Word: Makro na tisk, uložení do pdf a odeslání emailem

Programy pro práci s textem, tabulkami, prezentacemi

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Klamerka 17. 9. 2019 14:32

V Excelu mám dokument, který obsahuje makra, jež mi zautomatizují několik operací po sobě. Jedná se o objednávky u našich dodavatelů a konkrétně po stisknutí tlačítka realizuje:
- Vytiskne kopii na tiskárně
- Načte si pole s číslem objednávky, uloží do nastavené složky jako .pdf a jako název použije načtenou hodnotu pole
- Otevře nový email
- V netisknuté části dokumentu je pole Adresát, Předmět, Doprovodný text. Tyto pole si načte a doplní do nové zprávy
- Jako přílohu vloží uložený .pdf soubor

Bohužel, narazil jsem na problém, kdy excel neumí nějak rozdělit tabulku na pokračující stránku a stává se, že se některé řádky nezobrazí/nevytisknou. Chápu, že v excelu je jednodušší adresování, protože každé pole má svou ID, ale neporadí někdo, jak tohle udělat ve Wordu, který dělení tabulky umí?
Klamerka
Junior

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků