Herní PC v cenovém rozmezí 20 - 25 tisíc

Rady a tipy pro výběr počítačové sestavy (konfigurace, nekompatibilita)

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Pravidla sekce PC sestavy: viewtopic.php?t=1132453
FAQ sekce PC sestavy: viewtopic.php?t=1131824
Doporučené sestavy: viewtopic.php?t=1131316&all=1

!!! Čtěte, než se zeptáte !!! Respektujte, nebo budou vaše vlákna zamykána !!!

Odeslat příspěvekod mystaq 26. 2. 2014 10:15

Hezký den přeji,

jelikož jsem počítačový amatér a v dnešním rozsáhlém světě hardwaru se moc neorientuju, chtěl bych vás požádat o doporučení PC sestavy, která by měla být primárně určená na hraní her (cca 90 % času na PC trávím hraním, zbytek je práce v MS Office, popřípadě brouzdání na netu. Needituji videa ani nic takového a ani se v budoucnu nechystám).

Můj rozpočet se pohybuje v rozmezí 20 – 25 tisíc. Samozřejmě čím méně tím lépe, ale zároveň chci, ať ten stroj opravdu za něco stojí a pár let mi vydrží (nebráním se tedy taktování).

Do tohoto rozpočtu by měl být zahrnut i operační systém – jen nevím, jestli je lepší pořídit W7 a nebo W8 – nechám si poradit i v tomto.

Nemám žádné speciální požadavky ohledně hluku apod. – jsem zvyklý mít v pokoji helikoptéru. V ceně by však měla být zahrnuta DVD mechanika.

Vlastním monitor BenQ RL2240H 21.5" s maximálním rozlišením 1980 x 1080. V budoucnu bych si rád k PC také pořídil druhý monitor podobných parametrů.

Byl bych rád, kdyby mi stroj už přišel sestavený, protože sám bych to nezvládl.

Pokud jsem na něco důležitého zapomněl, omlouvám se a rád to doplním, popřípadě upřesním své požadavky.

Předem Vám všem, kteří se rozhodnete obětovat část Vašeho drahocenného času k tomu, abyste mi poradili, děkuji.
mystaq
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod The Shitman 26. 2. 2014 11:53

24 664,- + sestavení buď 890Kč Alfa, zdarma CZC, nebo někdo místní dle domluvy.