od Frysavsky 24. 4. 2005 15:42
"Vážený" pane Zábranský,
Vaše posměvačné a ubohé začátky mailů typu "Zdravím pane Cigán,pardon,pane Cigánek" či posměvačné tituly typu "mistře" - doslova citováno, svedčí o Vaší inteligenci dostatečně výřečně. Uboze se tu snažíte skrývat Vaše hulvátství jako překlep, ale pane Zábranský PC není psací stroj, tak se Vy "odborníku" zaměřte na studování klávesnice DEL či zpětné šipky, aby se Vám tyto překlepy nestávali. Nemluvě již o Vašich verbálních útocích při telefonování k nám na firmu.
Tady se ze sebe snažíte dělat beránka - postiženého klienta, ale bohužel opak je pravdou.
Co se týče Vašeho podporovatele gmgm, k Vám jen toto pane - přeji Vám, aby jste nikdy neměl klienta typu pan Jiří Zábranský. Jinak se stotožňuji s Vaším názorem. Bohužel, takové všeobecné podmínky vznikají hlavně kvůli hulvátům typu pana Zábranského. Zajímalo by mě, zda-li by jste měl s tolika klienty a tolika přípojnými body čistý štít, to bohužel nemá žádná firma a už vůbec ne v oblasti Wi-Fi spojů, což by jste mohl vědět. Opravdu můžete přísahat, že tento máte? My se, ale snažíme problémy maximálně minimalizovat a proto máme také velice solidní poruchovou podporu, kterou vede pan Cigánek.
Opět k Vám pane Zábranský - od začátku se chováte svými jako hulvát (nejslušnější slovo, které se dá použít). Vaše *****ání a výhružky na naši firmu, už známe všichni, všichni kdož jsme měli službu na pohotovosti. Ujišťuji Vás, že žádný z klientů se nechová jako Vy a s celým zbytkem x tisíc homelinků vycházíme řekl bych velmi slušně, čehož Vy nejste schopen. Popravdě ani bych se nedivil našemu dispečinku, kdyby s Vámi nechtěl komunikovat již pár měsíců po instalaci. Nicméně oni tak činili. Být to čistě na mě, rozloučil bych se s Vámi velmi rychle, naštěstí oni jsou daleko schovívavější a klidnější a Vaším hulvátstvím zcela vycvičeni. Za tuto průpravu Vám děkuji, málokdo dokáže být jako Vy resp. zatím nikdo vyjma Vás. Jste nejznámější osobou z řad našich klientů, ale ne na poli stížností, ale Vašeho sprostého a neurvalého chování.
Vaše služba je plně funkční a funguje dle všeobecných ujednání, které jste si jistě stačil prostudovat než jste jej podapsal. Nepopírám, že jsme měli z počátku problémy s rušením, ale ty byli odstraněny dosti nákladnou technologií a navíc Vám byla poskytnuta nemýlím-li se sleva.
Pokud jste tak nespokojený, máte možnost připojit se i přes jiné firmy, konečně jednu jste dle všeho již testoval. Neustále vyhrožujete odchodem a já Vám sám za sebe říkám pane Zábranský - běžte, běžte ke kvalitnější konkurenci a nevyhrožujte jen!!! Osobně Vám vyprosím i třeba na kolenou, že nemusíte splnit 3 měsíční výpovědní lhůtu. Klidně ty tři měsíce doplatím, ze své kapsy!
V neslušném chování a sprosťáctví jste opravdu jednička!
S pozdravem Petr Fryšavský - obchodní zástupce PODA, s.r.o.
Prezentuji tu pouze svůj subjektivní názor nikoliv názor firmy PODA, s.r.o.. Nicméně považuji za slušné se představit i se svou příslušností k firmě.