se sam dobrovolne a nikym nenucen takto oznacil jakozto prizpevatel tohoto fora? chtelo by to trochu vicce sledovat okoli, ze? no a to ze utecou nejaka pismenka pri psani je naprosto lidske a pak z toho bohuzel vznikaji neprijemnosti smerem k dotycnemu a pak zalezi pouze na jizlivosti dotycne osoby, ale tady koukam, ze se lidi radeji bavi o tom co bylo driv zda vejce ci slepice a podstane veci jdou uplne mimo a puvodni tema se krci nekde v koutku a boji se az na nej prijde zase rada
lidi proberte se a naucte se chovat zase slusne jako lidi a ne jako pubertalni trubky, ktere omlouva vek :P

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 4. 2005 15:48
od hlinik
Vikt@r píše:Vážený pane Zábranský, Vaše chování, ač už písemné nebo verbální je patrně na stejné úrovni jako technické znalosti. Proto bych Vás tímto chtěl poprosit aby jste si nastudoval si k tématu, který jste zde otevřel potřebnou odbornou literaturu. A v neposlední řadě by jste mohl vážit výrazů, které při komunaci s námi používáte. Za sebe i své spolupracovníky Viktor Cigánek. /quote]


Pane Cigánek,než zde budete psát,nastudujte trochu češtinu a taky mi napište jestli jste se již naučil otevírat příchozí poštu s přílohami v.rar archívu,(minule jste mi mejloval že neumíte otevřít tento typ příloh,p.Demčák mi to potvrdil)pokud ne,jsem ochotný zaslat vaší společnosti trial verzi programu WinRar a podrobnou dokumentaci v PDF,za to že neumíte otevřít poštovní přílohy tohoto zcela běžného typu, by jste se mněl stydět,nikoliv se zde prezentovat jako technik odborník!!

pekne

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 4. 2005 15:56
od zmizik
Tak tymto si mu dal dobre :)

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 4. 2005 16:04
od Vikt@r
Nepsal jsem že neumím, ale že v mém PC to nejde a top je veký rozdíl. WinRAR je software, ke kterému je třeba zakoupit licenci, kterou vy patrně máte. Jak jsem Vám již psal naše firma používá jako operační systém Linux pod kterým jisté verze (mimojiné i ta vaše) prostě nefungují. O víkendu si jistě najdu čas a pokusím se v tomto fóru vysvětlit, to co jsem se pokoušel již několikrát vysvětlit i Vám. Předpokládám, že ostatní uživatelé to pochopí.