Excel 2007: Po zamrznutí PC se z flashky ztratily dokumenty

Programy pro práci s textem, tabulkami, prezentacemi

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Petr_Novak 1. 6. 2008 00:56

Při práci v Excelu 2007, kdy jsem dokumenty ukládal na flash disk, se mi sekl počítač. Po tvrdém restartu však ty dokumenty, které jsem před zásekem měl otevřené, z flash disku zmizely.

V Průzkumníku zkrátka nejsou vidět, nenajde je ani PC Inspector File Recovery. Na pevném disku počítače rovněž neexistují záložní soubory, které si Excel automaticky vytváří. Existuje nějaký postup, jak dokumenty obnovit/zachránit?

Děkuji za radu.
Petr_Novak
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milanr1 2. 6. 2008 15:12

Jestliže nejsou na HDD zálohy dokumentů a při spuštění MS Excelu tento nenabízí obnovu ztracených dokumentů, pak jsi pravděpodobně spáchal několik fatálních chyb:
1) nemáš nastaveno v konfiguraci MS Office ukládat záložní kopie;
2) nemáš nastavenou automatickou obnovu dokumentů po havárii programů MS Office;
3) v nastavení USB flash-disku máš povolené používání vyrovnávací paměti;
4) ukládáš dokumenty na nespolehlivé médium; používej HDD a pak teprve kopíruj na USB;
5) používáš nestabilní hw.
K Tvému dotazu:
pokud jsi napsal v dotazu správné údaje, pak už tyto zmíněné dokumenty nelze obnovit; v okamžiku havárie se jediná kopie dokumentů nacházela v cache (RAM); po restartu PC obsah cache nenávratně zmizí.
Jak tomu předcházet?
Oprav nastavení OS a stav hw dle bodů 1 – 5.
Milan
Milanr1
Pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků