od Katt 24. 10. 2005 12:56
Proč? Protože mám na desce Serial ATA řadič a disk je Serial ATA.
Jestli z nějakého důvodu nefunguje s mým jinak funkčním hardwarem a oni mě neinformovali, že to s něčím nechodí, pak mi přijde logické, že si to vezmou zpátky. Třebaže bych musel koupit jiné zboží ve stejné nebo vyšší ceně.
Veškeré informace o tomto kousku HW se omezily na výčet parametrů a tím jsem se řídil.
Hezký je, že v červenci se někde na NETu objevila informace, že takový problém je, ale tím spíš by o tom "technici", jak si říkají, mohli vědět a netvrdit mi, že jsem první kdo má takový problém a bla bla bla stornopoplatek bla bla bla.
Jasně mohl jsem si to zjistit sám, ale zas tak známá věc to není. Například tady jsem to podle klíčových slov via 8237, vt8237, kompatibilita, seagate 7200.9 nenašel. Možná jsem se netrefil nebo dělám něco špatně.
Abych jen neplácal, tak jsem volal i do CC, odkud mám desku. Tam by mi bývali ten disk hned vyměnili za jiný model. V pohodě a bez zbytečných keců a front. U víc než rok staré desky je bohužel malinko problém s výměnou.
Jen říkám, že až si tam něco koupíte, taky můžete být třetí, kdo jim zaplatí marži a eště vejvárek ze stornopoplatků a přitom se budou ohánět důvěrou zákazníků. Avšak problémy prakticky moc neřeší.
Největším paradoxem, kvůli kterému jsem se rozhodl zveřejnit tenhle můj příběh je to, že vím o několika případech kdy byla reklamace nešetrným zacházením zničeného kusu HW vyřešena hned výměnou a v případě nekompatibility dělaj takovýhle vopičky.