mam NEVIAZANY internet chello easy. Pred mesiacom som mal zaujem prejst na viazany program s rovnakov rychlostou. Pytal som sa ci to mozem urobit bez poplatkov, aby som plynule presiel z neviazaneho programu na viazany. Za neviazany internet si platim plnu sumu 799 mesacne. Bolo mi povedane ze to mozem urobit bez problemov. Od februara doslo u Vas k zmene cennika a sluzieb. Zaviedli poplatok 1000 Sk pri prechode z drahsieho programu na lacnejsi. Myslim si, ze tento poplatok bol zavedeny kvoli tomu, aby zakaznici boli motivovany neskracovat si dobu viazanosti z 24 mesiacov na 12.
Potom som bol osloveny od UPC telefonicky, ci nemam zaujem prejst na niektoru s novych sluzieb. Pani, ktora mi volala som jasne vysvetlil preco som sa rozhodol zrusit pripojenie. Potom sa musela ist poradit s nadriadenou ako to je v mojom pripade. Pri dalsom telefonate mi povedala, ze ked zrusim pripojenie, podotykam NEVIAZANEHO programu t.j. s mesacnou vypovednou lehotou, a budem chciet zapojit si sluzbu odznova budem platit takisto spominany poplatok 1000 SK
. Tak som sa jej spytal, ze ci aj novi zakaznici musia platit spominany poplatok a ona ze ano
. Pre istotu som jej to zopakoval, aby ma spravne pochopila. Stale trvala na svojom. Tak som sa spytal preco je to tak. Nevedela mi povedat preco. Povedala mi ze proste je to tak. Mna ako spotrebitela zaujima zaco platim a mam pravo to vediet.
Chello je kvalitny internet za dobru cenu avsak servis o zakaznika je otrasny v porovnani s konkurenciou.