ORANGE OPTIKA

Poskytovatelé a technologie, dial-up, ADSL, kabel, optika, bezdrátové připojení

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod prophet 22. 4. 2009 16:07

Lenze ty mas naroky ako platene SLA.. a to za 30 EUR jednoducho nejde! Keby mal mat Orange kapacitu hotline na taketo pripady, riesit vypadky do 24h, tak silne pochybujem, ze by stacilo 10x tolko mesacne (300 EUR)!

A co take business like robis na tej linke? Kamarat je tiez odstaveny od oranzovej optiky, ale zaroven ma za dalsich par EUR mobilny internet ako backup... pravda jeho business nespociva v tahani warezu alebo filmov :-D

V tejto cenovej kategorii je to tak.. a to ma Orange este desatinovy pocet zakaznikov voci TComu ci UPC, co bude robit, ked (nedajboze) budu porovnatelne??
prophet
Junior

Odeslat příspěvekod PiXeL333 22. 4. 2009 16:15

ja si myslim ze je jedno co robis na nete, o tom to nie je. Je to o tom ze nemas informaciu od providera o poruche a jej moznemu vyrieseniu.
PiXeL333
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod prophet 22. 4. 2009 16:25

Znova opakujem, to si naozaj myslis, ze firmy takej velkosti budu kazdemu domacemu zakaznikovi (Fibernet je domaca zalezitost), ktory necha u nich zopar drobnych, osobitne volat/mailovat, ze je problem?? Nehnevaj sa, ale si naivny.. to mozno urobit tomu, kto plati 10x viac mesacne!

Ked je problem s mobilnou sietou, tiez ocakavas, ze ti Orange bude posielat informacie a vyvolavat, ze je problem?

Domaci segment ma nastavene urcite kriteria, na zaklade ktorych je mozne dat taku cenu... chces nieco lepsie, zaplat (podstatne) viac!

Ano, maly provider je v tomto podstatne flexibilnejsi a ustretovejsi.. ale tiez sa moze stat, ze nema kto resetnut/nastavit router, pretoze dotycny je tri dni mimo (a nikto iny to nemoze urobit)!
Naposledy upravil prophet dne 22. 4. 2009 16:26, celkově upraveno 1
prophet
Junior

Odeslat příspěvekod heman 22. 4. 2009 16:26

je 17:22 Piestany
Fiber-NET - NEFUNGUJE
Fiber-TEL - NEFUNGUJE
Fiber-TV - funguje
uz je to viac ako 24hod

este ze ma sused DSL, inac my sa na mna klienti vy prdli
budem si na reklamacnom oddeleni uplatnovat nahradu skody som zvedavy ako sa k tomu postavia, asi pred rokom mal orange podobny problem ked menil zariadenia alebo nieco upgradovali ci co, si pametam ze mi NET, TELEF, a TV nesli 8dni :!: :!: :!: :!:
Naposledy upravil heman dne 22. 4. 2009 16:28, celkově upraveno 1
heman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PiXeL333 22. 4. 2009 16:28

to prophet:

myslis si ze je to problem poslat smsku :D k tebe NC. sedim vedla call centra , robim na marketingu a asi nieco okolo toho viem. Nema cenu sa tu hadat, ty tvrdis ze ak chcem informaciu mam platiti viac ... tak to je sila ... Vies o com je direct marketing ??? Vies co je udrzat si klienta???
Naposledy upravil PiXeL333 dne 22. 4. 2009 16:30, celkově upraveno 1
PiXeL333
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod prophet 22. 4. 2009 16:29

Najprv si dobre precitaj zmluvu, co si s Orange podpisal... aby si nerobil zo seba debila v reklamacnom oddeleni ;-)

Mna len zaraza (a vlastne aj celkom dobre zabava), kolko vas tu robi tazky business na lacnom pripojeni a rozculuje sa, o aky zisk pridu... :D
prophet
Junior

Odeslat příspěvekod PiXeL333 22. 4. 2009 16:31

skus niekedy porozmyslat a potom pisat.
PiXeL333
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod prophet 22. 4. 2009 16:32

Co je udrzat klienta? Ved tu skoro vsetci suflikanti podpisali zavazky na dva/tri roky - kolko z vas si kupilo nedotovany ONT konvertor (okrem zopar ludi, co to na zaciatku testovali)? Takze Orange vas ma skoro vsetkych v hrsti - alebo budete vsetci taki zasadovi, ze okamzite odidete a zaplatite mastne pokuty za viazanost?

Nie je problem poslat SMS, ale to ako podla teba budu babenky natukavat rucne do PC? Mozno robis marketing, ale mas sajnu, co stoji firmu taka zmena v systeme? Naco vyrabat taketo naklady (pri minimalnych prijmoch, cely Fibernet je v strate a este dlho bude... keby nebolo orange fr penazi, tak tu nie je nic)?

