maniakomp píše:Tryp píše:jedna otazocka
podal som reklamaciu a žiadal som o zrušenie, reklamaciu mi uznali a došlo k zrušeniu zmluvy.
mam dotaz, čisto teoreticky keďže som magio odkúpil na začiatku, malo by mi ostať alebo sa vracia??? /quote]
chces si nechat box ?
napis dovod kvoli comu si zrusil, ak ti uznali reklamaciu tak asi budes musiet vratit aj zariadenie - box. /router si zoberu urcite ten je sucast sluzby/.
bezne sa zariadenia nevracaju napr. zrusenie pred uplynutim doby viazanosti /a je jedno u akeho operatora co objednas - mobil, telefon, magio ... / zaplatis porusenie podmienok zmluvy - vypoved pred uplynutim viazanosti - zariadenie ti ostane ale zaplatis zmluvnu pokutu co je uvedena v zmluve.
vsetko zavisi od toho co je v odpovedi na reklamaciu a neboj sa urcite to budes vediet presne podla faktury co poslu
podaval som reklamaciu s tym ze som nespokojny so službou a viac krát mali technické problémy (mal som tam nahlasene 4 technické problémy a kopu výpadkov) a ze z toho dôvodu to chcem zrušiť. Vyjadrenie prišlo v zmysle že reklamácia sa uznáva a zmluva sa ruší samozorejme bez zmluvnej pokuty. Súčasťou bolo aj nejaké vyúčtovanie a nakoniec mi vrátili na účet 1470 Sk, ale ani slovko tam nebolo o boxe. Ale volal mi ich technik že si príde po to zariadenie, bol to ten istý technik ktorý mi to inštaloval a 1x menil box, čiže som mu "dôveroval" a box som mu dal aj s routrom i ked podla neho mi mal prísť odovzdávaci/preberací protokol spolu s tým vyrozumením a mal mi to podpísať a keby bol nejaký problém s tým nech sa mu ozvem. Ale s T-comu doteraz nič neprišlo.
Neviem ale nieje to náhodou tak že ja som to magio odkúpil za akciovú cenu 1 Sk pri zriadení, pokial by som to zrušil ja, tak zaplatím pokutu za porušenie podmienok a ostava mi magio.... ale ked sa to zrušilo na základe reklamácie, resp. toho že oni "nedodržali" zmluvné podmienky mam dojem že to magio je aj tak moje, ????