Frysavsky píše:"Vážený" pane Zábranský,
Vaše posměvačné a ubohé začátky mailů typu "Zdravím pane Cigán,pardon,pane Cigánek" či posměvačné tituly typu "mistře" - doslova citováno, svedčí o Vaší inteligenci dostatečně výřečně. Uboze se tu snažíte skrývat Vaše hulvátství jako překlep, ale pane Zábranský PC není psací stroj, tak se Vy "odborníku" zaměřte na studování klávesnice DEL či zpětné šipky, aby se Vám tyto překlepy nestávali. Nemluvě již o Vašich verbálních útocích při telefonování k nám na firmu.
Tady se ze sebe snažíte dělat beránka - postiženého klienta, ale bohužel opak je pravdou.
Co se týče Vašeho podporovatele gmgm, k Vám jen toto pane - přeji Vám, aby jste nikdy neměl klienta typu pan Jiří Zábranský. Jinak se stotožňuji s Vaším názorem. Bohužel, takové všeobecné podmínky vznikají hlavně kvůli hulvátům typu pana Zábranského. Zajímalo by mě, zda-li by jste měl s tolika klienty a tolika přípojnými body čistý štít, to bohužel nemá žádná firma a už vůbec ne v oblasti Wi-Fi spojů, což by jste mohl vědět. Opravdu můžete přísahat, že tento máte? My se, ale snažíme problémy maximálně minimalizovat a proto máme také velice solidní poruchovou podporu, kterou vede pan Cigánek.
Opět k Vám pane Zábranský - od začátku se chováte svými jako hulvát (nejslušnější slovo, které se dá použít). Vaše *****ání a výhružky na naši firmu, už známe všichni, všichni kdož jsme měli službu na pohotovosti. Ujišťuji Vás, že žádný z klientů se nechová jako Vy a s celým zbytkem x tisíc homelinků vycházíme řekl bych velmi slušně, čehož Vy nejste schopen. Popravdě ani bych se nedivil našemu dispečinku, kdyby s Vámi nechtěl komunikovat již pár měsíců po instalaci. Nicméně oni tak činili. Být to čistě na mě, rozloučil bych se s Vámi velmi rychle, naštěstí oni jsou daleko schovívavější a klidnější a Vaším hulvátstvím zcela vycvičeni. Za tuto průpravu Vám děkuji, málokdo dokáže být jako Vy resp. zatím nikdo vyjma Vás. Jste nejznámější osobou z řad našich klientů, ale ne na poli stížností, ale Vašeho sprostého a neurvalého chování.
Vaše služba je plně funkční a funguje dle všeobecných ujednání, které jste si jistě stačil prostudovat než jste jej podapsal. Nepopírám, že jsme měli z počátku problémy s rušením, ale ty byli odstraněny dosti nákladnou technologií a navíc Vám byla poskytnuta nemýlím-li se sleva.
Pokud jste tak nespokojený, máte možnost připojit se i přes jiné firmy, konečně jednu jste dle všeho již testoval. Neustále vyhrožujete odchodem a já Vám sám za sebe říkám pane Zábranský - běžte, běžte ke kvalitnější konkurenci a nevyhrožujte jen!!! Osobně Vám vyprosím i třeba na kolenou, že nemusíte splnit 3 měsíční výpovědní lhůtu. Klidně ty tři měsíce doplatím, ze své kapsy!
V neslušném chování a sprosťáctví jste opravdu jednička!
S pozdravem Petr Fryšavský - obchodní zástupce PODA, s.r.o.
Prezentuji tu pouze svůj subjektivní názor nikoliv názor firmy PODA, s.r.o.. Nicméně považuji za slušné se představit i se svou příslušností k firmě../quote]
Vážený pane Fryšavský,z vašeho citového výlevu jsem se rozplakal nebo spíš pokakal,sice vás osobně neznám,ale opravdu je mi jedno kdo jste,nikdy jsem se s vámi nesetkal a jste mi ukradený,co se týče připomínek a hulvátství z mé strany,tak se domnívám že na vás nic jiného ani neplatí,pokud se s vámi jednalo slušně k ničemu to nevedlo,jestli jsem byl kdy sprostý a vulgární tak jste si mně tak naučili sami ,řeším tady problém jenž nemusel vůbec být problémem,pokud by někdo z vašich řad zvedl ***** a zajel si zkontrolovat přípojné místo v domě,dodnes jste tak neučinili a oháníte se zde nějakými teoriemi,které chápe jen odborník ale ne obyčejný klient,vážený pane Fryšavský,pokud si to myslíte,klidně mně odpojte,pošlete techniky(ha,ha?!) ať si sbalí to visící torzo které jste tu nechali,kterému říkali zásuvka,ať po sobě opraví vyhlodanou zeď,smotají smradlavý kus drátu a táhnou nejkratší cestou z mého bytu ale než vypadnou ať po sobě uklidí ten svinčík který tam nechali i minule,já si zajistím služby u konkurence,ta je myslím dnes již v hojném počtu a navíc vy i já budeme mít klidné nervy,nikoho se neprosím a nepadám na kolena.Pokud jste si tady přišel vylévat srdíčko,tak k příští konverzaci ještě nezapomeňte vzít uklízečku a pana vrátného,ať taky přispějí svojí troškou do mlýna,dál můžete maximálně minimalizovat problém,dál se nechejte chlácholit hrstkou pochlebovačů v této diskusi,která je nyní již k ničemu.V životě jsem zažil ledacos,skousnu i tohle,ještě podotýkám že jste měli zpočátku problémy ale máte je i teď,jen o nich nemluvíte,upřímně řečeno vás i vašich služeb mám plné zuby a docela bych si odpočinul,kdybych s vámi nemusel komunikovat,natož tak o vás slyšet,při vyslovení jména Poda mi běhá mráz po zádech,mimochdem dodnes celý blok ulice Krestova 1302,čeká na písemné smlouvy,týkající se změny rychlosti,toto jsem také několikrát urgoval,opět bezvýsledně,je zajímavé že pokud byly v minulosti problémy a jednal jsem slušně s kýmkoliv z vás,tak tam byly jen neustáké výmluvy a překrucování,pakliže jsem zvedl hlas nebo byl hulvát tak to naráz šlo a bez řečí.Vaše firma je první a odstrašující příklad internetového připojení,žádné jiné jsem nikdy neměl,vaše informace jsou mylné a smyšlené.Pane Fryšavský,trochu se mi zdá že si pletete pojem a průjem,proto vytřete oči a nasaďte brýle,na vaše bláboly já nejsem zvědavý,obtěžují mne jako bodavý hmyz a prudí.Tolik jako moje odpověď na váš příspěvek.Jiří Zábranský,zřejmě již bývalý klient firmy Poda.