měl bych takovou věc kterou bych zde chtěl probrat, myslím že by se tu našel někdo kdo by mi mohl odpověď.
Reklamace tabletu, reklamuji tablet, již po několikaté, všechny závady uznány, až teď 2 měsíce před koncem záruky začal blnout displej - náhodné dotyky + občas "mrtvej pixel" při rotaci obrazovky a tak.
Poslal jsem to na reklamaci přes obchod - neuznána. Že prej mám reklamovat přes výrobce (Asus), poslal jsem jim tam video se závadou a tablet.
Dnes mi přišla odpověď že se jako závada neprojevila, ale že jsou fakt super firma tak mi klidně zdarma vymění celé LCD ( proč bych sakra měnil něco co není rozbité a ještě prej mimo záruku...).
Pokud se nepletu tak podle starého obchodního zákoníku (tablet kupovat loni) by mělo platit že když se zasahuje do zařízení tak se to rovná uznané reklamaci. Dále oni musí prokázat že tam ta závada není.Servis Vám ale může nabídnout bezlaptnou mimozáruční vyměnu LCD.
Jenže teď nevím jak mám reágovat, když napíši že o to má zájem tak mi vymění LCD a je to. Závada tam možná bude pořád, možná ne. Jde mi o to že je to již několikátá reklamace 5tá asi, nebo tak nějak -> měl bych mít nárok na vrácení peněz.
Díky za každou radu.