od KineCZek 10. 9. 2010 12:20
Podivej se na to takhle. Cely pocitac pravo chtit NEMAJI, pokud to neni kupovane komplet jako sestava u nich na JEDNOM ZARUCAKU karta + VESKERY zbytek komponent.
MAJI pravo si vyzadat POUZE komponenty uvedene na jedne fakture/zarucaku s tou grafikou. Tecka.
A jina komponenta? Jaka jina komponenta zpusobi prehrati graficke karty? Ten problem, ktery mas, se jmenuje THERMAL THROTTLING, je to vestavena ochrana grafickeho jadra pred spalenim. Tzn. aby nenarostla dale teplota, grafika se PODTAKTUJE na nizsi frekvence a vklada do zpracovani prazdne cykly. TIm padem Tobe klesne vykon.
Toto JE duvod k reklamaci, tecka. A ze jim se to neprojevi? No jasne, oni testuji kartu "na stole" a nikoliv v zavrene PC skrini. To u dvoujadrovych grafik JE podstatne, protoze v cele mistnosti je studeneho vzduchu pro nasavani PODSTATNE vic, nez v libovolne PC skrini.
Pokud je to vice nez treti reklamace, coz JE, mas pravo na vraceni cele kupni ceny puvodniho reklamovaneho vyrobku, tak hovori zakon. Tecka.
Pokud oni rikaj, ze se zavada neprojevila, vezmi s sebou ze sve dobre vule celou skrin, vcetne tech her, s tim, ze ale mas PRAVO na to, u tesotvani byt po celou dobu pritomen. Proste je nech pripojit k bedne kabely, spustit hru ... a az se to zacne sekat, rekni neco jako "tady mate tu zavadu, vypnete to, vratte mi prachy a ja zas pujdu".
Don't think you are. Know you are. (Morpheus)
| PC sestavy hracum i profesionalum na miru | Kontakt zde tlacitkem SZ, nebo na Facebooku |