Problém s novým e-mailem od Tiscali

Freemaily, internetové služby a jiná témata

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod dockalacek 17. 8. 2010 16:37

Dobrý den,

dobrých 9 let jsem byl spokojeným majitelem emailu od Tiscali. Až do doby, než spustili nový e-mail. Už dva nebo tři dny mi nešla vyzvedávat pošta z mého starého účtu. Čirou náhodou jsem tedy zabrousil na jejich stránky a co nevidím - musím si přenastavit svůj poštovní účet, protože doručování bylo na starý e-mail zastaveno už 21. června!!! Žádné upozornění na tuto změnu mi všad do schránky nepřišlo..Nevadí. Nastavil jsem si tedy svůj účet dle jejich návodu na webu Tiscali. Když jsem však chtěl otestovat funkčnost tohoto nastavení odesláním pokusné zprávy na jiné mé e-maily, které mám na Seznamu, vrátila se mi zpět s touto hláškou:


Hi. This is the qmail-send program at smtprecv1.i.ni.cz.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

<MartinDockal@seznam.cz>:
192.168.101.50 failed after I sent the message.
Remote host said: 554 mail server permanently rejected posible spam (#5.3.0)

--- Below this line is a copy of the message.

Return-Path: <dockalacek@tiscali.cz>
Received: (qmail 15795 invoked from network); 16 Aug 2010 10:11:30 +0200
Received: from unknown (HELO do8fc9acab624e) (dockalacek@tiscali.cz@88.103.150.12)
by smtprecv1.i.ni.cz with SMTP; 16 Aug 2010 10:11:30 +0200
Message-ID: <723CF72D416B488FBA6BF0C4FFEFEC13@do8fc9acab624e>
From: =?iso-8859-2?Q?Martin_Do=E8kal?= <dockalacek@tiscali.cz>
To: =?iso-8859-2?Q?Martin_Do=E8kal?= <MartinDockal@seznam.cz>
Subject:
Date: Mon, 16 Aug 2010 10:11:25 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="----=_NextPart_000_0037_01CB3D2B.625C1100"
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Mailer: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-Mimeole: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
X-Antivirus: avast! (VPS 100815-0, 15.08.2010), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean

This is a multi-part message in MIME format.

------=_NextPart_000_0037_01CB3D2B.625C1100
Content-Type: text/plain;
charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable


------=_NextPart_000_0037_01CB3D2B.625C1100
Content-Type: text/html;
charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=3DContent-Type content=3D"text/html; =
charset=3Diso-8859-2">
<META content=3D"MSHTML 6.00.2900.5512" name=3DGENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<DIV>&nbsp;</DIV></BODY></HTML>

------=_NextPart_000_0037_01CB3D2B.625C1100--


Poradíte co s tím? Mnohokrát děkuji za odpověď. Předtím to fungovalo bez problémů. Moji kamarádi mají email na Seznamu a tato má adresa na Tiscali je má nejmilejší a nerad bych se ji vzdal. Spamovým filtrem to nebude, na Seznamu jsem si povolil doručování z Tiscali a stejný problém.. Poštu vyzvedávám přes Outlook Express.
Athlon 200GE, Noctua NH-L9a Chromax, 2x8GB RAM DDR4 3000, Gigabyte B450-I, SSD Seagate Barracuda 120 500GB + SSD WD Blue 3D 500GB, Seasonic GX-550, Silverstone Sugo, 1x Noctua 140 mm (vpředu)
dockalacek
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bari007 17. 8. 2010 16:59

Zkoušel jsi odeslat mail z Outlooku z jiného mailového účtu? Zkoušel jsi použít jiný SMTP server (například SMTP poskytovatele internetu nebo nějaký jiný)? Používáš šifrované připojení k SMTP serveru? Píše se, že zpráva je zablokovaná kvůli spamu. Jen nevím, jestli je to kvůli spamu z tvojí IP adresy nebo kvůli spamu z tvojí mailové schránky. Výše uvedené možnosti by měli pokrýt oba možné problémy.
Bari007
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod dockalacek 17. 8. 2010 18:13

Pomalu, v tomhle nejsem moc kovaný.. Odesílat z jiných schránek jde bez problému... Chyba může být v SMTP poskytovatele, dřív jsem měl za dockalackem iex, tak to zkusím a uvidím.. Díky moc za radu..

