8800GTS 320MB Umřela?

Zkušenosti s grafickými kartami

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod soap mactravish 1. 2. 2009 19:38

BigT: Ona mi pasovala , Niesom taky debil ze vezmem nieco co nestrcim do dosky , ale ide o to ze bola uplne ina.
soap mactravish
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod soban 2. 2. 2009 12:51

A když ten HDD co jsi přidával odpojíš tak šlape ?

Nebude třeba problém ve zdroji že připojením dalšího HW se nedostává štávy pro grafiku ?
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Pokročilý

Odeslat příspěvekod jendass 2. 2. 2009 17:23

nene to jsem zkoušel,původně 1. disk byl společně napájenej i s GPU, tak jsem pak dal GPU na samostatný napájení,ale i vyndání nového disku nepomohlo..
jendass
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jendass 17. 3. 2009 18:12

Oživuji starý topic:
Dne 5.2.2009 jsem dal GPU na reklamaci,po dlouhých telefonátech a mailech jsem se 13.5. dozvědel že mi zboží bylo odesláno(to jsem ale vůbec nechtěl)....to ale bylo odesláno až 16.5. a dnes jsem jí rozdělal.
Způsob vyřízení je napsáno výměna.Větrák je ale zaprášený.
Navíc jsem jim dal i napájecí káblík a ten už je fuč.
Došla mi absoultně trpělivost a proto se obracím na Vás přítomné jak se nejlépe zachovat.
Chci zpět své peníze!
jendass
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bass 17. 3. 2009 18:45

ak je pravo na tvojej strane, tak sa rovno obrat na urad pre ochranu spotrebitelov alebo SOI u vas teda asi ČOI :D
Asus Rampage II Extreme
6GB KINGSTON HX@1925 Mhz
Core i7 920@4,2GHz-NoctuaNH-U12P
Sapphire HD 5850 1GB@900/1250
Asus Xonar D2
2x320WDC WD3202ABYS-RAID0
Logitech Z-2300
CORSAIR TX650W
Thermaltake Armor
HP-LP 2475w 24LCD Wide
X-25m(34nm)SSD 80GB intel
bass
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jendass 17. 3. 2009 18:51

Úřad na ochranu spotřebitelů?Až tak-to mě ani nenapadlo,každopádně by bylo asi nejlepší jim poslat mail a pohrozit jim SOS podle mě..
jendass
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jirkarubino 17. 3. 2009 20:00

jendass píše:...(to jsem ale vůbec nechtěl)...

Podle tohoto jsi do reklamačního protokolu napsal, že při neodstranitelné závadě odstupuješ od kupní smlouvy. Dones ji tam tedy znovu a chtěj odstoupení od smlouvy
Dále to, že nevyřizuje reklamace do 30dní určitě bude zajímat ČOI E-podatelna tady
Zákon o ochraně spotřebitele § 19 odst.3
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
jendass píše:Dne 5.2.2009 jsem dal GPU na reklamaci...

Toto doufám znamená, že jsi ji tam donesl. Ne poslal poštou
jirkarubino
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jendass 17. 3. 2009 20:49

Ano donesl osobně
jendass
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jirkarubino 17. 3. 2009 21:27

jirkarubino píše:nevyřizuje reklamace do 30dní

napsal jsem blbost, omlouvám se...
Ty nevíš, jestli ta reklamace nebyla toho 9.3.2009 vyřízena. Prodejce nemá povinnost informovat. Ideálně jsi se tam měl ten den stavit.
jirkarubino
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků