Epson RX-425 - problémy s tiskem

CRT, LCD, tiskárny a technologie tisku, skenery

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod AlešV 7. 6. 2005 20:45

Rovněž i já jsem "šťastným" majitelem této tiskárny, zakoupil jsem ji koncem ledna, udělal jsem na zkouška cca. 5 malých fotek, pak jsem spoustu věcí skenoval a vytisknul cca. 30 x A4 černobílých dokumentů. Když jsem se dostal k tomu, že začnu trochu tisknout, tak bohužel tiskárna zahlásila, že je míň než 20% inkoustu, a to žlutého, to jsem se divil ještě víc po tom černobílém tisku. Od té doby jsem přestal tisknout úplně a uvažuji o koupi jiné tiskárny,
provozní náklady této tiskárny (cena nových náplní cca. 1000Kč) bych asi dlouho nevydržel.

Jak tak tady sleduju tu diskusi a jednání Mironetu, tak nabývám dojmu, že Mironet vlastně nic řešit ani nechce a čeká až to nějak utichne, protože kdyby to chtěl řešit, tak by reklamace neřešil tak, jak řeší, protože my jako zákazníci máme obchodní vztah s Mironetem ne s Epsonem. Jako jediné řešení bych viděl soudní cestu, najmout právníka a podat společnou žalobu všech postižených.
Aleš
AlešV
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Bohdan(smazano) 8. 6. 2005 12:00

Bohužel už s problémem tiskárny RX 425 nepomůžu. Peníze oželím, odjíždím do ciziny!
Bohdan(smazano)
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod AlešV 10. 6. 2005 19:52

Jak to vypadá, tak Mironet konečně tuto tiskárnu stáhnul z prodeje.
Aleš
AlešV
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Fiala (novy) 12. 6. 2005 18:49

V internetovém obchodě Kasa (http://www.kasa.cz) je tiskárma stále vedena jako nejprodávanější.
Na internetových stránkách Kasy není možná diskuse. Chtělo by to nějak dát vědět do éteru, abychom získali další lidi, kteří si koupili tuto tiskárnu.
Fiala (novy)
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Šutr 12. 6. 2005 19:38

Před týdnem jsem svému prodejci zaslal dopis kvůli neuznané reklamaci. Uvidím, jak s tím naloží. Pokud to takhle nepůjde, jsem pro společnou žalobu.
Šutr
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod howgh 13. 6. 2005 09:51

Všem : ohledně "společné" žaloby trošku brzděte, nic takového ve skutečnosti neexistuje. Je možné následné "spojení věcí ke společnému řízení", ale to bych teď neřešil. Nadešel čas pro razantní postup. Dá se celkem reálně očekávat zamítavé stanovisko EPSONu (a tím i ostatních prodávajících) ke všem našim tvrzením a žádostem. Pro ten případ je nutné mít připraveno řešení - znalecký posudek, který se vyjádří k vlastnostem výrobku a jejich srovnáním s propagací a reklamou výrobce. Je zde někdo, kdo je (tak jako já) přesvědčen o výsledku takového posudku a je ochoten se podělit o náklady na jeho vypracování? Momentálně tyto náklady nedokážu odhadnout, ale tipnul bych je tak kolem 2000-3000 Kč. Tyto náklady by nám v případě úspěchu byl prodávající povinen nahradit. Jsem ochoten jít s věcí k soudu, nic mě to nebude stát, ale je nutné mít k dispozici objektivní posouzení. Pište Vaše návrhy, věc se už musí pohnout.
howgh
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tarzan 13. 6. 2005 10:44

A Vy chcete konkrétně jednat přímo s Epsonem jako s výrobcem? Chtěl jsem tu věc řešit s Mironetem.
Tarzan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod howgh 13. 6. 2005 10:52

potřeba samozřejmě s Mironetem. Jde ale o to, že Mironet udělá jen to, co udělá i Epson. Mironet se prostě v případě problému obrátí na Epson a pokud Epson věc odmítne (jakože odmítne) jako nedůvodnou, následně ji odmítne i Mironet. Totéž by bylo v opačném případě.
howgh
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tarzan 13. 6. 2005 11:27

Není mi pořád jasné, co mám konkrétně udělat. Znalecký posudek je věc velice drahá. U soudu řeknou, že náš znalec byl zaujatý a dají svého. výsledek je velice nejisttý.
Tarzan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod howgh 13. 6. 2005 11:33

Ano, i to se může stát, ale bohužel nikdo za Vás nic neudělá. Záleží jenom na Vás, jestli do toho půjdete nebo ne. Mironet jednal jednal, až nic nevyjednal. Myslíte si, že mu někdo nařídí vyhovět Vaší stížnosti? Pokud nebude Mironet sám chtít (což nechce, nebo lépe řečeno nemůže, protože Epson mu vrácené tiskárny zpět nevezme) nezbývá, než jít cestou soudu. S jeho riziky i přednostmi. Nikoho ale do ničeho nenutím, jen prostě vím, že "samo, z ničeho nic" se nestane nic.
howgh
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Šutr 13. 6. 2005 15:42

Klamavou reklamu by měla řešit ČOI. Když jsem tam byl (psal jsem to už na Mironetu), tak mi bylo sděleno, že potřebují znalecký posudek, nebo pokud nás bude více, nechají si ho udělat sami (nebo něco v tom smyslu). Já myslím, že je nás dost. Navíc pokud by se šlo jen proti Mironetu, tak co z toho. Technické údaje přece uvádí nepravdivě Epson jakožto výrobce. Navíc ne všichni ji v Mironetu koupili (jako třeba já). Myslím, že v 1.řadě by to měla řešit ČOI.
Šutr
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tarzan 13. 6. 2005 18:08

TO JSEM STÁHNUL Z PORADNY SPOTŘEBITELE
Dotaz zodpovězený dne 13. 06. 2005
Link na dotaz - Poslat mailem
DOTAZ:
Svůj dotaz již včera poslala manželka. Mám připomínky ohledně technických parametrů. Koupili jsme multufunkční zařízení Epson Stylus Photo RX 425 na základě reklamy, která neodpovídala skutečnosti a řídili se parametry, které si Mironet postupně opravoval. Např. prodejce tvrdil, že je tiskárna šestibarevná (je čtyřbarevná), dále že prodává refill kity, kterými se dají ušetřit provozní náklady. V reklamě se dočtete o obnovení zašlých negativů, ale to také nelze. Stále je v reklamě hodně nepravdivých informací.Tiskárna je nespolehlivá, v barvách se vyskytují chyby, i chyby tisku. Lze provádět jen krátkodobé opravy, při kterých mizí inkoust. Nevytisknete ani šestinu inzerovaných stránek a inkoust dojde.Poraďte, prosím, vhodný způsob, jak zařízení vrátit. Koupili jsme jej v druhé polovině března 2005.

ODPOVĚĎ:
Doporučujeme uplatnit tzv. rozpor s kupní smlouvou, vzhledem k tomu, že tiskárna neodpovídá reklamě ani nemá vlastnosti popisované prodávajícím. Tento rozpor by bylo vhodné uplatnit písemně, máte právo žádat odstranění rozporu, v tomto případě zřejmě odstoupení od smlouvy.
Tarzan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod howgh 14. 6. 2005 07:16

Tarzan : to ano, my to právo máme a samozřejmě ho využijeme. Problém je ale v tom, že Mironet (nebo jiný prodejce) bude naše tvrzení a důvody považovat za nepravdivé a nestane se nic. protože ho k mikdo k ničemu nedonutí.

Šutr : určitě nás bude hodně. Jste schopný "Akci ČOI" zorganizovat? Resp. bych to viděl tak, že vytvoříme nějaký papír, který bychom zájemcům rozesílali mejlem a oni by jej poslali podepsaný asi zřejmě na Vaši adresu (pokud by Vám to samozřejmě nevadilo, navíc jste už s ČOI jednal). Jste pro? Ať už se konečně něco pohne...

Všichni : prosím o vyjádření každého, kdo má zájem se na vyřešení věci jakkoliv podílet, třeba i jen podpisem toho vyjádření.
howgh
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tarzan 14. 6. 2005 07:32

Odeslal jsem včera dopis panu řediteli Šimovi do Mironetu a dotaz do poradny spotřebitele. Na stránkách Mironetu nabízel někdo kontaktní mail carnost@seznam.cz pro všechny zúčastněné. Bylo by dobré se na něj ozvat. Jinak jsem z Prahy.
Tarzan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tarzan 14. 6. 2005 10:08

Vyjádření Epsonu je negativní a byl jsem požádán, abych informace nikde nezveřejejňoval...
Tarzan
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků