Názor na Facebook

Freemaily, internetové služby a jiná témata

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod marrac 10. 6. 2009 08:38

Fac(k)ebook a podobné nezmysly sú pre zakomplexovaných jednotlivcov s prevládajúcim komplexom menejcennosti, ktorí sa nedokážu v spoločnosti prezentovať bežnými spôsobmi.
Naposledy upravil DevAstor dne 11. 6. 2009 20:19, celkově upraveno 2
Důvod: smazány urážky, odděleno z tématu Facebook povolí uživatelská jména
marrac
Junior

Odeslat příspěvekod g.sus 10. 6. 2009 08:53

No esteze ta tu mame a vysvetlil si nam to. :oboze
- you bleed just to know you're alive -
g.sus
Junior

Odeslat příspěvekod 4s 10. 6. 2009 09:08

Tvůj projev a vyjadřování hodně napovídá.
Nikdo nikomu službu FS nenutí...zvláště lidem jako ty.
4s
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod marrac 10. 6. 2009 09:15

Pracujem ako psychológ s 25 ročnou praxou, takže myslím že o danej problematike mám aký-taký prehľad...
Môj prejav a vyjadrovanie zodpovedá profesionálnej praxi.

;-)
marrac
Junior

Odeslat příspěvekod g.sus 10. 6. 2009 10:00

No ano... psycholog s 25 rocnou praxou... bla bla bla
- you bleed just to know you're alive -
g.sus
Junior

Odeslat příspěvekod Bari007 10. 6. 2009 10:15

marrac píše:Fac(k)ebook a podobné nezmysly sú pre zakomplexovaných jednotlivcov s prevládajúcim komplexom menejcennosti, ktorí sa nedokážu v spoločnosti prezentovať bežnými spôsobmi.

:shock: :lol: :D

Hustej týpdek :D To že ho nemáš ty, ještě neznamená, že je to hloupost :) Evidentně jsi nepoznal možnosti využití Facebooku ;)
Bari007
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Jajar 10. 6. 2009 10:17

marrac píše:Môj prejav a vyjadrovanie zodpovedá profesionálnej praxi.