MAGIO - reálne skúsenosti?

Poskytovatelé a technologie, dial-up, ADSL, kabel, optika, bezdrátové připojení

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Dudo2 13. 5. 2010 20:57

volaj 0800 123 777
Dudo2
Junior

Odeslat příspěvekod wapman 16. 5. 2010 09:52

Ahojte neviem ci len umna je vypadok Magio, alebo nieco vacsie? Postupne mi vypadavaju programi, najprv M2,JoJ,Joj+islo,ale uz nejde.polovica rastra mi vypadla. Skusim tech.podporu,ked bude obsadene tak asi vacsi vypadok. Ozvite sa ak aj vam zamrza.
wapman
wapman
Junior

Odeslat příspěvekod zazou 16. 5. 2010 09:54

Akurát som išiel napísať to isté, len si ma predbehol. Nefunguje mi už väčšina z predpletených programov. Som na optike, v BB. Na technickej podpore všetci operátori obsadení !!
Naposledy upravil zazou dne 16. 5. 2010 10:00, celkově upraveno 1
zazou
Junior

Odeslat příspěvekod pedrom19 16. 5. 2010 09:56

Výpadky mam aj už ide len markiza , nič viac. Lokalita: Lučenec. Asi im tam napršalo :-D :-D
pedrom19
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod rios66 16. 5. 2010 09:57

Výpadok aj u mňa par programov ešte ide, ale väčšina vypadla. Lokalita Šahy.
rios66
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Snekyno 16. 5. 2010 10:07

to iste, ide uz len markiza. Velaty okres Trebisov
Snekyno
Junior

Odeslat příspěvekod 19740218 16. 5. 2010 10:14

tak potvrdzujem aj ja.....len markiza aj po restarte.....okres Hlohovec
19740218
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod lacikotlar 16. 5. 2010 10:16

Hlavne ze budu chciet platit faktury vcas !!!! Hajzli. Ked clovek chce zavadu nahlasit, dementna hlaska len oznami, ze je porucha. Ked napise reklamaciu, neuznaju ju, lebo telefonicky nenahlasil poruchu. V Kocurkove bol vacsi poriadok ako v TCome!!!! Jak ja sa tesim, az mi skonci s tymto neschopnym molochom zmluva....... Darmozraci, neschopaci a skrachovane existencie. Nikto iny tam nepracuje. :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr:
lacikotlar
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ajven50 16. 5. 2010 10:26

Toľkého hnevu takto v nedeľu. Neviem príčinu, ale v Bratislave je riadny vetrisko. Ak na poruchy volajú naraz stovky zákazníkov, tak je jasné, že hláška o poruche je efektívnejšia, ako čakať desiatky minuť kým sa dostaneš na rad.
Ajven50
Junior

Odeslat příspěvekod lacikotlar 16. 5. 2010 10:36

Ajven50 píše:Toľkého hnevu takto v nedeľu. Neviem príčinu, ale v Bratislave je riadny vetrisko. Ak na poruchy volajú naraz stovky zákazníkov, tak je jasné, že hláška o poruche je efektívnejšia, ako čakať desiatky minuť kým sa dostaneš na rad.


Ja platim za bezchybnu sluzbu bezchybnymi peniazmi. Ak sluzba nefunguje, pozadujem zlavu, alebo moznost sa jej zbavit, Nie ospravedlnenie, ze nefunguje! To vidim aj sam. Ked tak chcem vediet, preco nefunguje a kedy fungovat bude. Omeskal som sa s platbou za fakturu jeden den, (aj to z dovodu, ze nedoriesili moju reklamaciu) a uz som platil penale. Nech mi umoznia odstupit od debilnej zmluvy na nekvalitnu sluzbu bez po**ebanych 300€ poplatkov a nebudem sa rozculovat. Inak nech funguju tak, ako platim !!!!!!!!!!!!!!! :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr:
Naposledy upravil lacikotlar dne 16. 5. 2010 10:39, celkově upraveno 2
lacikotlar
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod matuso77 16. 5. 2010 10:37

u nas je taktiez vypadok... aj po restarte ide iba markiza, ct2 a magio kanal... to bude nedela :/
matuso77
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ajven50 16. 5. 2010 10:42

Laci, stale mas moznost, po tej Brychtovej hlaske pockat na volneho operatora.
Ajven50
Junior

Odeslat příspěvekod lacikotlar 16. 5. 2010 10:52

Ajven50 píše:Laci, stale mas moznost, po tej Brychtovej hlaske pockat na volneho operatora.


Milujem, ked nechopaci z TComu pisu na fora, a hraju sa na spokojnych zakaznikov. Ked si taky chytrak, napis hned, kedy bude sluzba dostupna a aka bude za poruchu kompenzacia! Nic ine ma nezaujima!!!! :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr:
lacikotlar
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod stelko123 16. 5. 2010 10:54

8-D 8-D 8-D 8-D

dobre som sa zasmial nejde magio tak rychlo na forum a tu uz bliakate 8-D 8-D 8-D 8-D


I LUV MAGIO :-\ :love: :D
stelko123
Junior

Odeslat příspěvekod legenda2 16. 5. 2010 10:59

lacikotlar píše:Hlavne ze budu chciet platit faktury vcas !!!! Hajzli. Ked clovek chce zavadu nahlasit, dementna hlaska len oznami, ze je porucha. Ked napise reklamaciu, neuznaju ju, lebo telefonicky nenahlasil poruchu. V Kocurkove bol vacsi poriadok ako v TCome!!!! Jak ja sa tesim, az mi skonci s tymto neschopnym molochom zmluva....... Darmozraci, neschopaci a skrachovane existencie. Nikto iny tam nepracuje. :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr: :grr:

Pomohlo Ti, keď si sa takto "vyzúril" na tomto fóre? Poruchy sa stávajú a nie sú ničím výnimočným ani u konkurencie. Ak sa Ti zdá (v priemere) jedna porucha za polroka veľa, odstúp od zmluvy a prejdi k inému poskytovateľovi služby.
Na reklamáciách im v prípade poruchy volajú stovky zákazníkov s tým istým problémom, t.j. chcú zistiť príčinu a lokalizáciu poruchy. Hláška ich oboznámi o tom, že o poruche v T-come vedia a odstraňujú ju. Nemôžu predsa odpovedať stovkám zákazníkov, to by asi kapacita liniek do ohlasovne porúch nestačila.
legenda2
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků