powlcz píše:Sasar píše:Záleží na vás, protože i bez příplatkové záruky, nebo podmínek prodejce dostane garance a nadstandard. V základu automaticky identický náhradní díl po dobu tří let. To znamená, že druhý den přijede přepravní služba s novým dílem, který si můžete vyměnit sám. V případě potřeby dostanete identický díl z rezervních zásob. Odpadá tak shánění funkčního dílu, např.: základní desky, které se stáhly z prodeje před X lety.
Standardní on-site servis Autocont, Triline, ... apod. řeší technik na místě.
To má být nějaký vtip? Šmejdy typu Autocont bych nechal tak možná spravovat kanály
Edit: abych jim nekřivdil, po tom co dosrali co mohli nám věnovali jako omluvu diskové pole asi za 180k. Ale už nikdy
O kolik je kvalitnější skříň Fractal Desing Define R5, bez potisku koupená v běžném obchode, vůči stejné skříni s potiskem Autocont, Premio, Triline a další značky, které vyrábí ATComp Ostrava? Z hlediska kvality a spolehlivosti není rozdíl, jestli jste koupil desku MSI X99A Raider, nebo Gigabyte X99P-SLI v běžném obchodě, nebo ve stejné skříni s potiskem Autocont Integra.
Měl jste problém se software, ale proč svou frustraci aplikujete na hardware?