od TV007 18. 9. 2021 16:54
Prosím o radu. Je ve Wordu nebo jiném textovém editoru nějaká funkce, která by usnadnila vytváření úředních dokumentů? Jde mi o to, jestli je možné nějak nastavit, aby při vytvoření nového dokumentu, vyskočilo nejprve nějaké okno s nabídkou například hesel nebo čísel paragrafů, které bych si mohl vybrat podle potřeby, a podle vybraných položek by byl následně vytvořen dokument obsahující ustálená ustanovení zákona (která bych samozřejmě předtím asi musel logicky přiřadit ke každému heslu nebo číslu paragrafu). Prakticky by to zjednodušeně vypadalo asi takto: Dal bych vytvořit nový dokument a následně si mohl vybrat třeba ze tří hesel: 1) Přijímá se 2) Postupuje se 3) Zamítá se. Následně by byl vytvořen dokument, ve kterém by byl text podle vybraného hesla například: ,,Vaše žádost se přijímá (postupuje příslušném orgánu nebo zamítá) dle ustanovení § 1 (2 nebo 3) podle zák. č. ..."