Špatná instalace WV, co s tím???

Diskuze výhradně o operačním systému Windows Vista

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod luskmilan 15. 11. 2009 20:30

Zdravím všechny...Koupil jsem sestře nový notebook přes Alza..konkrétně Acer Extensa 5235 a při prvním spuštení se spustila instalace systému Windows Vista Home Basic...vše běželo bez problémů až do doby restartu a následného spuštení. Ukázala se po windowsovském načítání tabulka pojmenovaná instalace systému Windows, kde se píše : Počítač byl neočekávaně restartován nebo došlo k neočekávané chybě. Instalace systému Windows nemůže pokračovat. Chcete-li systém Windows nainstalovat, restartujte počítač klepnutím na tlačítko OK a spusťte instalaci znovu....Po rsetartování či vypínání a zpínání počítače se tato tabulka ukazuje pořád...Nejspíš bude problém v instalaci systému, který se z patřičných důvodů nedokončil. Bohužel DVD ani CD nemám, jelikož je to OEM verze... Nevíte prosím Vás co s tím??? Jaké jsou možnosti?? Dá se to nějak opravit nebo budu muset vzít nový počítač na reklamaci...Děkuji za rady a odpovědi.
luskmilan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Milanr1 15. 11. 2009 20:32

Jediná rozumná možnost:
luskmilan píše:vzít nový počítač na reklamaci...
Milan
Milanr1
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jiří Brejcha 19. 11. 2009 16:06

Také doporučím reklamaci. Pokud problém nastal přímo při instalaci Windows dodaných přímo s notebookem, není možné nechat řešení problémů přímo na uživatele. Obraťte se tedy na prodejce. Acer má servis v Brně, takže doporučuji ideálně řešit vše přímo s prodejcem a nenechat se odbýt odkázáním na Acer.

Instalujete-li systém zakoupený nebo nabytý jiným způsobem, doporučuji ověřit u Aceru, zda provozování Windows Vista Home Basic na tomto stroji podporují (respektive se podívejte k nim na web, zda jsou pro tento systém k dispozici ovladače).

Jiří Brejcha
Ask Jirka - Nechte si zdarma telefonicky nebo přes Skype poradit s vašimi počítačovými problémy.
Skype: askjirka | Pevná linka: 245 008 324
Jiří Brejcha
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod luskmilan 21. 11. 2009 00:17

Děkuji za reakce...Notebook jsem reklamoval přímo v Praze u Alzy. Musím uznat, že během chviličky byla vyřešená a do půl hodinky bylo hotovo. Reklamační technik mi reklamaci bez problémů uznal a abych dlouho nečekal, tak mi navrhl výměnu za nový notebook. Ten jsem před pár okamžiky bez problémů nainstaloval a vše běží, jak má. Jsem celkem spokojen. Každopádně děkuji za rady a návrhy. Problém je vyřešen :-)
luskmilan
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků