Studio 1735 od DELL

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod armaman 8. 10. 2008 14:41

Ale sú tu tie rozdiely ,ak si kúpiš krém NIVEA tu a kúsok za hranicami v Rakúsku tak uvidíš ten rozdiel. Robil som vo výrobe a viem aké kritéria sme museli dosiahnuť mi nato aby sme sa vyhli prípadnej reklamácii. A videl som výrobok vyrobený v Rakúsku a videl som ako bol odfláknutý. Viem o čom hovorím. A takto to je vo všetkom a len tak ľahko ma dačo nepresvedčí.
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod Gruppe 8. 10. 2008 15:18

no vsak - spotrebni zbozi :) Muj prvni PC stal 50 000 (jeste k tomu v te dobe!!! to bylo tak pul roku prumernych vyplat)
Muj lonsky stal 20 000 a pomalu jsem nevedel co do nej jeste dat :D

To same plati pro notebooky, ne ze by uz tak rychle zastaravaly (zalezi jak v ktere oblasti,ale napr na bezny net apod staci i 2roky stary book s prehledem), ale holt musime mit co pul roku nejakou tu novinku a musi nas prescedcovat jak to a to potrebujeme. Jak jinak by vyrobci neustale navysovaly ty prodeje ze :)

Cili uz nepotrebujete PC jako driv. Uz potrebujete LCD televizi, DVDrekorder nebo lepe HTPC, k tomu kancelarsky PC, vykonny, pc, herni konzoli, notebook, netbook a idelane NAS server do satny :D to vse okoreneno laserovou a inkoustovou tiskarnou, k tomu par routeru a swizchu a par set metru kabelu v byte na zasitovani :)
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomcop 8. 10. 2008 17:43

armaman: V niecom mas pravdu, co sa kozmetiky tyka, aj ja som si to vsimol na tekutom Cife :lol:. Ale toto nie je forum o domacich potrebach. Xixi.
Pravda je niekde v strede, ja si ale myslim, ze najvacsi problem je v tom, ze kazdy sa snazi predat co najviac a kvalita ide trosku bokom.
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Odeslat příspěvekod armaman 8. 10. 2008 18:02

Samozrejme ,že fórum nie je o domácich potrebách. To prirovnanie som použil preto aby bolo zrejmé to že sa s nekvalitnými výrobkami stretávame takmer na každom kroku. A postrehy sú z reálneho života toľko na margo veci.

to tomcop
Konečne dakto aj súhlasí
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod Katt 9. 10. 2008 09:46

tomcop: Krásná filozofická a diplomatická odpověď, ale teď jde o to jít štěstíčku trochu naproti v tom smyslu, že radši zkusím koupit notebook od značky, kde se aspoň snaží vyrábět kvalitně. A já se ptám, které značky to jsou? Dell? HP? MSI? ASUS? FS? Lenovo? Acer? UMAX? SONY? To je oč tu běží. A pokud se o informace CeCo nehodlá podělit rozumným stylem a ne vytržením cifry z kontextu, tak ať radši nepíše nic, protože je snad každýmu člověku jasný, že výrobky nějakou kazivost mají vždy. Pak mají ale vychytané dílenské zpracování, promyšlenou technologii (materiál), know-how (konstrukce) a za to si rád připlatím.
Katt
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tomcop 9. 10. 2008 10:00

Ja uplne chapem o co ide. U mna, taky sukromny rebricek:
1. IBM/Lenovo
2. Dell (hlavne vdaka servisu)
3. Sony, HP, Toshiba
... mozno FS ale to uz len z nudze, dalsie znacky nikdy neuvazujem
A samozrejme u kazdej znacky (mozno okrem Lenova) nie najlacnejsie modely.
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Odeslat příspěvekod Katt 9. 10. 2008 10:09

Tak to jsme na tom velmi podobně, jen CeCo dělá vlny :hm Jak se říká, na každým šprochu, pravdy trochu a já zrovna uvažuju o Dellu. Ještě pár takovejch a zabalím to a koupím podle výbavy snad MSI 735. ;-)
Katt
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod CeCo 9. 10. 2008 10:20

Katt:
Aku cifru z kontextu? 3% som vysvetlil vyssie (je to statisticka hodnota, pokial mas teda 3% a menej vadnych kusov akehokolvek produktu, tak sa da povazovat dany produkt za kvalitny).

A cifry z prieskumu vysvetlil Gruppe - zadarmo ani kura nehrabe. Mozem snad prezradit, ze Dell je podla prieskumu v 2. a 3 roku na 2-3 priecke medzi znackami co do poruchovosti - odzadu.

C
CeCo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Gruppe 9. 10. 2008 11:37

CeCo: kolik se doposud zucastnilo respondentu muzes taky snad prozradit ,) Resp zajimavejsi by bylo pocet respondentu na prodeje ntb za rok ,) A v neposledni rade je dulezita cilova skupina ze ,)

Ono kdyz se udava nejaka statistika, tak je fajn uvest nejdriv podrobnosti o ni samotne - resp tak jako ji jiste nabizis jinde ,).

Jinak je to vazne jako placani do vody :) To si tu pak na webu muze kazdy udelat udelat statistiky a trochu jine bude slozeni na webu jako doupe a trochu jine v odpornych IT magazinech ,)

Ja jsem totiz alergicky na prohlaseni typu ,,nejlepsi ve sve tride,, ,,cena od 300 000 a na fotce auto za milion,, ,,cokoliv zdarma a bez zavazku,, apod :)

A ted moje mala hypoteza. Dell je znamy svou vstricnosti vuci reklamacim-servisnim zasahum. Maloktery jiny uzivatel pujde zkouset reklamovat baterku po zaruce, vrazajici klavesu, nebo vyklajici se display apod (moje pripady). Vetsina majitelu delllu tady na foru je pak vylozene prekvapena, co vsechno vam opravi, vymeni bez mrknuti oka a dohadovani, zdali jeneco opravnene, jestli je to opotrebenim nebo cim. Samotneho by me zajimalo, zda je to firemni politika dellu, protoze samotni servisaci jsou z externich firem a delaji onsite i pro jine znacky.

Opravdu si radji jednou do roka druhy den pokecam na 15minut s technikem, nez budu trnout 30dni bez booku v ocekavani jestli mam narok na uznani reklamace nebo ne. Rukama mi prosli spousty booku, sam jich pouzivam nekolik a verte nebo ne, snazim se na to koukat s nadhledem :) .
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomcop 9. 10. 2008 12:25

Presne to, co popisuje Gruppe so servisom, rozhodlo o mojom vybere znacky.
A som spokojny.
PC : MacBook Air (late 2010), 11.6" LCD, 2GB RAM, 128GB SSD HDD, MacOSX Snow Leopard
Mobile : Nokia N9, 64GB, White
tomcop
Junior

Odeslat příspěvekod c user 9. 10. 2008 20:16

presne tak, keby ste vedeli co vsetko Dell uzna zakaznikom to by ste neverili. (sam som robil technika) skuste si pozret hocijake zahranicne fora na temu NB servis a uvidite ze Dell ma jednoznacne najlepsi servis. Vylomena klavesa? chybna ramka, pokazeny disk? do 24 hodin to mas dorucene UPS. Ak je nieco zlozitejsie tak ti pride onsite technik. :tleskani A nehovoriac o zahranicnej podpore - vid sluzobne cesty alebo dovolenky
E6600@2.93Ghz. 4096MB A-Data Vitesta 800Mhz, Asus Commando, MSI Geforce 8800GTX@ultra, 2x250Seagate SataII ES 250 Raid0. 1TB Hitachi Deskstar,1TB WD Caviar Black, 300GB IDE WD , Creative Fatal1ty, Chieftec bigtower, Thermaltake 750W
c user
Junior

Odeslat příspěvekod Katt 16. 10. 2008 12:59

CeCo: Tak aspoň něco konkrétního z Tebe vypadlo :tleskani Kromě toho ten absolutní pohled na kvalitu má zásadní háček a to paradoxně ten, že není relativní. K čemu je mi dobré, že soudím kvalitu jako <3%, když toho nepůjde reálně dosáhnout. Jinými slovy je pak v absolutním měřítku nekvalitní 3,1% stejně jako 5%! Jenže on je větší rozdíl 3,1% vs. 5% něž kvalita 2,9% a nekvalita 3,1%. Tipuju, že zakladateli tématu šlo o relativitu. Posoudit model co se týče kvality.
Gruppe, tomcop, c_user: Chlapi, vy mi děláte radost. :-) Jak já se na toho Dellíka těším :-D
Už aby ho šéfík objednal. O:-)
Katt
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod armaman 16. 10. 2008 18:28

Pravda. Dakto to tu začal neúmerne rozpitvávať,ale to je jedno nakoľko tento topic nemá už pre mňa význam. A napriek tomu by som sa inak i tak nerozhodol. Či by ten alebo onen povedal čokolvek i tak by som k inej voľbe nedospel. A pre kúpu DELL by som sa rozhodol aj napriek tomu či by jeho % reklamovanosti bolo alebo nebolo štatisticky priaznivé.
armaman
Junior

Odeslat příspěvekod armaman 29. 11. 2008 07:16

Takže Páni včera som mal tú česť podať ruku klávesám Dell studio 1735.
Napriek hanobiacim slovám zo strany daktorých z Vás môžem povedať len jedno "Ja smekám" ten notebook ja skrátka jedničkou. Displej krásne veľký, klávesnica tiež ,pár chybičiek v rozložení key by sa našlo ale vzhľadom k dojmu sa to dá odpustiť a časom na to aj zvyknúť. Veď keď presadnete zo škodovky do bavoráku je to tiež zmena ktorá si vyžaduje zvyk.
A majiteľka ,to čo bolo podstatné je happy nakoľko sa splnili všetky požiadavky ktoré si stanovila. V podstate je tento stroj výkonovo zrovnateľný s desktopom a spolu s veľkou a plnohodnotnou alfanumerickou klávesnicou a displejom 17" to ani inak nemôže byť. No vzhľadom k skúsenostiam vlastníčky ma možno dáka "očistná" kúra neminie. A ja budem opäť rád, že sa s týmto krasným klenotom stretnem.
armaman
Junior

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků