Vytváření úředních dokumentů

Programy pro práci s textem, tabulkami, prezentacemi

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod TV007 18. 9. 2021 16:54

Prosím o radu. Je ve Wordu nebo jiném textovém editoru nějaká funkce, která by usnadnila vytváření úředních dokumentů? Jde mi o to, jestli je možné nějak nastavit, aby při vytvoření nového dokumentu, vyskočilo nejprve nějaké okno s nabídkou například hesel nebo čísel paragrafů, které bych si mohl vybrat podle potřeby, a podle vybraných položek by byl následně vytvořen dokument obsahující ustálená ustanovení zákona (která bych samozřejmě předtím asi musel logicky přiřadit ke každému heslu nebo číslu paragrafu). Prakticky by to zjednodušeně vypadalo asi takto: Dal bych vytvořit nový dokument a následně si mohl vybrat třeba ze tří hesel: 1) Přijímá se 2) Postupuje se 3) Zamítá se. Následně by byl vytvořen dokument, ve kterém by byl text podle vybraného hesla například: ,,Vaše žádost se přijímá (postupuje příslušném orgánu nebo zamítá) dle ustanovení § 1 (2 nebo 3) podle zák. č. ..."
TV007
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod StalkerX 18. 9. 2021 19:14

Ve Wordu si prostuduj - Šablony a Rychlé části
StalkerX
Junior

Odeslat příspěvekod TV007 18. 9. 2021 21:37

To je přesně ono! Mnohokrát děkuji.
TV007
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod TV007 19. 9. 2021 15:58

Ještě poprosím jednu otázku: Je obdobná funkce i v LibreOffice? Hledal jsem, ale nenašel jsem.
TV007
Kolemjdoucí



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků