od loobick 21. 6. 2013 14:43
První příspěvek na této stránce ale spíš vypadá na opak: že to nějaký člověk nastavil nejdřív pro jednoho ISP a následně přenastavil pro jiného. Alespoň tak to chápu já. A nikde jsem tady nenašel informaci o tom, že by někdo jiný do administrace nelezl. Pouze tazatel konstatuje, že tam osobně nikdy nebyl a že to dělal někdo jiný. Vlastnictví přístroje je v tomto případě bezpředmětné, existuje dost menších ISP, kde si klientská zařízení zákazníci kupují do svého vlastnictví. Nějakou dobu jsem dělal pro jednu firmu přímo v tomto oboru a vím, kolik různých způsobů existovalo i v rámci jedné firmy. Problémem tedy je to, že tazatel prostě není schopen rozumně popsat stav. Pro můj názor (tedy že to je klient pro připojení k ISP) hraje to, že se neustále motá kolem nutnosti kontaktovat ISP. Tedy z nějakého důvodu předpokládá, že to zařízení s tím má něco do činění. Proto jsem také již v noci vznesl dotaz na to, zda mu počítač funguje na internetu i když to zařízení dá pryč a kabel z WAN portu připojí rovnou do počítače. Tím se to celkem jednoznačně určí a toto by měl opravdu zvládnout snad každý, až na největší dementy.
Arogantní admin. Ale co byste chtěli, když je tolik lidí, kteří se snaží vrtat ve věcech, které vůbec neznají. Když neumím opravit auto, také se nebudu snažit z opravářů tahat rozumy. Prostě si nějakého najdu, ať jej opraví za mě.