P.S. o tom rozmyslani zacni od seba.
prophet
Junior

Odeslat příspěvekod PiXeL333 22. 4. 2009 16:33

pracujes pre Orange? ako ano pochopim tvoju zaujatost ak nie tak nepis to do coho nevidis.
PiXeL333
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod heman 22. 4. 2009 16:35

PiXeL333 píše:myslis si ze je to problem poslat smsku :D k tebe NC. sedim vedla call centra , robim na marketingu a asi nieco okolo toho viem. Nema cenu sa tu hadat, ty tvrdis ze ak chcem informaciu mam platiti viac ... tak to je sila ... Vies o com je direct marketing ??? Vies co je udrzat si klienta???



suhlasim stym ze orange by mal posielat kazdemu kto ma doma fiber-sluzby informacne SMS/MMS ze je nejaka porucha bla bla bla bla....

maju kontakty na kazdeho zakaznika kto ma fiber-sluzby takze poslat sms je najmensi problem a NIC ICH TO "NESTOJI " ked vedia posielat hockedy-inokedy barz ake sms/mms tak poslat sms v pripade poruchy je najmenej co mozu urobyt
heman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod acdc 22. 4. 2009 16:35

@prophet, ooooooooo vsetci sa teraz pokakajme co nam to ten velky Orange za pat korun priniesol, budme ticho, ved oni to za par dni rozchodia :D
acdc
Junior

Odeslat příspěvekod PiXeL333 22. 4. 2009 16:36

prophet píše:Co je udrzat klienta? Ved tu skoro vsetci suflikanti podpisali zavazky na dva/tri roky - kolko z vas si kupilo nedotovany ONT konvertor (okrem zopar ludi, co to na zaciatku testovali)? Takze Orange vas ma skoro vsetkych v hrsti - alebo budete vsetci taki zasadovi, ze okamzite odidete a zaplatite mastne pokuty za viazanost?

Nie je problem poslat SMS, ale to ako podla teba budu babenky natukavat rucne do PC? Mozno robis marketing, ale mas sajnu, co stoji firmu taka zmena v systeme? Naco vyrabat taketo naklady (pri minimalnych prijmoch, cely Fibernet je v strate a este dlho bude... keby nebolo orange fr penazi, tak tu nie je nic)?

P.S. o tom rozmyslani zacni od seba.



viazanost je na 2 roky, ale po 2 rokoch mozes ist inam. To je udrzat si klienta. Kazda firma bojuje aj o jednotlivca nie jednotlivo ale masovo a ak ides rozviazat zmluvu tak vtedy pochopis aky si dolezity... a kazdy kto je klientom...
PiXeL333
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod prophet 22. 4. 2009 16:41

Nepracujem pre Orange, ale vidim do toho rozhodne viac ako ty...

2 roky je dlha doba v tomto odvetvi... a co uz len Orange ponukne klientovi, z ktoreho ma 30 EUR mesacne - skus si pozriet, ako sa vsetci vyhrazaju odchodom do O2 (mobilne telefony) a cakaju, ze im retencne oddelenie znesie modre z neba! Ano znesie, ale takym, co tam nechaju 300 EUR mesacne a viac (firmy)! O par eurovych (a casto problemovych/otravnych) zakaznikov nikto nestoji..

Napokon vzdy mozes ist k UPC/TCom/etc., ale ja viem, warez pojde pomalsie..

Je to krute, ale taka je skutocnost!

Mimochodom, stavim sa, ze ak Orange dosiahne aspon porovnatelny pocet zakaznikov ako TCom ci UPC, shapovanie a podobny "finetuning" bude na dennom poriadku.. UPC tiez nic nelimitovalo prve dva/tri roky.. a na rozdiel od Fibernetu Chello je ziskove :-)
prophet
Junior

Odeslat příspěvekod Xyw13 22. 4. 2009 16:56

OMFG, nemozem z tychto zabomysich vojen a flejmov.
Ad1) Co si orange hodi do zmluvy nesmie byt v rozpore zo zakonom. Pozri si Obchodny zakonnik pre detaily o tom co sa moze a co nie.

Ad2) Informacia (mail/sms) o poruche sluzby by mala byt v urcitych pripadoch(mam dojem, ze uz 6 hodin nefungujuca sluzba splna tuto podnmienku) oznamena.

Ad3) Sluzba ako taka. Chcem len to, za co platim tj. internet bez vypadkov a horibilnych pingov. To kolko za to platim je irelevantne. Dolzeite je co poskytovatel reklamoval(tj neobmedzeny internet(vypadok je uz obmedzenie), rychlost, blablabla).

2Prophet: Ak si spokojny, tak drz hubu, nikto ta nenuti sem pisat. Ak si nespokojny vyjadri sa relevantnym argumentom, inak tiez radsej bud ticho. Tie tvoje blbosti sa tazko citaju.
Xyw13
Junior

Odeslat příspěvekod Liu 22. 4. 2009 17:13

Len tak pre informáciu...človek platiaci si statickú IP adresu ju nemá zo špeciálneho rozsahu a takisto má jeden človek jednu IP adresu...bolo to asi dve strany dozadu dotazované...

A okrem toho práve mi prišla SMS od Orangeu: Vazeny zakaznik, ospravedlnujeme sa Vam za docasne problemy v nasej optickej sieti. Na ostraneni poruchy intenzivne pracujeme. Orange
Liu
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků