od Sasar 21. 3. 2017 12:26
Ukazuje jen to, co chce. Pozorně se dívej, jak s každým přidaným objektem hráče, nebo moba (fyzika, ai, ...) citelně dropuje. Efekty podrží silná grafika, ale data zpracovávaná procesorem už ne. To jsou přesně ty situace, o kterých se tu celou dobu mluví a upřímně, on tam toho zase tak moc nedělá. Celu dobu hlavně stojí, mačká, sem tam se přesune, ale nechce se po něm žádný výkon. Pust si to několikrát a uvidíš, než se rozkouká, uplyne dost času. Nezpracuje dostatečně rychle celý objem dat. Jednak mu chybí dvě jádra, HT sice pomohou, ale zdaleka nepředvedou stejný výkon jako fyzická jádra se stejnou synchronizační režií a další nedostatek je kombinace pomalých pamětí a malé L3. Nestíhá to, zatímco my "graficky slabší" bojujeme s efekty a stíny, on bude mít problém hráči a moby. Naštěstí se už nevyžaduje, aby roguna použila třeba Gouge.