Epson RX-425 - problémy s tiskem

CRT, LCD, tiskárny a technologie tisku, skenery

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Šutr 14. 6. 2005 19:08

Dobře. Na mail honorace@tiscali.cz mi napište Váš mail. Do mailu mi napište své jméno, adresu, telefon a kde (název, adresa, pokud možno tak i IČO) jste tiskárnu zakoupili. Pak Vám ten papír zašlu, vy se jen podepíšete, ať to má nějaký řád a pošlete zpět na mojí adresu. Pokud jiné návrhy, tak sem s nimi.
Šutr
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Šutr 14. 6. 2005 22:57

Ještě mě napadlo. Než to rozjedem, tak by bylo lepší, kdybyste mi zatim dali vědět, kolik nás zhruba bude. S počtem bych zašel do ČOI a upřesnil si detaily.
Šutr
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod P800 15. 6. 2005 17:01

Vyjádření servisu po druhé reklamaci EPSON RX425:

Diagnostika: Spotřeba inkoustu je dle specifikací od výrobce. Při 5% pokrytí a jednom tisku tiskárny vytiskne 290 stran v rozlišení 360dpi. Tiskárna samozřejmě spotřebovává inkoust i při jiných činnostech, které jsou popsány v návodě. Neoprávněná reklamace.
P800
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Šutr 15. 6. 2005 17:18

Lidi, pište, musí nás být co nejvíce!
Šutr
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tarzan 15. 6. 2005 17:32

Mironet si mě koupil...
Tarzan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Fiala (novy) 15. 6. 2005 19:55

Napřed vymyslete, kde bychom náš problém mohli inzerovat. Pokud to budou řešit dva, tři lidi, nezmůžou nic!!!
Fiala (novy)
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod arn. 16. 6. 2005 10:32

Vážení
Tuto tiskárnu včetně dalších závadných položek na mé dodávce zboží od Mironetu jsem chtěl vrátit jako odstoupení od smlouvy bez udání důvodů (i když jako argument byly nedostatky uvedeny). Jako odpověď jsem dostal jediný e-mail plný frází a polopravd - zřejmě jen proto, aby byla splněna povinnost dát odpověď.Reklamaci jsem přeposlal na úsek "ochrany zákazníků" uváděné na stránkách Mironetu a zjistil jsem, že je to pouze líbivá položka na uvedených stránkách - po třech měsících bez jakékoliv odezvy.Moje připomínky na stránkách Mironetu byly mazány a pak mi byl zamezen přístup na tyto stránky.Poslal jsem podnět na ČOI, kde mi doporučili obrátit se na soud a z vyjádření ČOI jsem se dozvěděl o machinacích s mou objednávkou u Mironetu, kde zboží vlastně dodávala a komponenty sestavovala určitá firma z periferie Brna o čemž jsem nebyl vůbec informován.Uvedené jsem opět poslal na ČOI jako námitku k vyjádření, dosud bez odezvy.Tolik jen pro informaci.
Mironet reklamace neřeší ani řešit nebude, tiskárnu nestáhnul z nabídky v zájmu zákazníků, ale poté co vyprodal skladové zásoby, do té doby vědomě prodával zbož s vadami.Pro ČOI je toto nepříjemná záležitost a hledá cesty jak se nezaplést.Výrobce Epson nejen, že nestáhnul tuto tiskárnu z prodeje, ale v tomto týdnu se nabídka objevila na stránkách Makra s upravenou reklamou (chybí zmínka o levném tisku) a tak je zřejmé, že přesto, že je z různých pramenů Epson informován o nedostatcích, vadné zboží expeduje, je tedy málo pravděpodobné, že by reklamace uznal.
Jak tedy dál? Je teoretická možnost obrátit se na soud, ale při stavu soudů a jejich časovým lhůtám bude s největší pravděpodobností vada dřív promlčena a náklady na řízení zůstanou na navrhovateli, a byly by pravděpodobně mnohem vyšší, než pořizovací cena uvedené tiskárny.Toho si jsou dodavatelé vědomi a podle toho také jednají často za hranicí zákona, natahují čas, mlží.Jim o nic nejde, žádnému z nich škoda nevznikla.
Závěr - ze své profese vyřizuji měsíčně desítky dodávek, ale za jedenáct let jsem se nesetkal s přirovnatelnou záležitostí.Pokud stát nezajistí takové podmínky, aby se podobné chytračení sporných obchodníků nevyplatilo náležitými sankcemi a obranu proti nim nechává na zákazníkovi, nezbývá nám než zatlačit slzu v oku a smířit se s realitou, pokud se nedomluvíme a nevytvoříme tlak na státní org. aby podobným praktikám ze své moci zabránil.Omlouvám se, ale já se přidám s plnou zodpovědností, pokud bude něco rozjeto, ale abych něco takového organizoval - na to nemám dostatek času.
S pozdravem Arnošt Čejka.
arn.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod volvox 16. 6. 2005 11:56

Tuto tiskarnu vlastnim od ledna. Opravdu velmi me prekvapila spotreba prvnich naplni - nekolik kusu fotografii a par kopii A4 a naplne byly prazdne - vyslo to tak, ze se vyprazdnily vsechny nastejne.
Nicmene s dalsimi naplnemi jsem jiz spokojen. Pack inkoustu jsem koupil za 900,- (vcetne baleni 100ks foto papiru 10x15). Nyni monitor inkoustu v naplnich ukazuje zhruba polovinu a mam vytisteno pres 30 fotek 10x15 a nejake A4 kopie k tomu. Kvalita tisku je vyborna. Co doporucuju je pred tiskem vytisknout zkusebni stranku pro pripad zaschnuti (stalo se mi to 2x).
Jinak zvazoval jsem multifunkci od HP napr. 1350, ale tim si clovek moc s cenou nepomuze, leda doplnovat nebo neorig. naplne. Navic Epson ma presnejsi podavac papiru. Pouzivam ji vyhradne na tisk fotek, obcas kopie. Na CB tisk by byla opravdu neekonomicka, ale od toho mam laserovku.
volvox
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Vratislav Renner 16. 6. 2005 12:36

K P800:
Je pravda, že je v návodu napsáno, že inkoust se spotřebovává i při jiných činnostech, ale to jste nemohl vědět, dokud jste výrobek nekoupil... jestli na tuto skutečnost neupozornil prodejce, mohlo by jít o rozpor s kupní smlouvou, jak zde napsal "Tarzan".
Vratislav Renner
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vratislav Renner 16. 6. 2005 12:53

K volvox:
Asi máte kliku. Mám tiskárnu stejně dlouho, ale fotek jsem vytisknul daleko víc. Po špatných zkušenostech též testuji, než zkazím fotopapír. Ale jak předejdete např. kaňce anebo vynechávání barvy až u dalších tisků?
Hádám, že během uvedeného tisku 30 fotek a něco na A4 s polovinou náplní jste nemusel trysky čistit, protože spotřeba by takto byla jen o 25% vyšší než Epson inzeruje.
Soudím, že nejde o zasychání, ale možná o špatnou kvalitu inkoustů nebo selhávání elektroniky. Ať tak nebo jinak, tisk je úsporný, ale spotřeba náplní neúnosná a reklama Epsonu a následně většiny jeho prodejců klamavá!
Naposledy upravil Vratislav Renner dne 17. 6. 2005 09:25, celkově upraveno 1
Vratislav Renner
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tarzan 16. 6. 2005 13:34

S panem Rennerem bych se nebál ničeho!!! Dosud se vzpamatovávám z odpovědi Mironetu... Když člověk nahlédne pod povrch, může mu být hodně úzko...
Tarzan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Fiala (novy) 16. 6. 2005 22:22

Řekne mi někdo, co tedy podnikneme?
Fiala (novy)
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Šutr 17. 6. 2005 05:05

Předpokládám, že to, co je napsáno na vrchu této stránky. Už by bylo dobré, kdyby jste přestali mluvit v obecné hladině a začali něco dělat. Tím, že tu o tom budeme diskutovat se opravdu nic nevyřeší.
Šutr
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tarzan 17. 6. 2005 09:01

Dobrý den,
vyjádření Epson je:

Tiskárna Epson Stylus Photo RX425 je kvalitní tiskárna, která odpovídá všem
parametrům, viz. prospekt, web.stránky atd.

U všech tiskáren (nejenom u RX425) dochází při první instalaci spotřebního
materiálu ke zvýšené spotřebě.

Je to z důvodu zaplnění kanálků a vyplnění celého systému, kudy je veden
inkoust.

Při dalším používání originálního spotřebního materiálu už nedochází k
takovému úbytku.



Jak už bylo z míněno v diskusi na Vašem webu ke spotřebě inkoustu dochází v
závislosti na nastavení tisku a hlavně na kvalitě používaného papíru.



V každém případě Vás přidám do programu spotřební materiál. Prozatím nemám
přesnější informace, jen to, že Vás musím požádat o to, aby jste tento můj
email nikde nezveřejňoval. Měl bych z toho problém.

Až budu vědět více, tak se Vám zajisté ozvu.

S přáním hezkého dne,

Libor Š
Tarzan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Vratislav Renner 17. 6. 2005 09:06

Poslal jsem druhou urgenci na Epson Technischer Service ([url=mailto:epson@mail-support.de]epson@mail-support.de[/url])
na zodpovězení mých dotazů k problémům s tiskárnou ze 26.52005 a podobně jsem se
dotázal u [url]servis.praha@dileris.cz[/url],
což je jeden z odborných servisů uváděných Epsonem na jejich webu.

Snažil jsem se tu vyhovět místním zvyklostem s HTML, proto tolik oprav :-/ .
Naposledy upravil Vratislav Renner dne 17. 6. 2005 10:08, celkově upraveno 5
Vratislav Renner
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků