Domácí/pracovní tiskárna do 3k

CRT, LCD, tiskárny a technologie tisku, skenery

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod TomasJelen 21. 2. 2019 20:19

Zdravím všechny.


Potřeboval bych poradit s tiskárnou pro přítelkyni, která pracuje jako lektorka angličtiny. Občas si potřebuje vytisknout nějaké materiály do práce a její současná tiskárna jí strašně štve, nejspíš odchází do věčných lovišť. Já bych se asi snažil tu tiskárnu ještě nějak rozchodit ale její argument, že ve výsledku je nejjednodušší a i skoro nejlevnější prostě pořídit novou, mi přijde jako poměrně fér :-D. Takže Vás prosím o radu, kterou tiskárnu vybrat.

Trochu jsem po fóru hledal ale nenašel jsem dostatečně jasné odpovědi na to, co bych pro ní potřeboval.

Měsíčně tiskne cca balík papíru, občas ani to ne (spíš za dva měsíce). Hlavní je, aby mohla tisknout přes WiFi a tiskárna bylo co nejvíc spolehlivá a nenáročná na provoz - jak finačně, tak pracně. Ideální by bylo, aby měla i skener. Jinak jsou to prostě dokumenty, občas s obrázky (cca 70 % práce, 30 % škola).

Kvůli ceně si myslím, že asi budeme muset jí do inkoustové. I když se v počítačích rád hrabu, v tiskárnách se vůbec nevyznám a určitě dám na radu zkušenějších.

Pokud jsou potřeba další specifika výběru, určitě rád zodpovím, jakmile jí budu mít na drátě :-).


Mockrát děkuji za každou odpověď!
TomasJelen
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod KineCZek 21. 2. 2019 22:15

Musí to za každou cenu být barva? Ano = ink tank. Ne ... zvažte laser.
Don't think you are. Know you are. (Morpheus)

| PC sestavy hracum i profesionalum na miru | Kontakt zde tlacitkem SZ, nebo na Facebooku |
KineCZek
Odborník PC sestav a ULN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TomasJelen 21. 2. 2019 23:36

Barvy nejsou vyloženě nezbytné, takže by ten laser možná přišel ke slovu. Kdyby ano, můžete mi, prosím, poradit nějakou prověřenou?

Stačilo by, aby měla kopírku, scanner a WiFi.
TomasJelen
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod KineCZek 22. 2. 2019 01:00