Takže vyřešeno.. Musel jsem změnit SMTP server a dát jiné jméno a heslo pro odchozí poštu a to od svého poskytovatele..

Jinak díky moc, Bari, máš to u mě. Omluva za hloupou otázku. Mohlo mí dojít, že odchozí pošta zůstává stejná..A proč to tak je? Musím říct, že nastavení jsem tupě opisoval ze stránek Tiscali.cz
Athlon 200GE, Noctua NH-L9a Chromax, 2x8GB RAM DDR4 3000, Gigabyte B450-I, SSD Seagate Barracuda 120 500GB + SSD WD Blue 3D 500GB, Seasonic GX-550, Silverstone Sugo, 1x Noctua 140 mm (vpředu)
dockalacek
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bari007 17. 8. 2010 20:09

Gratuluji :)

Tohle je naprosto běžná věc. Problém, který jsi měl ty, má poměrně hodně lidí. Důvodů může existovat několik.
1) Poskytovatel natvrdo blokuje jiné SMTP servery a umožňuje využívat pouze jeho. Z bezpečnostních důvodů.
2) Mailová adresa je na blacklistu, protože z ní chodí spam.
3) IP adresa tvého počítače je na blacklistu, protože z ní chodí spam. To je častý problém u sdílených IP adres, protože stačí, aby některý počítač na té IP adrese měl nějakou havěť, která z něj rozesílá spam a IP adresa je poté zařazena na blacklist a všichni uživatelé na této sdílené IP adrese mají prostě smůlu.

Různé problémy mají různé řešení. Většinu problémů řeší použití zabezpečeného připojení k SMTP serveru (SSL, TLS), protože zabezpečené spojení není možné sledovat a tím pádem ani omezovat.
Řešením může být i nastavení SMTP poskytovatele internetu, to ale není ideální řešení například pro notebooky, které se na internet připojují z různých míst a tím pádem se nemůžou vázat na SMTP poskytovatele.
Dalším možným řešením je vlastní IP adresa, která tím pádem není sdílená a nedostáváš postihy za jiné uživatele. To je ale asi nejhorší možné řešení.

Obecně doporučuji využívat zabezpečené spojení, jak pro SMTP, tak i pro POP3 (IMAP). Jednak kvůli bezpečnosti (spojení mezi počítačem a serverem není možné sledovat) a jednak jako obecné řešení na většinu takových problémů.


A jinak samozřejmě nemáš zač :) Ty jsi odborník na HW a jsi váženým členem fóra, tak jsem ti to tady rozepsal snad co nejlíp :) Já si zase přijdu někdy pro radu do HW části, kde mám jen naprosté základy a rád si nechám poradit :)
Bari007
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod sid 29. 9. 2010 19:40

omlouvá se, že oživuji toto téma, ale jak hodnotíte Tiscali, mě v poslední době příjem mailů právě u tiscali vázne, Outlook kolikrát hodí chyby (nastavení je správné, když to jede občas v pořádku) , přes webové rozhraní to spíš nejede, přihlášení nekonečné, není to pořád, ale docela častý jev
sid
Junior

Odeslat příspěvekod Petr-s 29. 9. 2010 20:43

Potvrzuji stále se opakující potíže od doby, kdy se přešlo na nový. Ten starý mi chodil bez problémů. Jenom doufám, že se jim to podaři vyladit...
Petr-s
Junior

Odeslat příspěvekod sid 30. 9. 2010 08:00

tak to jsem rád, že asi není chyba u mě. přes webové rozhraní se tam většinou dostanu, Outlook mi dnes stáhl poštu jednou, jinak pořád to háže chyby
sid
Junior

Odeslat příspěvekod lukyn7 30. 9. 2010 11:28

Psal jsem na helpdesk společnosti Tiscali o problému s POP3 a toto odpověděli:
Dobrý den, na našich serverech probíhaly nezbytné úpravy. Z tohoto důvodu byla omezena funkčnost serveru POP3 a mohly nastat problémy s příjmem pošty ve Vašich emailových klientech.
Během dnešního dne by již vše mělo být v pořádku.

Tak uvidíme... :-)
lukyn7
Junior

Odeslat příspěvekod Petr-s 30. 9. 2010 21:18

Tak v této chvíli to evidentně v pořádku není.
Petr-s
Junior

Odeslat příspěvekod lukyn7 1. 10. 2010 05:50

Ani teď to ještě nejde :grr:
lukyn7
Junior

Odeslat příspěvekod inzos 8. 10. 2010 13:22

Tiscali v tom docela tápe. Bohužel poštu přes ně má ještě dost lidí. Já se jim snažím doporučit nějakou alternativu. Jejich "nová" verze emailu ještě ani dens (8.10.2010) nezvládá přesměrování. Ostatní poskytovatelé bezproblémů. I dnes mi volali lidé, že jim pošta někdy jde a někdy zase vyhodí chybové hlášky nebo vyprší časový limit a pod. grrr :/

Pozdrav pro Tiscali: 0x800CCC19 :D
Když mysl trpí, tělo pláče.
inzos
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukyn7 8. 10. 2010 14:33

Jo, jo. Hlavně, že tak pospíchali se zavedením nové verze emailu. Starou a funkční verzi zrušili a nejednou se v nové verzi objevuje plno nedodělků a problémů. Vždyť jim ještě nefunguje ani připojení přes IMAP. Připojení přes POP3 je více než bída. Alespoň, že se občas podaří připojit do schránky přes web. Je to banda amatérů :grr:
A ta jejich technická podpora. Několikrát jsem jim hlásil problém s přístupem do schránky přes POP3 a pokaždé odpověděli úplně ve stejném znění:
Dobrý den, na našich serverech probíhaly nezbytné úpravy. Z tohoto důvodu byla omezena funkčnost serveru POP3 a mohly nastat problémy s příjmem pošty ve Vašich emailových klientech.
Během dnešního dne by již vše mělo být v pořádku.
Má to jeden háček. To jejich "Během dnešního dne..." už trvá více než týden.
lukyn7
Junior

Odeslat příspěvekod habin 5. 11. 2010 11:03

JJ,Tiscali je banda b...ů.Mám u nich účet asi 10 let,ale také na Seznamu.Přes Seznam mi vše vždy chodí OK.Příchozí i odchozí.Tiscali bylo také vždy vpořádku ale poslední rok ... škoda mluvit,je to skoro na denním pořádku že servery POP3 ani SMTP nejdou.Ať se jdou vycpat.Momentálně jim to taky nejde.Všude kde su registrován měním účet na Seznam protože od Tiscali se toho nemusíš několik dní dočkat.Teď jim momentálně nejde ani http://www.Vždy když to nešlo přes Outlook tak jsem se mrkl přes www,teď nemůžu ani to.Jo,a to co píše kolega přede mnou je přesně tak,ten citát.Napíšou že dnes to bude OK ale trvá to X dní
habin
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dockalacek 20. 11. 2010 16:56

musím říct, že u mě se situace dost zlepšila. Míval jsem problémy jako kolegové výše, nyní už zazlobí Tiscali tak jednou týdně...
Athlon 200GE, Noctua NH-L9a Chromax, 2x8GB RAM DDR4 3000, Gigabyte B450-I, SSD Seagate Barracuda 120 500GB + SSD WD Blue 3D 500GB, Seasonic GX-550, Silverstone Sugo, 1x Noctua 140 mm (vpředu)
dockalacek
VIP uživatel
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků