0rphu píše:Servus,
rad by som sa opytal ci je tu niekto kto objednaval Magio v aktualnej vianocnej akcii a hlavne ako dlho to trvalo. Ja som mal do tyzdna doma pristroje aj prihlasovacie udaje na net, odvtedy ale presiel dalsi tyzden a zatial ide len internet, Magio nie. Na 0800 123 456 mi povedali ze mam cakat na SMS, tak teda cakam, ale rad by som vedel ci to viazne aj u niekoho ineho. A okrem toho som si vsimol, ze toto forum navsetvuju aj pani z t-comu, ktori by snad mohli aj pozriet ci a co sa deje. Vopred dakujem!
možno to už máš aj urobene,len k tebe nedorazila sms.možno sa niekde zatulala .Vieš si to zistiť aj sám jednoduchým sposobom.Kedže ako píšeš net ide,máš tam určite dsl vrstvu.Doležité je však aký typ,či klasicku dsl alebo už vrstvu pre magio adsl2+.
Zistíš to takto /ak máš miesto stareho routra už zapojený nový: vigor 2700/
1.otvor si internetový prehliadač a zadaj ip adresu 192.168.1.1
2.po zobrazeni prihlasovacej tabulky napíš:login - user , password - user
3.Si v zobrazeni routra a na lavej strane máš záložku : Online status - klikni na nu
4.Pozri uplne na spodny riadok a ked pod položkou ADSL Status Mode je zeleným napísane : ADSL 2+ (G.992.5) znamená,že už si pripojený na port,ktorý poskytuje možnosti využitia internetu a telky.Ak to tam nemáš zavolaj na 0800123777 a skús sa popýtať ,kdeto "vězí"
Ak to tam máš-strč eth kabel z STB do LAN portu 4 na routri,zapni STB do el.siete.Nechaj nabootovať soft z platformy /prvotne okolo 20min/.Počas bootovania nič nerob a nereštartuj router,nech sa to v klude natiahne a nevzniknu nejake komplikacie.