Asi takhle.
Nechal bych ho jet, dokud neumre. Az umre, koupis ihned novy kus, to proto, abys:
1) Mohl stary mrtvy nechat zdobropisovat s kompletni kabelazi
2) "kostku" noveho zapojil a PC ihned bezel i po dobu reklamace
Ve vetsine pripadu je Corsair v reklamaci rychly a deje se vymenou. Pokud novy kus koupis u tehoz prodejce, kde reklamujes puvodni, LZE domluvit (osobne zkouseno v CZC, Alfa a Alza) vysledek ten, ze Ti vrati "jen" penize a Ty si nechas ten zdroj, co jsi koupil v den poruchy.
Staci jednat slusne, byt prijemny ... a ten reklamacni technik Ti zcela jiste VYJDE vstric. Nema duvod nevyjit.
A pokud "umre" treba az po 12letech ... proste ho "ten den" vymenis ... a jedes dal.
Don't think you are. Know you are. (Morpheus)
| PC sestavy hracum i profesionalum na miru | Kontakt zde tlacitkem SZ, nebo na Facebooku |