Google disk - nesynchronizuje

Online komunikátory, VoIP, webové prohlížeče, e-mailové klienty

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Marus 22. 8. 2016 09:06

Mám takový problém s Google diskem.

Složku, kterou mám nastavenou pro synchronizaci, mi aplikace jednoduše nesynchronizuje. Provedu změnu souboru na PC a místo, aby ji okamžitě nahrál do cloudu, tak se pořád objevuje u souboru ikonka šipek dokolečka...a furt nic.

Pomůže jen restart aplikace, což je
1) Naprostá otrava
2) Absolutně to nechci řešit.

Toto se mi s dropboxem nikdy nestalo.
Kde by mohla být chyba?
Můj mobil je čínská dvousimková rýže...Kvalitní rýže
Marus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod A1rh- 19. 3. 2017 09:53

zdravím Vás,
zjistil jsem, že nemohu přes mobil (SG NoteII) otevřít nějaké soubory na Google disku a i nahrávání mi zahlásilo chybu. Strukturu složek v mobilu vidím, soubory také, i po aktualizaci stránky v aplikaci. I v NTB, který mám synchronizovaný, soubory jsou (12GB, raději jsem si vše odkopíroval do zálohy), klient v NTB (Win7, 32 bit) normálně běží a píše, že je vše synchronizováno.
Ale po přihlášení do webového rozhraní Google Drive tam není NIC! Ještě po přihlášení mi tam někde probliklo, že mám obsazeno těch cca 12GB z 17GB, ale je tam prázdno a teď už to zobrazuje obsazenost jen 20MB z 17GB, a to i v klientu NTB (ale fyzicky v NTB ty soubory jsou).

Teď jsem zkusil vytvořit v NTB nový soubor, ale synchronizace skončila chybou.

Čím to sakriš může být? Mám synchronizaci ještě na dalším PC s Win10 a občas jsem se tam přihlásil i z firemního NTB.

Díky za rady. Jak jste na tom vy, vše funkční?

EDIT: tak vysvětlení zde - výpadek - https://www.google.com/appsstatus#hl=cs ... a2c918af14

Aktuálně mi ale pořád 19.3.2017, 12:30 služba nefunguje a k souborům na webu se nedostanu, i když píšou, že by už služba měla být funkční.


Čas Popis

17.03.17 0:22

Problém se službou Disk Google bude vyřešen. Omlouváme se za vzniklé potíže a děkujeme za trpělivost a trvalou podporu.
K dispozici jsou i další informace v angličtině. Anglický text najdete na stránce stránka v angličtině.

16.03.17 22:58

Funkčnost služby Disk Google již byla pro některé uživatele obnovena, úplné zprovoznění pro všechny uživatele očekáváme za 12 hod.. Upozorňujeme, že tento časový rámec pouze předpokládáme a může se ještě změnit.
K dispozici jsou i další informace v angličtině. Anglický text najdete na stránce stránka v angličtině.

16.03.17 21:22

Náš tým pokračuje v řešení problému. Další informace o tomto problému a jeho aktuálním stavu vám poskytneme nejpozději v: 16.03.17 22:30.
K dispozici jsou i další informace v angličtině. Anglický text najdete na stránce stránka v angličtině.

16.03.17 20:33

Náš tým pokračuje v řešení problému. Další informace o tomto problému a jeho aktuálním stavu vám poskytneme nejpozději v: 16.03.17 21:29.
K dispozici jsou i další informace v angličtině. Anglický text najdete na stránce stránka v angličtině.

16.03.17 19:41

Omlouváme se, jsme si vědomi problému se službou Disk Google postihujícím velká skupina uživatelů. Uživatelé se bohužel nemohou přihlásit ke službě Disk Google; setkávají se s chybovými zprávami a případně i dalším neočekávaným chováním. Nové informace o tom, kdy bude problém vyřešen, budou k dispozici do 16.03.17 20:41. Upozorňujeme, že tento časový rámec pouze předpokládáme a může se ještě změnit.
K dispozici jsou i další informace v angličtině. Anglický text najdete na stránce stránka v angličtině.

EDIT 2: V 16:00 už zdá se vše funkční
A1rh-
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků