Reklamace ASUS

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod frdqop 29. 11. 2006 14:36

Ahoj, chtel bych se zeptat na reklamaci asusu. Resim jestli jim vsechny zavady rici rovnou nebo dat na vic reklamaci abych se modelu zbavil. Jedna se o M6VA radu. Mam trochu rozmazane pismo na dipleji v nekterych mistech, obcas se resne, CPU ma teplotni peaky,... (ty nejvaznejsi jsem asi napsal). Mam na nej jeste vic jak 2 roky zaruky.
Bohuzel na nem pracuju, takze resim jak to udelat, abych nemel zpozdeni projektu. Nemate nekdo zkusenost jak je to s reklamacema u asusu? Pujci vam nejakou nahradu na dobu oprav? Jak dlouho vyrizuji opravy? Co byste mi doporucili?
Diky moc.
frdqop
Junior

Odeslat příspěvekod marty63 29. 11. 2006 14:43

Mění se servis, přečti si tady:
http://www.sil.cz/
marty63
Junior

Odeslat příspěvekod kromec 29. 11. 2006 14:51

Asus neni DELL tak na naky nadstartni servis zapomen. Na vyrizeni reklamace maj 30dni na vraceni penez az potrech stejnych nebo ctyrech rozdilnych zavadach. Pokud ho koupils ve velkoobchode tak to muze trvat i dele a na vraceni penez narok nemas.
CPU Zilog Z80 A/3,5 MHz, RAM 48 KB, ROM 16KB, grafika 256x192 bodů v 15-ti barvách,magnetofon ;) :)
kromec
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod w.a.l.k.e.r 29. 11. 2006 15:14

ahoj...no nevím jak si na to přišel. Včera jsem napsal mail do ASUSu,dneska už přijela přepravní firma a odvezla si notebook. Volal jsem tam a práce bude do 7 pracovních dnů(kámoš to měl za 2 dny hotové). To všechno zadarmo a bez řečí. Jinak reklamace nevyřizuje společnost SIL (mimo řady A6),ale přímo ASUS Czech a od 1.1.2007 jen ASUS Czech. mě to příjde jako dobrý přístup a od "lepích" značek se moc neliší. Tak tohle je moje zkušenost. Mějte se
w.a.l.k.e.r
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Skye 29. 11. 2006 15:24

Nejde o značku, ale o typ servisu.

Jestli-že si zaplatíš záruku on-site a NBD, tak nejpozději do druhého dne přijede chlapík a závadu na místě opraví. Otázkou jen je, jestli Asus něco takového nabízí.
Skye
Junior

Odeslat příspěvekod CeCo 29. 11. 2006 22:33

Skye:

Nie, neponuka. ASUS ma jedine predlzenie na 3 roky; inac ziadna nadstandartna moznost.

C.
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Skye 30. 11. 2006 00:32

CeCo píše:Skye:

Nie, neponuka. ASUS ma jedine predlzenie na 3 roky; inac ziadna nadstandartna moznost.

C.


Zajímavá informace, děkuju. Z toho usuzuji, že laptopy ASUS jsou primárně vhodné pro domácí uživatele (což nemyslím nijak pejorativně!).
Skye
Junior

Odeslat příspěvekod doomas 30. 11. 2006 11:20

co odporucate? poslat notebook na reklamaciu teraz do sillu alebo pockat a po novom roku a supnut ho do asusu. :|
doomas
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod rk9 2. 12. 2006 11:59

Byl jsem v SILu protoze mam vylouplou klavesu a ptal jsem se na to jak to chodi. A oprava tak do tydne nebo si mohu priplatit myslim ze 1200,- za preskoceni a pak je oprava vyrizena do dvou dnu.Ono samozrejme take zalezi na druhu opravy a rovnou mi rekli at si prvne zavolam a zjistim si dostupnost nahradniho dilu na sklade aby to byly schopni opravit.
Pri koupi jsem nekde na dokladu cetl ze mam sluzbu kdy zavolam a oni si pro NTB prijedou opravi a zase dovezou.
rk9
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod CeCo 2. 12. 2006 12:50

Takto - reklamoval som svoju M6VA (rozne vady) priamo u ASUS Czech.

RMA cislo som dostal 22.11. Kurier vsak dosiel az 24.11. (OK, sme na Slovensku; v CR by to malo byt rychlejsie). Cesta trvala 3 pracovne dni (SR - CR nieco trva), podla webu hlasil ASUS prichod 29.11. 2.12. web hlasil hotovu opravu a odoslanie NB. Trochu sa bojim, ze mi to neuznaju (menil som tam klavesnicu vo vlastnej rezii i nakladoch), ale vraj maju v podmienkach opravu do 7 dni; takze to kludne moze byt len moj stres.

Ked mi dojde NB, dam vediet, co a ako opravili.

ASUS koniec koncov berie reklamacie NB jedine cez kuriera, takze najprv ich treba kontaktovat.

C.
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod darimal 29. 11. 2011 12:18

hlavně si dejte pozor jak zařízení do servisu Asus posíláte, tedy hlavně do slavného Pegatronu.
mám nyní zkušenost, že jsem tam poslal nové zařízení v originál krabici od zákazníka. ( netbook EEE).

NTB se vrátil zpět v jiné daleko větší přepravní krabici a moje orig.krabice se nevrátila.
po tel.rozhovoru s přeborníky na slovo vzaté v Asusu mi bylo sděleno, že v jejich servisních podmínkách je řečeno, že zaslanou krabici oni zničí ( bylo řečeno skartují, protože nemají skladové prostory :-) jak směšné) a pošlou vám pak zařízení v jiné krabici, která je 3x větší. pak se jen ptám, kde takové krabice skladují, když mou krabicu od netbooku museli zničit ale zaslat mi mohli krabici, do které vleze notebook s 18" LCD :-)

asi jím to tam padá z nebe.

a jak je napsáno níže od Ceco: zákazník pro urychlení opravy si nesmí s reklamaci do Pegatronu přijít osobně. Prý na to nemají příjem :-)

je to jeden nejsměšnějších servisů v ČR.
darimal
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků