Téma
Připojení k Mobilní síti dosáhlo cca 1000 shlédnutí za dva týdny, zřejmě je zajímavé. Uniká mi důvod, proč admin toto téma zamkul.
Velmi stručné shrnutí1. koupil a vložil jsem datovou SIM do tabletu, služba.
Mobilní síť T-Mobile, byla funkční.
2. vypadlo pevné připojení k intenetu, služba funkční
3. vypadlo pevné připojení k internetu, služba nefunkční
Pokud byla služba funkční, neměl jsem žádný důvod se jí zabývat.
Zájemcům doporučuji shlédnou diskuzi na
webu Lenovo. Problém jsme sice nevyřešili, ale poněkud jsem se v problematice zorientoval.
T-Mobile poskytuje svým zákazníkům aplikaci
Můj T-Mobile, která ale existuje ve dvou mutacích.
Aplikace Můj T-Mobile pro
mobilní telefony, v mém případě pro OS Android 9. Aplikaci zatím vidím jako plně funkční, umožňuje (v mobilu) zobrazit všechna zařízení, chtete-li všechny telefony. V mém případě tedy mobil a tablet, umožňuje přidat další
telefony.
Aplikace
Můj T-Mobile pro
webový prohlížeč, v mém případě pro Windows 10 a webový prohlížeč
MS Edge, případně pro
Chrome. Aplikaci lze spustit jak na počítači, tak samozřejmě i ve webovém prohlížeči na mobilu, v mém případě opět
MS Edge nebo
Chrome. Ovšem na rozdíl od aplikace pro mobily, nedokáže webová aplikace zobrazit více než
jedno zařízení (jeden jediný telefon). Pro zobrazení každého dalšího telefonu musí být vytvořen další účet. Obě mutace aplikace jsou jinak téměř stejné... Během dvou let jsem dvakrát upozonoval ZC, prý je to tak vpořádku.
Můj T-Mobile (obě mutace) umožňuje mj.
Online výpis služeb (mám pocit, že dříve nebyl pro mobil funkční, nevím).Přžekvapivé je, že i jinak nefunkční služba Twist Online (pro dané tf. číslo) obsahuje záznamy o čerpání dat. Tisk záznamů není funkční, stažení záznamů není funkční (samozřejmě s omluvami). Záznamům zatím úplně nerozumím
Od čtvrtka, 16.7 jsem ve stavu čekání na telefonát ze Zákaznické podpory. Zaplatil jsem službu, služba je nefunkční.