Reklamce

Diskuse na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Python.p 1. 4. 2015 14:16

Zdravím,

měl bych takovou věc kterou bych zde chtěl probrat, myslím že by se tu našel někdo kdo by mi mohl odpověď.

Reklamace tabletu, reklamuji tablet, již po několikaté, všechny závady uznány, až teď 2 měsíce před koncem záruky začal blnout displej - náhodné dotyky + občas "mrtvej pixel" při rotaci obrazovky a tak.

Poslal jsem to na reklamaci přes obchod - neuznána. Že prej mám reklamovat přes výrobce (Asus), poslal jsem jim tam video se závadou a tablet.

Dnes mi přišla odpověď že se jako závada neprojevila, ale že jsou fakt super firma tak mi klidně zdarma vymění celé LCD ( proč bych sakra měnil něco co není rozbité a ještě prej mimo záruku...).

Servis Vám ale může nabídnout bezlaptnou mimozáruční vyměnu LCD.
Pokud se nepletu tak podle starého obchodního zákoníku (tablet kupovat loni) by mělo platit že když se zasahuje do zařízení tak se to rovná uznané reklamaci. Dále oni musí prokázat že tam ta závada není.

Jenže teď nevím jak mám reágovat, když napíši že o to má zájem tak mi vymění LCD a je to. Závada tam možná bude pořád, možná ne. Jde mi o to že je to již několikátá reklamace 5tá asi, nebo tak nějak -> měl bych mít nárok na vrácení peněz.

Díky za každou radu.
Pozor! Tento příspěvek může obsahovat stopy: ironie, mléka, čokolády, sarkazmu, oříšků a cynizmu...

Forum, není vyhledávač s lidským rozhraním !

Delidy a další věci okolo PC najdete na webu v profilu.
Python.p
Je to rebel!
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod KineCZek 1. 4. 2015 14:28

Je to kupovane na ICO? To je pomerne zasadni. Mluvis o obcanskem, tak asi neni. Pokud neni, trval bych na odstoupeni od smlouvy byval ihned, pokud je to opravdu pata zavada.
Don't think you are. Know you are. (Morpheus)

| PC sestavy hracum i profesionalum na miru | Kontakt zde tlacitkem SZ, nebo na Facebooku |
KineCZek
Odborník PC sestav a ULN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Python.p 1. 4. 2015 14:45

není to na ičo.

Tak tehdá jsem byl spokojenej uživatel.... Teď už mě to *****...

Otázka jak trvat na odstoupení od kupní smlouvy když je to v servisu Asus a oni prostě tu závadu neuznají, podle mě ví že tam je, proto nabízí zdarma a mimozáručně vyměnit LCD.
Pozor! Tento příspěvek může obsahovat stopy: ironie, mléka, čokolády, sarkazmu, oříšků a cynizmu...

Forum, není vyhledávač s lidským rozhraním !

Delidy a další věci okolo PC najdete na webu v profilu.
Python.p
Je to rebel!
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KineCZek 1. 4. 2015 14:49

Tohle je ta nejhorsi mozna situace. Hned bych zkusil SOS a COI, jak rika Hans.
Don't think you are. Know you are. (Morpheus)

| PC sestavy hracum i profesionalum na miru | Kontakt zde tlacitkem SZ, nebo na Facebooku |
KineCZek
Odborník PC sestav a ULN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mople71 1. 4. 2015 15:00

Můžu se zeptat co to je za eshop? :)

Jinak bych taky odstoupil od smlouvy...
Administrátor fóra MobilMania.cz a moderátor fóra Živě.cz
Pokud neodpovím do dvou dní, připomeňte se.
mople71
Taťka moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Python.p 1. 4. 2015 17:51

ComfortStore teď je to přímo u Asusu...

Odstoupit to je jasný, ale jsem trochu v pasti.
Python.p
Je to rebel!
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nnet 2. 4. 2015 06:12

S comforem stejný problémy při vracení routeru...

Asi bych jim volal, že pokud není závada proč chtějí měnit display?! S tím že pokud nehodlají uznat závadu, hned po zavěšení voláš na ČOI a příští návštěva bude na tvou žádost.
Reklamaci nechtějí uznat protože se blíží konec záruční lhůty a kdyby ji uznali musejí ti prodloužit záruku.

Když jsme u toho, už jsi to reklamoval takže máš zruku prodlouženou minimálně na to co ti už měnili/opravovali. To bylo co?
Píšeš že je to poněkolíkáté, to je kolik?
Hádku s blbcem nevyhraješ!

Desktop: Intel Xeon E3-1245V3, DDR3 16GB ECC, 160GB Intel SSD, Nvidia Quadro K2000

NB: Intel Core i7 720QM, 8GB DDR3, 750GB HDD, ATI 5650
Nnet
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Python.p 2. 4. 2015 22:07

Nejsem doma, nemám u sebe ty lejstra.

asus píše:Dobrý den

Tento tablet je již po několíkáte v servise bohužel závada se stále neprojevuje a to ani s příhlednutím k zaslanému videu. Servis Vám ale může nabídnout bezlaptnou mimozáruční vyměnu LCD. Souhlasíte s tímto řešením ? děkuji


Moje odpověď:
Dobrý den,

ano prosím o bezplatnou výměnu, i když nevím proč mimo záruku ? Přeci jen je tablet ještě v záruce a i kdyby nebyl tak LCD je protože to bylo měněno na podzim. Pokud vím jakýkoliv zásah do zařízení = uznaná reklamace podle zákon platných v době pořízení tabletu.

Děkuji Pitek


A poté mě hned na padl dodatek.

Dobrý den,

Stále přemýšlím jestli tuto věc rovnou nepředat ČOI, protože mi přijde zvláštní že chcete měnit díl který je v záruce, na kterém se dle vašeho závada neprojevila a ještě to nazvete mimozáruční výměna. Podle mého by měl být vystaven dobropis.

Děkuji za odpověď
Pozor! Tento příspěvek může obsahovat stopy: ironie, mléka, čokolády, sarkazmu, oříšků a cynizmu...

Forum, není vyhledávač s lidským rozhraním !

Delidy a další věci okolo PC najdete na webu v profilu.
Python.p
Je to rebel!
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JanaNov 31. 1. 2019 08:34

Já měla super zkušenost s TS Bohemia.. 3x jsem reklamovala notebook - 3x to tam měli přesně těch 30 dní. Vždycky po 3 dnech od toho, co jsem si pro notebook přišla mi zase chcípnul (černá obrazovka, natvrdo resetovat, za chvíli znova černá obrazovka). Při druhé reklamaci mi pán v obchodě TS řekl, že jsem si koupila křáp, tak ať se nedivím. Spíš by si měl frajer uvědomit, že jeho společnost mi ten křáp prodala :-D
Došlo mi, že tenhle notebook rozhodně nevydrží víc jak ty další 2 roky, co je v záruce, tak jsem chtěla peníze zpátky. S tím mě i po třetí reklamaci poslali doprčic. Takže celá rudá jsem hledala na netu jak idiot a našla tohle https://www.vsenarok.cz/ - zkusila jsem to, protože tam mají napsaný, že je to na posouzení zdarma, takže nic neztratím. Před 3 dny mi psalo TS, ať jim sdělím číslo účtu na základě výzvy:-D
Takže evidentně jednotlivec zmůže prd, ale žaloba dost :tleskani
Naposledy upravil KineCZek dne 31. 1. 2019 09:58, celkově upraveno 1
Důvod: Odstraněn spam
JanaNov
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MiASX 31. 1. 2019 08:38

Pletes si pojmy s dojmy, posouzeni, vyzva, zaloba, to jsou tri ruzne pojmy, zdarma bylo asi jen posouzeni a k zalobe evidentne nedoslo, takze kolik te stalo sepsani vyzvy, kterou sis mohla zdarma sepsat sama?
MiASX
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Python.p 31. 1. 2019 12:06

Konečně jsem se dočkal odpovědi, po 4 letech...

Jinak mi to připomnělo, co pan Holík a notes za dvě sta táců...
Python.p
Je to rebel!
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 31. 1. 2019 13:49

:D
polda
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod milsimr 31. 1. 2019 13:59

Jak vůbec Holík dopadl? Sledoval to někdo? Co vím, tak mu czc.cz strhl z částky nějaký peníze za jakousi závadu - jak to bylo dál, netuším.
Administrátor fóra Živě.cz.
milsimr
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KineCZek 31. 1. 2019 14:04

Nemam poneti.
Don't think you are. Know you are. (Morpheus)

| PC sestavy hracum i profesionalum na miru | Kontakt zde tlacitkem SZ, nebo na Facebooku |
KineCZek
Odborník PC sestav a ULN
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků