Vrácení monitoru bez "ochraných" nálepek

CRT, LCD, tiskárny a technologie tisku, skenery

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod nerjan 20. 2. 2014 11:09

servisem nebo mnou neodstranitelnou? jedná se o vadu desky a čtečky karet telefonu který byl zakoupen v prosinci. každopádně pročtu tebou poslaný odkaz a děkuji
nerjan
Junior

Odeslat příspěvekod Python.p 20. 2. 2014 11:26

Nemusíme chodit daleko -> viewtopic.php?f=920&t=1208394

a ještě jedna zkušenost, koupil jsem si NOTE 2, který byl deklarován jako vrácené 100% funkční zboží, ano folie z displeje byla dole, ale displej bez škrábanečku, na bocích nákepky ještě byly. Dojedu domů dam do něj SIM a ejhle, nechce z ní fungovat. Už znám důvod proč ho ten předchozí majitel vrátil.... takže směřuje na RMA
Pozor! Tento příspěvek může obsahovat stopy: ironie, mléka, čokolády, sarkazmu, oříšků a cynizmu...

Forum, není vyhledávač s lidským rozhraním !
Python.p
Je to rebel!
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nerjan 20. 2. 2014 11:34

je to sviňárna co se děje. člověk kupuje nový zboží v domnění že je nový a ono ejhle on už ho někdo měl
nerjan
Junior

Odeslat příspěvekod sirius1983 20. 2. 2014 11:41

A přitom vypadá to zboží úplně jako nové, nemá na sobě žádné škrábance, ale člověk nikdy neví, proč ho ten předchozí zákazník vrátil. Takže á doporučuji jakékoliv vrácené zboží nebrat, tím spíš pokud je prodáváno za plnou cenu.
sirius1983
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Python.p 20. 2. 2014 12:21

Právě tady byla naštěstí snížená cena a to na hodně výhodnou hladinu ~ cena jetého pouze s roční zárukou, takže kdyby fungoval tak super kup. Ve skrytu duše doufám že to bude neopravitelná vada a dostanu novej kousek pokud ne, tak odstupuji od smlouvy a beru jinej mobil, protože tohle už je snad nějaký znamení... ( první jsem chtěl použitej, prodejce prej super stav, osobní předání škrábanec jako prase na displeji, druhej bazarovej prodejce ani nepřišel, tak jsem se naštval že si koupím novej a když jsem viděl tenhle tak si říkám super něco ušetřím a ono houno..)
Python.p
Je to rebel!
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sirius1983 20. 2. 2014 13:15

No pěkně se tahle diskuse rozjela. Až by to možná i stálo za založení vlákna "zkušenosti s vrácenímm zboží během 14 dnů" :)
sirius1983
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nerjan 20. 2. 2014 14:34

špatný by to nebylo ;-) ušetřilo by to pár témat a minut hledání
nerjan
Junior

Odeslat příspěvekod Python.p 20. 2. 2014 15:15

Tak vráceno, jen jsem je upozornil na to že se v tom někdo hrabal, tak uvidíme.
Python.p
Je to rebel!
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Higgi 20. 2. 2014 16:15

Musim potvrdit zdejsi nazor, ze lidi vraceji zbozi do 14 a pritom nereknou, ze ma zavadu. Muze byt takova, ze se na ni.pouhym zapnutim, pokud se dana vec zapina(tezko zapnout RAM modul) proste neprijde. Je to o obycejne slusnosti.
Higgi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kindlepap 20. 2. 2014 19:36

K původnímu dotazu.

Zboží nemusí být s nálepkami, ani pytlíčky, dokonce ani nemusíš vracet krabici s polystyrény, nicméně je třeba počítat s tím, že prodejci by měly zboží důkladně zkontrolovat a pokud výše uvedené chybí, tak mají plné právo ti naúčtovat náklady, které vznikly ztrátou obalů apod. Třeba velkých televizorů pokud chybí obaly, manuály, tak to bývá třeba 1 000 Kč. Pokud je zde zástupce značky monitorů, které vlastníš, funguje určitá kooperace.

Nový zákoník v tomto tolik nezměnil.

Eshop by měl být určitě korektní a informaci o již znovuprodávaném zboží sdělit předem a nevystavovat ho jako nový a nebo alespoň promítnout do ceny. Poslední zkušenost je taková, že korektní v tomto není TS bohemia/alfa. Praktiku v komunikaci dokonce obhajují, ve stylu zákon to dovoluje, tak co. Holt firma jen z Olomouce.

Doufám, že sem vletí Amazon a přinese sem na podobné praktiky kladivo na čarodějnice. :)

Bohužel žijeme v bahně ČR, kde žije spousta vyčůránků a věci a zákony, které mohli být hezké a funkční lidi zneužívají. Například zakupování fotoaparátů, videokamer a navigací před dovolenou a následní navracení po dovolených. Krizové je tedy povánoční a poprázdninové období.
kindlepap
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod xxsonic71xx 18. 4. 2014 20:53

Pánové, jak je to s těma ochranýma foliema? Jsou u nového kusu vždy? Protože dnes mi dorazil 235P z Alfacompu a ani jedna na něm nebyla. Kabely sice vypadaly nepoužitě, ale jediné co bylo na celém monitoru včetně stojanu byl doklad o kalibraci. Jak jsem koukal na youtube, tak tam bylo nálepek do aleluja. Kdyby více neprosvítala spodní levá strana, tak to asi ani neřešim, ale takhle by mně dost sralo, kdybych zrovna trefil na vrácený kus. Jak nejlíp vyzkoužet podsvícení, aby jste mohli posoudit zda je to ok nebo by to mělo být lepší? Díky
xxsonic71xx
Junior

Odeslat příspěvekod soban 18. 4. 2014 21:21

To jak je to z nálepkama ti nikdo neřekne jedině rozbalit stejný kus.

Kupoval jsem router a ten byl polepen celý a pak jiný od stejné firmy a ten byl pouze v sáčku a krabici.

Záleží na výrobci jak to zabalí.

Jinak podsvícení není nikdy 100% stejné pod celým displejem záleží na modelu a technologii, samozřejmě nemělo by se to poznat u nového při normálním provozu.
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý

Odeslat příspěvekod sirius1983 20. 4. 2014 17:49

Tak nastav si na monitoru celou černou plochu, podsvícení nastav na maximum a ve zhasnuté místnosti uvidíš, jak moc je podsvětlení nerovnoměrné.
sirius1983
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BLIzZard--cz 20. 4. 2014 18:13

U 235P (jako u většiny levných IPS) je podsvícení nerovnoměrné.
i9-9900K @ 5Ghz/4,5Ghz Cache + FD S24 | MSI Z370 KRAIT GAMING | GIGABYTE RTX 2080 Ti GAMING OC 11GB @ 2085-2100/16200Mhz | G.Skill Trident Z 16GB (2x8GB) @ 3600Mhz, CL16 | SAMSUNG 970 EVO NVMe | Corsair RM650x | Bitfenix Aurora + NZXT LED | 144 Hz IPS QHD
BLIzZard--cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 20. 4. 2014 19:09

Docela dobře má vysvětleny podmínky vrácení zboží do 14 dnů Mall.cz
http://www.mall.cz/vraceni-zbozi-14-denni-lhute
Prostě to individuálně posoudí a podle toho strhnou část ceny.
Já možnost vrácení zboží do 14 dnů využil jen jednou u Alzy, protože mi vybraný externí disk nefungoval se satelitním přijímačem. Napsal jsem to do původního dopisu a disk vrátil bez známek používání v původním obalu. Vrátili mi plnou kupní cenu.
myšpulín
VIP uživatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků