Filefox nejde spustit

Online komunikátory, VoIP, webové prohlížeče, e-mailové klienty

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Víťa1 31. 3. 2010 23:12

Zdravím
Potřeboval bych pomoc chtěl jsem si naistalovat dowload accelerátor ale potom jsem si to rozmislel tak to odinstaloval ten DAP ale nemohu spustit prohlízeč mozila firefox zkoušel jsem ho přeinstalovat ale nic, kde může být problém? předem díky za pomoc.
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1
Víťa1
Junior

Odeslat příspěvekod kernel_panic [passed] 31. 3. 2010 23:30

firefox /p

vytvořit novej profil
k bití internetovejch nihilistů jsem už příliš starej, ale za ty roky mně narostl krunýř, o kterej se vždy báječně rozplácnete; takže, mám zůstat čelem nebo?
kernel_panic [passed]
Přeborník Živě roku 2008

Odeslat příspěvekod Víťa1 1. 4. 2010 07:59

Jak? díky
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1
Víťa1
Junior

Odeslat příspěvekod kernel_panic [passed] 1. 4. 2010 08:33

kliknutím na tlačítko [create profile]
k bití internetovejch nihilistů jsem už příliš starej, ale za ty roky mně narostl krunýř, o kterej se vždy báječně rozplácnete; takže, mám zůstat čelem nebo?
kernel_panic [passed]
Přeborník Živě roku 2008

Odeslat příspěvekod Milanr1 1. 4. 2010 10:44

Víťa1 píše:Filefox nejde spustit

Zřejmě používáš beta-verzi.
Stáhni si aktuální verzi:
http://www.topdownloads.net/software/fi ... l?hl=&ia=1
Milan
Milanr1
Pokročilý

Odeslat příspěvekod IgnorStoupa 1. 4. 2010 10:55

Preinstalovat JINAM a dat vytvorit novy profil, neimportovat stary. Pokud nepomuze, je jednoducha metoda: nainstalovat SeaMonkey, pak znovu nainstalovat FF a prevzit profil ze SM.
Neni dano vubec nic. Sestrojte parabolu.
IgnorStoupa
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Víťa1 1. 4. 2010 11:23