Aktivace Office 2013/2016 ve firmě

Programy pro práci s textem, tabulkami, prezentacemi

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod mario21 9. 3. 2018 08:42

Ahoj,
zajímalo by mě, jak se řeší aktivace MS Office 2013 nebo 2016 ve firmě. Pro aktivaci je potřeba Microsoft účet. Řeší se to tak, že se pod nějakou jednu společnou firemní mailovou adresu zaregistrují všechny nakoupené licence nebo je potřeba pro každou licenci Office mít samostatnou mailovou adresu/MS účet?
Díky za vysvětlení.
mario21
Junior

Odeslat příspěvekod eici 9. 3. 2018 09:01

Pod jedným účtom vieš spravovať viacero licencií, ale nie neobmedzene. Prípadne ak si maniak do evidencie tak môžeš každej licencii založiť vlastný účet 8-P
eici
Junior

Odeslat příspěvekod ZavorkaCZ 9. 3. 2018 10:22

Tohle jsem na firmě řešil. Nakoupili jsme licence, které potřebovali aktivaci přes microsoft účet. Každý uživatel má tedy vlastní MS account. Jednou za 90dní lze licenci přemigrovat na jiný MS účet ale určitě je lepší toto ověřit před nákupem u distributora.

S jedním accountem si nejsem jistý zda je to dobrý nápad.
ZavorkaCZ
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mario21 9. 3. 2018 11:13

No právě mně jde o to, že pokud bude založený MS účet na nějakého zaměstnance (jeho konkrétní emailovou adresu) a ten zaměstnanec např. odejde, tak budu buď muset řešit buď uváděnou přeregistraci a nebo budu muset zakládat ještě další "obecné" emailové adresy, které budou sloužit pouze pro MS účty. Takže pak bude spousta zbytečných mailových adres... Zdá se mi to takový pracný a nepřehledný.

Teď mě napadá. Ono by to šlo asi ještě řešit pomocí aliasu, ne? Založit jednu mailovou adresu a k ní přiřadit několik aliasů. Potom by se všechny licence daly spravovat skrz jeden emailovej účet nebo se pletu? Tzn. jeden email - několik aliasů - stejný počet MS účtů.
mario21
Junior

Odeslat příspěvekod Milanr1 9. 3. 2018 12:56

OEM licence MS Office do firmy = nesmysl.
Existuje celá řada multilicenčních programů, které řeší i menší firmy.
http://www.daquas.cz/articles/937-jak-s ... akupuje-it
Milan
Milanr1
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 9. 3. 2018 21:31

já ve firmě používám O365, to je nejjednodušší. Platíš jen za to, co aktuálně využíváš
eLzyx
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Chipoun 9. 3. 2018 23:47

Taky máme Office365. Ale když jsme to řešili tak jsme zvažovali s pánem přes licence z AC i krabice.
Jeden live ID účet může nést 10 licencí. Proto zákazníci co se tak nakonec rozhodnou mají x účtů pomocných jen na navázání licencí.

Pro O365 nakonec rozhodlo, že jsme využili více služeb z balíku business premium. Kdyby to bylo jen na kancelářskou sadu, tak vychází krabice líp.
Chipoun
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod eLzyx 10. 3. 2018 14:45

jasný, my na tom jedeme i emaily. Je fajn i to, že si mohu zaplatit používání nějakého produktu jen po dobu, kdy jej potřebuji. Třeba MS Project. Novou linku ve fabrice nestavíme každoročně, takže po dobu její realizace se zaplatí pár potřebných licencí a až nebudou potřeba, tak se zase odhlásí.
eLzyx
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků