email [Požadovaná akce] Pro zachování přístupu k e-mailu je

Freemaily, internetové služby a jiná témata

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod audis 22. 12. 2016 22:40

zdravím, používám outlook.com, přišel mi email z adresy Outlook <outlook@email2.office.com>
s předmětem [Požadovaná akce] Pro zachování přístupu k e-mailu je nutné znovu připojit Outlook 2016/2013 k Outlook.com

Kód: Vybrat vše

Zobrazit v prohlížeči



Požadovaná akce: Pro zachování přístupu k e-mailu je nutné znovu připojit Outlook 2016 / Outlook 2013 k Outlook.com

Vážený zákazníku Outlook.com,

společnost Microsoft představila dříve v tomto roce nové e-mailové prostředí Outlook.com. Jeho funkce podnikové úrovně vám pomáhají být neustále ve spojení a dosahovat lepších výsledků. Po upgradu vašeho účtu na novou verzi Outlook.com je nyní nutné znovu připojit Outlook 2016 nebo Outlook 2013 k vašemu účtu Outlook.com. Toto připomenutí jsme vám zaslali, protože patříte mezi uživatele, jejichž e-mailový účet Outlook.com je připojený k desktopové verzi aplikace Outlook 2016 nebo Outlook 2013, a váš účet nebyl zatím znovu připojen.
Jak postupovat: Pokud si chcete zajistit nepřerušený přístup k e-mailům, připojte znovu svou desktopovou verzi aplikace Outlook ke svému účtu Outlook.com. Pokud svůj účet znovu nepřipojíte, přestane brzy fungovat synchronizace e-mailů z Outlook.com s aplikacemi Outlook 2016 a Outlook 2013. Po opětovném připojení se začnou vaše e-maily z Outlook.com znovu synchronizovat s vaší desktopovou verzí aplikace Outlook.
Podrobné pokyny a nápovědu k opětovnému připojení účtu najdete na oficiálním webu podpory společnosti Microsoft na adrese https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=837697.

Tato změna se týká jen účtů Outlook.com, které používáte prostřednictvím aplikace Outlook 2016 nebo Outlook 2013. Není nutné obnovovat připojení k žádným jiným e-mailovým účtům, jako je Office 365, Exchange nebo e-mailové účty od jiných poskytovatelů. Můžete také nadále odesílat a přijímat e-maily a pracovat s nimi ve svém účtu Outlook.com na webu s použitím jakéhokoli oblíbeného webového prohlížeče.
Uvědomujeme si, že nutnost opětovného připojení vašeho účtu je nepříjemná, ale tento krok zajistí, že budete moci naplno využívat nový Outlook.com prostřednictvím bezpečnější a spolehlivější infrastruktury. Pokud budete mít jakékoli dotazy, na které nenajdete odpovědi ve výše uvedeném článku podpory, obraťte se prosím na zákaznickou podporu na adrese https://support.office.com/home/chat.

Děkujeme vám, že používáte Outlook.com.
Tým Outlook.com
Nejčastější dotazy:
Dotaz: Co se stane, když znovu nepřipojím Outlook 2016 nebo Outlook 2013 k Outlook.com?
Odpověď: Brzy přestane fungovat synchronizace e-mailů z Outlook.com s aplikacemi Outlook 2016 a Outlook 2013 a nebude fungovat, dokud svůj účet znovu nepřipojíte. Ke svým e-mailům na Outlook.com budete mít i nadále neomezený přístup prostřednictvím webového prohlížeče.
Dotaz: Je nutné znovu připojit Outlook 2016 nebo Outlook 2013 k jiným účtům než Outlook.com (Exchange, Office 365, Gmail atd.)?

Odpověď: Ne, Outlook 2016 nebo Outlook 2013 je nutné znovu připojit jen k vašim účtům Outlook.com.
Dotaz: Když znovu připojím svůj účet, nepřijdu o nějaké e-maily?
Odpověď: Ne, když znovu připojíte svůj účet, nepřijdete o žádné e-maily na Outlook.com. K e-mailům a kalendáři budete mít stále přístup na webu. Po opětovném připojení se e-maily a data kalendářů z Outlook.com začnou znovu synchronizovat s vaší desktopovou verzí aplikace Outlook.
Dotaz: Kde najdu pomoc, když budu mít potíže s opětovným připojením aplikací Outlook 2016 nebo 2013 k účtu Outlook.com?
Odpověď: Podrobné pokyny najdete v článku nápovědy na adrese https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=837697. Pokud budete mít jakékoli dotazy, na které nenajdete odpovědi ve výše uvedeném článku podpory, obraťte se prosím na zákaznickou podporu na adrese https://support.office.com/home/chat.







Společnost Microsoft respektuje vaše soukromí. Potřebujete-li více informací, pročtěte si naše Prohlášení o zásadách ochrany osobních údajů.

Microsoft s.r.o., BB Centrum, Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4, CZECH REPUBLIC





Tváří se to téměř (!)jako ofic email od microsoft. mám malé podezření na fake (všechna viditelná url např. https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=837697 ve skutečnosti odkazuje na https://click.email2.office.com/?qs=205 ... 9468e3b84f a jiné podobné clic.email2.office.com/ xxxxxx. Google nic neví.
----
To je známý phishing/havěť, nebo microsoft opravdu tuto výzvu zasílá?
Mohli bychom prosím vystoupit ihned z Evropské Unie?
audis
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod milsimr 22. 12. 2016 23:12

Podezření je správné. Tohle od Mrkvosoftu určitě není ...
Administrátor fóra Živě.cz.
milsimr
Administrátor
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod r34ktor 23. 12. 2016 15:28

V případě podezření je možno prověřit doménu.

https://whois.icann.org/en/lookup?name=office.com

Office.com patří Microsoftu, tedy jde o regulérní e-mail.
Knowledge is power
Greinerův poznatek o zhroucení: Důvod, proč se počítač zhroutil, je vždy za hranicí tvých znalostí.
r34ktor
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod audis 27. 12. 2016 23:37

mno, je to 1:1. tak díky za reakce.
Mohli bychom prosím vystoupit ihned z Evropské Unie?
audis
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků