Problém s odstraněnou poštou v Outlooku 2016
Napsal: 3. 7. 2020 22:35
Zdravím všechny.
Mám problém s odstraněnou poštou v Outlooku 2016. Mám v něm nandáno více mailových účtů, ze kterých se mi do něj stahuje pošta. Položky, které už nepotřebuji, přesouvám asi celkem klasicky do odstraněné pošty a teprve někdy s půlročním zpožděním je odstraňuji definitivně. A teď, když jsem si chtěl dohledat jeden "odstraněný" mail, jsem zjistil, že v odstraněné poště není. Začal jsem pátrat a zjistil jsem, že se mi zobrazují maily jen z jednoho účtu. A sice z toho, který je označený jako výchozí účet. Ostatní ne. Když změním výchozí účet, zobrazují se zase jiné, jen z nově nastaveného výchozího účtu. Nevíte, prosím, jak zajistit, aby se mi v té odstraněné poště ukazovaly maily ze všech mých mailových účtů? Děkuji Michal
Mám problém s odstraněnou poštou v Outlooku 2016. Mám v něm nandáno více mailových účtů, ze kterých se mi do něj stahuje pošta. Položky, které už nepotřebuji, přesouvám asi celkem klasicky do odstraněné pošty a teprve někdy s půlročním zpožděním je odstraňuji definitivně. A teď, když jsem si chtěl dohledat jeden "odstraněný" mail, jsem zjistil, že v odstraněné poště není. Začal jsem pátrat a zjistil jsem, že se mi zobrazují maily jen z jednoho účtu. A sice z toho, který je označený jako výchozí účet. Ostatní ne. Když změním výchozí účet, zobrazují se zase jiné, jen z nově nastaveného výchozího účtu. Nevíte, prosím, jak zajistit, aby se mi v té odstraněné poště ukazovaly maily ze všech mých mailových účtů? Děkuji Michal