RB_Wariorr píše:ALL: ono je to od servisu ku servisu rozne. dakde sa dohodnete a dakde nie. pravda je taka ze nb ako taky nie je plombovany ako desktop teda som sa s tym este nestretol. po debate so servisom pre hp sme dospeli ku zhode a to ze vlastne to nie je porusenie toho co vyrobcovia v navodoch oznacuju ako podmienku pre reklamaciu. problem vznika az vtedy ak chcete a dospejete ku vrateniu kupnej ceny. a tu je treba podotknut ze predajcovia si narokuju vratenie nb spolu s krabicou no skladujte tuto celu dobu zaruky doma i ked nie je narocna na priestor. zakon nikde neurcuje vratenie tovaru s obalom nakolko toto je len osetrene tak ze obal sluzi na prepravu tovaru domov ku zakaznikovi. ako potom dakto vysvetli ze v pripade beznej reklamacie obal nie je nutny no niekde na tom trvaju. v pripade vratenia sumy za tovar je to asi tak ze tento kus nb je repasovany dalej a potom ponuknuty za nizsiu cenu. a este jeden postreh a to s acerom kamarat si vybral hdd a servis nic nenamietal a dosku mu vymenili k jeho spokojnosti. viem ze dakto i tak bude protestovat a nesuhlasit s mojimi riadkami no su na zaklade faktov
u mě byl fakt takový" došel sem s NB do servisu, vyložil na stůl z brašny, předvedl problém (náhodné vypínání, obvykle po otřesu), řekli, ok, přijmeme, já si řekl o disk, bez řečí mi ho vytáhl a do papírů se dopsalo že byl předá nb bez hdd.
Servis jej včas neopravil, došel sem si tedy pro potvrzení že se jedná o neopravitelnou závadu, nechal si vrátit NB, do něj se nanadl zpět disk. S tím sem zašel k prodejci, vyklopil mu na stůl NB, adaptér, CD + papír ze servisu že je neopravitelný, obratem dostávám dobropis který v prodejně utrácím za jiné zboží... no problemo...