WiFi Router TL-WR741N

Routery, AP, switche, huby, ethernet

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Víťa1 22. 4. 2022 10:33

Zdravím
Už nevím jak dlouho ho mám tento Router TL-WR741N no prostě dlouho.Do mého rodinného se přistěhoval brácha s celou rodinou a při připojení více Wifin tak mě některé vyhodí čili nesnese mnoho připojených zařízení a teď nevím jestli je to tím starým routerem který byl zvyklý na málo wifin nebo se pokazil a odmítá fungovat jak před tím!!! Jaký byste mi doporučili si koupit nový do 1000 kč ? potřeboval bych radu od někoho kdo dělá do sítí.A co je důležitě abych číňan nevěděl co mám k večeři :D - to znamená abych se nemusel někde v ****eli registrovat jako například tady https://www.youtube.com/watch?v=zfcqr-S ... toshThakur díky
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1(prožívám v osobním životě velmi špatné období)
Víťa1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod viktor12 22. 4. 2022 14:00

ahoj,
ja mam tiez tplink sice vyssej rady a som s nim spokojny. a co sa tyka tej registracie, to je uplna sprostost, nemusis sa nikde registrovat.
staci nahodit router, nastavit dle tvych detailu pripojeni a jedes...
viktor12
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Víťa1 22. 4. 2022 15:44

A toto TP-LINK ARCHER C50 V3 AC1200 máte s tým zkušenosti ? díky
Promiňte mi. takové triviální otázky ale jsem samouk a androidí embryo Mám WIN8.1(prožívám v osobním životě velmi špatné období)
Víťa1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 22. 4. 2022 18:12

Pokud nechceš s Wifi 6 tak aspoň něco co ti vydrží nějaký rok , třeba https://www.tsbohemia.cz/tp-link-archer ... 90342.html
polda
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vladimir 27. 4. 2022 14:03

Víťa1 píše:TP-LINK ARCHER C50 V3 AC1200
Upozorňuji, že je to zcela základní model s rychlostí LAN portů 100Mbit/s. Nevadí? (Vadilo by to, kdybys měl rychlou přípojku internetu nebo kdybys doma přenášel velké objemy dat například z NAS-serveru.)