Ebay - přišlo vadné zboží

Freemaily, internetové služby a jiná témata

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod kimbox 1. 2. 2017 11:11

Dobrý den, poprosil bych vás o radu jakým způsobem reklamovat zboží. Objednal jsem si tenisovou raketu od ruského prodejce. Přišla mi s prasklým rámem. Při komunikaci mi řekl že odeslal raketu v proadku a chyba je na mojí straně a o reklamaci nechce ani slyšet. Zaslal jsem mu foto rakety a napsal mi že jsem si to klidně mohl upravit ve fotoshopu. To už mě teda maximálně vytočil. Člověk si myslí že je 8000km daleko že si muže dovolit uplne vsechno >:-(

Můžu se proti tomu nějak branit ?


Děkuji za rady a informace
kimbox
Junior

Odeslat příspěvekod cernakus 1. 2. 2017 11:16

Můžeš, platil jsi paypalem, předpokládám, že? Pak je tam blokace 30 dní, po kterou můžeš využít reklamaci u nich. V případě, že rozhodnou ve tvůj prospěch, zůstane ti raketa a vrátí se ti peníze.
cernakus
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Pavel Černík 1. 2. 2017 13:32

1) ebay má vlastní customer-protection program.
2) výše zmíněný paypal také

Nic víc dělat nejde (teda, samozřejmě lze prodejci zanechat negativní hodnocení ale to moc nepomůže)
Pavel Černík
Junior

Odeslat příspěvekod kimbox 2. 2. 2017 06:30

bohužel je to už vic než 30 dni vsim jsem si toho až ted když jsem chtel jit hrat,


1) ebay má vlastní customer-protection program.


muzu poprosit odkaz ?
kimbox
Junior

Odeslat příspěvekod Pavel Černík 2. 2. 2017 07:54

jistě: http://pages.ebay.com/ebay-money-back-guarantee/

Každopádně, pokud jste přesáhl 30 dní, tak se neochotě prodejce vůbec nedivím. Ten časový limit tam není pro nic za nic.
Pavel Černík
Junior

Odeslat příspěvekod Doggg 2. 2. 2017 08:00

v summary ebay u daného nákupu můžeš otevřít dispute a řešit to přes něj. Nicméně souhlasím s tím, že po 30 dnech říct, že je zboží v nepořádku nevypadá moc důvěryhodně.
Doggg
Junior

Odeslat příspěvekod anonymni 2. 2. 2017 08:32

Ta raketa - záleží na tom, zda šlo o balistickou či o nosnou. Pokud šlo o balistickou, tak pak ještě hraje velkou roli, zda-li byla osazená jadernou hlavicí. V tom případě bych reklamaci raději neřešil, objednal bych nový rám a hlavici předělal z toho starého. Ovšem pokud šlo o nosnou raketu, pak bych zboží reklamoval s tím, že přeci jen se neodpaluje každý den, a dříve se vada nedala zjistit, než při přípravě odpalu.
anonymni

Odeslat příspěvekod cernakus 2. 2. 2017 08:45

Pobavilo

Pro tazatele - šance na vrácení peněz je nyní minimální. Zejména, pokud šlo o dražší raketu. Pro příště, zboží ze zahraničí se kontroluje vždy ihned a důkladně. Platí to nejen pro ebay, ale i Amazon nebo dealextreme (úmyslně protiklady).
cernakus
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Timmy12 2. 2. 2017 09:05

Žádná ochrana neexistuje. Vadné zboží jsem odeslal okamžitě zpátky, prodejce se snažil vymlouvat uplně na všechno, no, po předložení důkazů souhlasil s vrácením. Zboží se mu vrátilo a přestal komunikovat. Paypal asi 20 dní rozhodoval. A nečekaně mi vrátili prd. Jelikož prý zboží nelze dosledovat, že dorazilo do cíle. Když sem čislo balíku zadal do webu cilové pošty, okamžitě vyskočila celá trasa, včetně cíle, kde bylo potvrzeno doručení adresátovi. Paypal přestal komunikovat a odbyli mě ohromným množstvím textu, který v podstatě vysvěloval že mám smůlu a je to moje vina, že jsem jim věřil.

Takže všem doporučuju prodávat poškozené věci, vyděláte a nikdo s tím nic nenadělá. Dokonce negativní komentář prodejci zmizel, takže ani tohle o ničem nevypovída.
1)Ryzen 7 3700x + Grandis 2 , CROSSHAIR VI HERO , MSI GTX 1060 6GB OC, 32GB DDR4
2)i5-3470 + Freezer i11, GIGABYTE H77M-D3H , MSI GTX 1050 Ti 4GB OC, 16GB DDR3
3)T100TAM-DK014B
Timmy12
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petosa19 2. 2. 2017 09:09

Súhlas s cernakusom.
Ja osobne pri otváraní a rozbaľovaní zásielky zo zahraničia vždy nahrávam video.
Ak je všetko v poriadku, video samozrejme mažem, ak nie, mám dôkaz že tovar poškodený už prišiel.
petosa19
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod risomas 2. 2. 2017 10:07

Timmy12: a poslal si paypalu/ebay ten vypis z posty. Mne sa uz vela krat stalo ze mi tovar neprisiel/bol vadny. zvacsa reagoval uz predavajuci a vratil ihned peniaze alebo dal zlavu. Ak nic tam mi peniaze vzdy vratili.
C5 X7 Tourer 2.2
risomas
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cernakus 2. 2. 2017 10:11

Timmy12 píše:Žádná ochrana neexistuje. Vadné zboží jsem odeslal okamžitě zpátky, prodejce se snažil vymlouvat uplně na všechno, no, po předložení důkazů souhlasil s vrácením. Zboží se mu vrátilo a přestal komunikovat. Paypal asi 20 dní rozhodoval. A nečekaně mi vrátili prd. Jelikož prý zboží nelze dosledovat, že dorazilo do cíle. Když sem čislo balíku zadal do webu cilové pošty, okamžitě vyskočila celá trasa, včetně cíle, kde bylo potvrzeno doručení adresátovi. Paypal přestal komunikovat a odbyli mě ohromným množstvím textu, který v podstatě vysvěloval že mám smůlu a je to moje vina, že jsem jim věřil.

Takže všem doporučuju prodávat poškozené věci, vyděláte a nikdo s tím nic nenadělá. Dokonce negativní komentář prodejci zmizel, takže ani tohle o ničem nevypovída.


Dotaz:

kdo byl prodejce? Američan? Číňan?
cernakus
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod josa 2. 2. 2017 11:28

Pise, ze to bol Rus. Kazdopadne po 30tich dnoch by som sa ako predajca na neho tiez vyprdol.
josa
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod worrapS 2. 2. 2017 11:45

Souhlas s Timmym. Podobně to bohužel funguje i na Aukru. Dokud to nepředáš právníkovi, tak se nikam nepohneš.
Pracovat s počítači je docela otrava. Vůbec, pracovat je otrava. Možná to nakonec s těmi počítači nebude až tak zlé.
worrapS
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cernakus 2. 2. 2017 11:50

josa:

neodpovídej za jiné, navíc špatně.
cernakus
Mírně pokročilý

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků