Stránka 1 z 1
Vymazaná schránka

Napsal:
12. 10. 2022 10:35
od pepe44
Ahojte
Som tu nový a technológie nie sú moja silná stránka, ako budete vidieť ďalej, a myslím, že som si vymazal všetky emaily (celý loging) z centrum.cz. Mal som pokazený comp a na smartphone sa mi stále ukazovala notifikácia, že moje prihlasovacie údaje sa zmenili a mám vymazať schránku a znovu sa nalogovať, čo som aj urobil ale nalogovať sa mi už nepodarilo. Vymazal som si vymazaním schránky cez smartphone všetky emaily? Ak áno, dá sa to zvrátiť? Dá sa to nejako (od prevádzkovateľa) vytiahnuť z koša? Je to veľmi dôležité a dúfam, že mi niekto skoro poradí čo robiť.
Vopred ďakujem
Re: Vymazaná schránka

Napsal:
12. 10. 2022 10:44
od Wikan
Pokud jsi měl špatné heslo, tak jsi určitě žádné emaily nesmazal. Takže zbývá zjistit, proč se ti to heslo změnilo. Důvodem může být i to, že ti tu schránku někdo ukradl. V takovém případě se obrať a poskytovatele služeb.
Re: Vymazaná schránka

Napsal:
12. 10. 2022 11:02
od pepe44
Asi som mal dobré heslo. Ja som sa cez mobil prihlasoval automaticky, do emailu som sa takto dostať vedel a bol som tam pred tou akciou, čo som opísal, ale keď som tú akciu urobil, tak som sa už znovu prihlásiť nevedel. Poviem to asi takto. Keď som bol v svojich emailoch na mobile, tak sa my pri každej akcii (otvoriť email, posunovanie prstom, atď) dole, maličkými písmenami objavovala správa "Vaše prihlasovacie údaje sa zmenili, vmažte schránku a prihláste sa znovu" (už si úplne presné znenie nepamätám a bolo to tiež po Česky). Tak som myslel, že sa tam nezobrazujú nové emaily, práve z tohto dôvodu, a tak som schránku (cez mobil) vymazal, spýtalo sa ma či chcem naozaj schránku vymazať a potvrdil som ANO, ale potom som sa už znovu prihlásiť nevedel. Neboli tam žiadne varovania, že touto akciou si vymažete všetky emaily alebo tak niečo, tak som si myslel, že sa to len týmto spôsobom odhlásim z mobilnej aplikácie a nalogujem sa naspäť normálnym spôsobom a je to ale nie. Skúšal som písať suportovy ale zatiaľ neodpísal a neviem kde sa mi vlastne ozve. A ešte. Ak som si tú schránku naozaj vymazal, tak dá sa to nejako vytiahnuť z "koša"? Ako vo vymazaných fileoch v compe?
Re: Vymazaná schránka

Napsal:
12. 10. 2022 11:32
od milsimr
Pleteš pojmy s průjmy. Smazání mailového účtu z poštovního klienta se nerovná smazání všech mailů ve schránce. Po opětovném přihlášení bys měl všechny maily stále mít. Ostatně přečti si znova, co ti psal v reakci kolega Wikan.
Re: Vymazaná schránka

Napsal:
12. 10. 2022 16:02
od pepe44
Už to riešim s poskytovateľom služieb. Uvidíme či je to tak ako vraví Wikan.