Dobrý den mám stejný problém. fcb mě požádá o vyplnění formuláře pro odeslání identity mé osoby a nic se nestalo.
přihlašuji se k účtu z nového zařízení a protože mám zapnuté dvoufázové ověření k přihlášení, generační kody na mobil mi nechodí a bohužel jsem si je předem neopsala. můj mobil z kterého jsem se přihlašovala je v opravně a z jiného zařízení se nepřihlásím, protože stránka nerozpozná nové zařízení, že patří ke mě.
nesmyslná pomoc od fcb je to, že mi několikrát asi milionkrát poslala kod pro reset hesla, který nepotřebuju, ale generační kod smskou nepošlou
nemám důvěryhodnou osobu, která by mi pomohla se přihlásit a externí aplikaci k přihlášení jsem si nezvolila. jen ten mobil, na který mi kody nechodí.
být 14 dní bez fcb mi už celkem znervozňuje, nejsem závislá, jen tam mám důležité kontakty :-o
jsem už celkem v *****, protože amíci asi nechápou o co mi jde
má s tím někdo zkušenost, jak to vyřešit????????????? Ď Ď Ď