ALZA - máte skúsenosti?

Freemaily, internetové služby a jiná témata

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Miromex 24. 10. 2008 06:17

:?:
Prečítal som si Alza Helpdesk, aké sú vaše skúsenosti s týmto internetovým obchodom?
Miromex
Junior

Odeslat příspěvekod ivostar 24. 10. 2008 07:01

V Alze nakupuji roky a stále vše O.K. i reklamace bez problémů, třeba LCD monitor si vyzvedla zásilková služba PPL a za týden vrácený přímo ze servisu, žádné zdržování. A moji známí ty samé zkušenosti. :-D
ivostar
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Miromex 24. 10. 2008 09:54

ObrázekObrázek
Miromex
Junior

Odeslat příspěvekod luco666 24. 10. 2008 10:25

Z alzi nakupujem uz asi 3 roky vsetky komponenti do pc, fotak, monitory, eee, vsetko prebehlo bez najmensich problemov...donaska je tiez 100 percentna...( do 24 hod )
luco666
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod decried 24. 10. 2008 10:40

Vsetko je OK az dovtedy kym nemate nejaku konkretnu poziadavku. Objednaval som CPU a chcel som konkretnu reviziu. Napisal som to do objednavy a este aj na mail. Samozrejme srali na mna, neboli schopni nic odpisat.

Tiez som pocul nepekne veci na reklamacie u nich. zatial som reklamoval raz ale so zrychlenym jednanim (odniesol som produkt na reklamacne hned druhy den). Vybavili do tyzdna.

Dalsia vec je ze ked je problem, tak to nieje problem SR pobocky ale centraly v CR.
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
decried
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gigi 24. 10. 2008 11:36

ALza je předražený moloch s tím souvisí i sraní na malé zákazníky. Proč nakupovat u nich, když jiné obchody mají lepší ceny?

BTW: k reklamaci toho monitoru - s tím většinou nemá prodejce co do činění, to si sváží sám servis té značky - je rychlejší kontaktovat rovnou servis, než to řešit přes prodejce.
Gigi
Junior

Odeslat příspěvekod luco666 24. 10. 2008 14:00

Praveze alza je jeden z najlacnejsich online obchodov ake som videl ( a to ich bolo dost ) takze s tym predrazenim absolutne nesuhlasim....staci si porovnavat ceny...
luco666
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod decried 24. 10. 2008 14:08

to plati asi len u nas
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
decried
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petrph 24. 10. 2008 15:04

No ono se právě nedá věřit ani tomu dodání do 24hodin - objednal jsem u nich před měsícem běžný mobil- ve středu v poledne objednáno - ve čtvrtek poslali email že mají přetížený sklad že dodají o den později,v pátek poslali e-mail že mají přetížený sklad že dodají o den později. Nakonec mi ho po urgenci a výhružce zrušením celém objednávky dovezli v pondělí.

Jinak, Alza je předražená - spousta zboží se dá sehnat v jiných eshopech mnohem levněji. při výběru jsem spolehal na solidnost znamé firmy a garanci rychlého dodání - a přepočítal jsem se.
petrph
Junior

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 24. 10. 2008 16:04

Alza má velmi významný podíl na trhu a z toho vyplývá, že bude mít i hodně nespokojených klientů (prostě má hodně zákazníků, tím pádem hodně reklamací a vždycky se najde někdo, kdo bude nespokojený).

Já tam nakupuji pro firmu (mám to 3 stanice tramvají) a doposud jsem žádnou reklamaci podávat nemusel. Jen jednou jsme koupili omylem špatný toner do tiskárny a vzali nám ho zpět (přestože byl odvezen osobně a navíc na firmu).

Samozřejmě jako firma s dominantním postavením na trhu není nejlevnější, ale ani nejdražší. Marže jsou v oblasti IT dost nízké, takže i když je někdo levnější jedná se obvykle o malé rozdíly.

