Jsem s notebookem 3m od tohoto modemu, mezi nimi jsou otevřené dveře, modem je umístěný nade dveřmi z druhé strany příčky z plné cihly dané takzvaně na půlku. A síť se mi odpojuje několikrát za hodinu. Modem jsem již reklamoval. Stejnětak se mi odpojuje i druhý NTB o patro níže. Modem mám cca 3,5 měsíce. Již jsem jej jednou z tohoto důvodu reklamoval. Byl mi vrácen s vyjádřením "vyměněna elektrická součástka" - no kdo by to byl řekl?! To je ale skutečně detailní popis úkonu provedeného v rámci reklamace modemu ?! Problém však trvá stále dál. V době reklamace jsem měl oproti vratné 1000 Kč záloze zapůjčen nějaký jiný typ staršího "wifi modemu" a vše běželo bez sebemenšího problému. Dům je starý 70 let, stavěný z pálených cihel a neobsahuje žádné prvky rušící wifi signál.Vyjdu-li s NTB a spuštěným Netstumblerem cca 30m před dům, najde se mi asi 20-30 wifi sítí. Pro nastavení té své jsem dokázal najít správně kanál 9 tak, aby nejbližší kanály použité okolními sítěmi byly 7 a 11 - tedy ob 2. Z okolních wifi sítí doma vidím občas jen jednu. K vzájemnému rušení tedy nedochází a z doby reklamace modemu Huawei HG622u, kdy jsem měl od O2 zapůjčen náhradní jiného typu, se problém padání sítě neprojevil.
Z výše popsaného plus z kusých dotazů a vyjádření dohledatelných na webu nabývám silného dojmu, že tento typ modemu nemá kvalitní wifi a má potíže s konzistencí wifi signálu. Nechci se pouštět do neelegantních řešení na bázi zapojení dalšího wifi AP za Huawei. Proto jsem si od O2 pořídil modem s wifinou.
To mám jako donekonečna utrácet svůj čas opakovanými reklamacemi ? Na to je můj čas vzácný. Dokáže se k tomu prosím někdo ze zkušených vyjádřit tak, abych to mohl vyhodnotit jako skutečně funkční podporu ?
Děkuji.
PS: než jsem toto napsal, tak mi síť snad 5x spadla .... nevydržel jsem a vytáhl a připojil staré AP StraightCore WRT-312