Kam se poděl adresář ?

Diskuze výhradně o operačním systému Windows Vista

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Hamík 9. 10. 2007 08:39

Mám jednoduchý dotaz. Instaloval jsem free soft na vypalování. V půlce instalace mi to vyhodilo error, že instalace nebude pokračovat. Tak jsem dal instalovat znovu a při začátku instalace mi to vyhodilo klasickou hlášku, že adresář s názvem již v C:....program files.... existuje, zda přepsat. Dám OK, ale instalace se o5 přeruší v půlce. Asi problém s kompatibilitou.... Ale když chci daný adresar s castecnou instalaci z program files odstranit, at tam nestrasi, tak ho tam vubec nemuzu najit, prestoze mi při instalaci pořád ten program hlásí, že tam ten adresář je. Kde ho můžu najít? Nebo je na to nějaký fígl, o kterým nevim , Jsem ve Vistách teprve začátečník... Dík za odpověď.
Hamík
Junior

Odeslat příspěvekod Mike.M 9. 10. 2007 09:01

Pokud instalujes program jako User, tak nemas prava zapisu do Prog. Files. Muze se stat ze nektere programy pri chybe odstrani sama sebe uplne. Nebo ze pravo cteni a zobrazeni ma jen uzivatel Administrator,System popripade jiny a ty ho nevidis, ale system, jo. To jsou jen moznosti. Visty nemam a nechci.
Zivot je kurevsky tezky.
Mike.M
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Hamík 9. 10. 2007 12:01

Jasně, takže ještě zkusit ten soft instalovat jako Admin. To pak nechápu, proč je potřeba ještě speciálně programu říkat, že se má instalovat jako Admin, když jsem přihlášen jako Admin v samotných VISTÁCh.... :?
Hamík
Junior

Odeslat příspěvekod Thomas123 9. 10. 2007 12:07

Nebo zkus se na něj podívat starým dobrým Volcov Commanderem. Ten smaže i nesmazatelné, i neexistující. Ale nevím jestli umí NTFS - je dosovskej.
// I vy můžete mít legální software, stačí používat Linux Ubuntu //
Thomas123
Junior

Odeslat příspěvekod tombas 9. 10. 2007 12:35