Samozřejmě jsou i jiné obchody, Ostraváci nedají dopustit na alfa computer, špatné ceny nemá ani TS Bohemia a Czech computer (zde jsou údajně vstřícnější k reklamacím).
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod amrtin 24. 10. 2008 16:16

Já sem si (asi před dvěma měsícema)objednal zboží(za cca 22tis.)kolem 22.hodiny večer a druhej den v 9:30 ráno mě ho přivezla zás.služba.Trochu sem nechápal,byly to věci do novýho compu,takže dost dílů.Nakupuji u nich už dost dlouho a nikdy žádnej problém(ale to je dost subjektivní názor).S cenama je to u alzy různé,něco je levnější než jinde,něco zase ne.Dneska holt nejde nakupovat na jednom místě,člověk si musí vybírat obchod.
amrtin
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Puchino 24. 10. 2008 16:37

Kedze otazka bola zrejme ohladne slovenskej alzy tak tu su moje skusenosti s alzou.
1. rad v Alze nakupujem
2. ceny su OK (rozhodne nie najnizsie - na take zahranicie, eBay a pod cenami nema ale naoplatku ceny nie su ani premrstene. Taky lepsi priemer)
3. reklamacie. Kedze som mal uz tu "cest" reklamovat v Alze mozem hovorit teda z vlastnej skusenosti. Vopred vsak chcem povedat ze hodnotenie reklamacie je negativne a zaroven aj pozitivne. Po objendani routera WL600g som pockal kym mi bude doruceny. Preslo par dni a kurier priniesol zariadenie. Zariadenie rozbalim a zistim ze nefunguje. Ok ved to sa moze stat. Nepotesi to ale rozhodne za to nemozem vynit alzu. Problem vsak nastal ked som zistil ze na fakture, krabici a zariadeni je rozne cislo. Udaj na fakture sa sice zhoduje s udajom na krabici ale udaj na zariadeni je uz uplne iny. Tym padom nemoze ani spravne vyplnit reklamaciu a ziskat RMA. Volam teda do alzy a obchodnik ma po kratsom vysvetleni o co ide najprv z pociatku nenapadne medzi recou obvini z toho ze sa pravdepodobne pokusam o podvod a dobre zariadenie chcem vymenit za ine toho vyrobcu a typu a ziskat tak na reklamcii. Neskor mi uz nevravi nic ine. Po tom co mu strucne vysvetlim ze nech sa kroti lebo ma obvinil z vaznej veci sa snazim s obchodnikom dohodnut ale jednoducho odmieta a teda ho oboznamujem ze budem kontaktovat SOI. Kym sa snazim skomponovat list pre SOI vola mi veduci slovenskej pobocky alzy s tym ze to mam normalne poslat na reklamaciu a oni uvidia co s tym urobia. Neda mi a pytam sa ho ze ci ma dojem ze mne staci ze oni casom uvidia co s tym ze mna nezaujima z coho ma obvinuju ale ze ja som pol hodiny po doruceni kurierom zistil zavadu a nezrovnalosti v zasielke a pozadujem bezpodmienecne dorucenie funkcneho HW ci uz formou reklamacie alebo priamou vymenou kus za kus. Tak sme sa teda dohodli na reklamacii. Tovar zasielam do pobocky alzy tusim na jej naklady a po cca 20 dnoch podla RMA zisitim ze sa tovar nachadza v servise Asus v CR. Volam teda do Asusu v CR a zistujem ze alza ma problemy s bordelom so serivoymi cislami a pod. casto podla skusenosti v servise Asus. Na 30. den mi kurier doruci router ktory je 100% funkcny a sedi aj seriove cislo na krabici a obale (ide o ine zariadenie kedze nema rovnake seriove cislo ako predosla krabica, zariadenie a faktura.) Takze reklamacia prebehla OK ale ten cirkus najme to obvinovanie bolo neprijemne.
Bart wrote: I will use Google befor asking dumb questions.
Puchino
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Miromex 13. 11. 2008 22:07

opakovane som položil v HelpDesku konkrétnu otázku - upozornenie na nesprávne údaje v špecifikácii tovaru. Alza mi neodpovedala ani prostredníctvom web stránky ani na emailovú adresu. Neraz som nakupoval cez túto spoločnosť pre seba ako aj pre široký okruh v mojom okolí. Po tejto skúsenosti som sa z nákupom, ktorý som chcel realizovať v obchode ALZA, obrátil inde.
:pozor Alza už nie!
Miromex
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků