Studio 1735 od DELL

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod armaman 6. 10. 2008 16:08

to CeCo
Ale mne to nevysvetluj ja si ťa tu vlastne zastanem a i tak som tu za _uja. Ja viem čítať a to na čo som reagoval bola reakcia na swarm-a a jeho príspevok. A tak isto ako ty aj ja mam svoje predstavy o kvalite. Jednoducho tovar distribuovany na slovensko je inde vo svete minimálne II. class a za tym si stojím zas ja. Pre viacero firiem je slovensko smetiskom pre nekvalitné výrobky a môže si kto chce tvrdiť čo chce o opaku ma nepresvedčí.
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod CeCo 6. 10. 2008 18:11

Sorry.

Aspon vidis, ze na kazdom sprochu pravdy trochu a ze Dell mozno bude fungovat v pohode, ale za cenu tykania si so servisakom...

C
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Gruppe 6. 10. 2008 18:32

opet stejne od pasu muzu placnout ze tykat si budete se servisnim oddelenim Lenova, HP... :) ci spis budete balikovat :)
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Katt 8. 10. 2008 11:09

CeCo: Nezlob se na mě, ale pořád píšeš cosi o statistikách, který máš. Tak je sem buď dej nebo to zabal. A pokud nemůžeš a tvrdíš, že Dell nemá míň než 3%, tak řekni kolik mají ostatní značky. Páč jestli Tvé měřítko kvality je 3% a kupříkladu Dell, Sony, HP má mezi 5%-10% a ASUS, MSI 10%-15% a ACER 15%-20% tak je pro mě ta kvalita rovna těm např. 10% Jinými slovy jednooký mezi slepými králem. A pak si troufám říct, že čekat objektivní hodnocení od zaměstnance na tech support jedné značky je řekl bych mimo mísu. Asi těžko totiž spokojení zákazníci zavolají na tech support a řeknou "díky chlapi, fakt ste to vyrobili perfektně". Známe podobné v podání výrobců potravin. Kdo pracoval v paštikárně, tak nežere paštiky.
Katt
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Katt 8. 10. 2008 11:17

A ještě přidám názor, ať rozdmýchám diskusi. Byl jsem reklamovat grafickou kartu a vzhledem k tomu, že teď vybírám notebook, tak jsem se zeptal reklamačního technika CZC na názor na kvalitu a poruchovost notebooků. A ten mi řekl, že jednoznačně DELL, nic jiného dnes nemá moc smysl.
Katt
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Gruppe 8. 10. 2008 12:07

Katt: CeCo rozjel takovy mensi pruzkum - samozrejme data sem davat nebude, jelikoz to by tu ,,aktivitu,, delal jaksi zadarmo. Holt i za informace se plati.

Zel bohu skutecne nejsou nikde zverejnene zadne smerodatnejsi statistiky. Zadny vyrobce na sebe oficialne nebonzne jakou ma ci nema poruchovost. Cetl jsem rozhovor s nekym od Aceru kde uvadeli u booku 10% poruchovost coz mi prijde jako utopie - resp cely ten clanek vyznel spis jako placena reklama :D

Ovsem prave treba u prodejcu obcas radi zdeli poruchovost tech a tech komponent. Nevim vsak na kolik smerodatne to bude ve smyslu dellu (popr jinych vyrobcu dellu), ktery se reklamuje primo pres Dell.
Naposledy upravil Gruppe dne 8. 10. 2008 12:15, celkově upraveno 1
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod swarm 8. 10. 2008 12:15

armaman píše:Ale mne to nevysvetluj ja si ťa tu vlastne zastanem a i tak som tu za _uja. Ja viem čítať a to na čo som reagoval bola reakcia na swarm-a a jeho príspevok.

To jsi jen nepochopil mou jemnou ironii ;). Já mám přehled, kolik je poruchovost notebooků a vim, že 3% to nejsou ani náhodou. Můj trpký vtip byl jen reakcí na tom, jak mnou citovaný člověk přejal to CeCovo číslo jako fakt pro poruchovost DELLů. Tvá reakce tedy byla správná, jen měla být na člověka předemnou.
Diagon Swarm - ~460 zrecenzovaných notebooků od 2007
15,6" Acer V15 Nitro - i7-4710HQ, 16GB RAM, 2xSSD, FHD IPS
14" HP EliteBook 840 G5 - i5-8350U, 16GB RAM, 512GB SSD, FHD IPS
14" ThinkPad T400 - C2D T9900, 8GB RAM, 300GB SSD, WXGA+ LED
swarm
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gruppe 8. 10. 2008 12:16

tak tak, za 3% jsou vyrobci radi i u beznych desktopovych soucastek, ne celkove u booku.
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod armaman 8. 10. 2008 12:54

Celé to tu začalo kvôli "blbosti". V konečnom dôsledku pre mňa plynie z toho len jedno nech si kúpy kto chce čo chce i tak poruchovosť neovplyvníme. Jednému vyhovuje to druhému ono. A celkové percento kazivosti je len matematický pojem. Dnes je toľko toho v ponuke ,že je len na nás čo si kúpime. Opakujem znovu "čo sa má pokaziť to sa pokazí" a percentá nás pred tým neochránia.
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod swarm 8. 10. 2008 12:59

Moje zkušenost je taková, že se mi zatim ***** snad úplně všechny notebooky, co jsem měl. Takže opravdu, kde neni pravděpodobnost 0, tak tam musim řešit hlavně servis.
Diagon Swarm - ~460 zrecenzovaných notebooků od 2007
15,6" Acer V15 Nitro - i7-4710HQ, 16GB RAM, 2xSSD, FHD IPS
14" HP EliteBook 840 G5 - i5-8350U, 16GB RAM, 512GB SSD, FHD IPS
14" ThinkPad T400 - C2D T9900, 8GB RAM, 300GB SSD, WXGA+ LED
swarm
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gruppe 8. 10. 2008 13:05

naprosty souhlas, ja neznam osobne zadny book ktery by v zaruce nenavstivil servis (o par jsem slysel :D )
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomcop 8. 10. 2008 14:06

gruppe ja poznam 2. jeden je hp a druhy acer, :D, blbe co??? ale acer by som aj tak nekupil.
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Odeslat příspěvekod Gruppe 8. 10. 2008 14:20

ale ja verim ze takove existuji, jeden HP530 co je doma mozna vydrzi i ty 3 roky bez servisu. Vytahuje se tak jednou za 14dni, je na nem OS s aktualizema a snad nic vic, takze ma ty nejlepsi podminky vydrzet :)
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod armaman 8. 10. 2008 14:22

Tak taký kus mám doma. Síce som ešte v lotérii nevyhral no tento kus je moja prvá a asi aj posledná výhra. A ak ma to obide teraz tak po záruke sa mi to možno 2x vráti späť , ale to ho potom j....m susede o múr tak ako tam už skončilo jedno DVD po reklamácii. Inak všetko ostatné od obuvi počnúc plazmou končiac som mal minimálne raz v servise. Dokonca ani krytinu na strechu domu mi nevyrobili poriadne aj tú som takmer reklamoval ,ale už len preto ,že by som im ju nemal ako zaslať má 200 m2 tak som od toho upustil. Samozrejme berte to z nadsádzkou a viem ,že je to mimo misu. No pointa všetkého je v tom ,že sme asi skutočne smetiskom európy. Ale aspoň, že číňania majú čo robiť, zopár vrcholových managíre sa má dobre a pretože tu máme vedecko technickú revolúciu mi im to všetko zaplatíme, predajca sa smeje aký sme j...ý a servis má nervy a nakoniec nám to i tak nik neuzná a stále je to začarovaný kruh. Potom sa za to zopár "chudákov" na fóre pochytí a tak to ide dookola. Tak si tu my žijeme v srdci európy.
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod tomcop 8. 10. 2008 14:36

Podla mna to tak nie je. Nemyslim si, ze by boli rozne metre na vyrobky na SK a inde v EU. Podla mna je problem v masovej produkcii, kedysi sa vyrabali veci v mensom mnozstve a kvalitnejsie, teraz radsej toho vyrobia mraky, s tym, ze rataju s reklamaciami a pod.
Vyrobia 100000 ks niecoho, to predaju zinkasuju prachy na dalsich 100000, par tisic sa im vrati a takto sa to kruti v dnesnom svete.
Samozrejme su aj znacky, ktore sa aspon snazia vyrabat kvalitne...ale aj tam uz to nie je, co bolo.
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků