Stránka 1 z 3
Pojdme se pripojit k siti

Napsal:
26. 1. 2024 23:40
od aurum
Zdravim, pisu nouzove z mobilu, potrebuju rychlou pomoc. Vyzvedl jsem dnes NTB Asus Oled ze servisu, vypinal se displej, nekdy cely NTB.Byl v servisu potreti, vymenili ted nejaky dil. Tak si rikam, ted uz to musi byt OK. Zavada se nevyskytuje, po hybani vikem, ani po pohybovani s celym NTB displej drzi. NTB mi predali v tovarnim nastaveni. Po zapnuti mi najede zeme, zvolim Ceska rep, pak zadam ceskou klavesnici a objevi se mi stranka: Pojdme se pripojit k siti. Tam muzu v radku vybrat rucne, za 1 hodinu, za 4 hodiny, za 1 den. Dal se ale nedostanu, tlacitko Dalsi je dole vpravo zasedle. At delam co delam dal se nedostanu. Ctrl Alt Ddlete nereaguje,jedine tvrdy restart a znovu. Fakt se mi s tim nechce poctvrte do servisu. Byla by nejaka rada? Vyzkousel jsem veskera tlacitka a kombinace a nic.
-- 26. 1. 2024 23:40 --
Re: Pojdme se pripojit k siti

Napsal:
27. 1. 2024 00:10
od milsimr
1. Udělat novou instalaci OS.
2. Přejít do audit módu (CTRL + SHIFT + F3):
a) vyřešit problém
b) stáhnout media creation tool, udělat instalační flash disk a celý OS přeinstalovat
3. Doklikat se k té problémové části prvotního nastavení, zmáčknout SHIFT + F10; v příkazovém řádku zadat OOBE\BYPASSNRO - teoreticky by se notebook měl resetovat a měl bys mít možnost tenhle krok přeskočit.
Re: Pojdme se pripojit k siti

Napsal:
27. 1. 2024 00:25
od aurum
Milsimr - drkuji ti za reakci, trochu slozite ale na me. Jeste trochu upresnim. Prvni reklamace byla, protoze mi prestala fungovat wifi. Napsali mi, ze udelali tovarni nastaveni a problem vyresen, prito uz ja jsem jim to v tovarnim nastaveni predal. Doma jsem zjistil, ze wifi funguje, ale vypina se displej i cely ntb. Dalsi reklamace. Napsali mi, ze vymenili tusim kabel k displeji a zavada odstrabena. Po prevzeti ntb opet displej vypina. Dalsi reklamace. Dneska jsem ntb vyzvednul, displej nevypina, ale nemuzu ntb rozjet, protoze pri 3.kroku, kde je zapotrebi wifi je tlacitko Dalsi zasedle a nahore pise Wifi vypnuta. Zkousim nekterym hornim tlacitkem F wifi zapnout, neuspesne. Presne ani nevim, jestli takove tlacitko na ntb je. Nejak by se prece wifi mela dat zapnout-vypnout. Tam me napadlo, jestli pro zmenu nepokazili zase wifi. No, moje nervy.......
-- 27. 1. 2024 00:28 --
Presne je to Asus Oled VivoBook
Re: Pojdme se pripojit k siti

Napsal:
27. 1. 2024 00:36
od milsimr
Shift + F10 > Control > Zobrazit podle: Malé ikony > Správce zařízení > jsou nainstalované VŠECHNY ovladače správně? Je vidět WiFi modul v síťových adaptérech?
Pakliže ti tam nějaké ovladače chybí, je nutno je napřed doinstalovat - v tom případě viz má první reakce, boď č. 2 a).
Pokud se vše tváří OK, tak bych pro sichr udělal ještě novou, čistou instalaci OS. Problém přetrvává i na nové instalaci? Instalace driverů nic neřeší? > reklamovat znova / zvážit odstoupení od smlouvy.
Re: Pojdme se pripojit k siti

Napsal:
27. 1. 2024 00:51
od aurum
Dekuju, to odstoupeni od smlouvy me napadlo, ale. Slyydl jsem, ze musi byt 3x stejna zavada. Ja mel prvni zavadu wifi, druhou a treti vypinani displeje, ted to pro zmenu vypada zase na wifi. Propana krale, co to tam jsou za servisaci u toho Asusu? Nez odevzdaji reklamaci, nezkontroluji kompletni funkcnost? V tomto pripade 3x. Kdybych ja v praci podaval takove vykony, asi by se se mnou brzy rozloucili. Diky Milsimr.
Re: Pojdme se pripojit k siti

Napsal:
27. 1. 2024 01:06
od milsimr
3x stejná závada? Nesmysl, viz:
- Kód: Vybrat vše
Právo od kupní smlouvy odstoupit vám náleží v případech, kdy jde o závažnější vady, které nebude možné vyřešit jiným způsobem, dále v případě stále se objevujících vad, které byly opakovaně, alespoň dvakrát, odstraněny opravou, jakož i při větším počtu vad na zboží, alespoň tři vady současně.
Právo od smlouvy odstoupit vám založí i nedodržení povinnosti servisu či prodávajícího vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 dnů, nebo jiné, dohodnuté lhůtě.
Stejně tak budete moci odstoupit, pokud vámi zvolený způsob vyřízení reklamace nebude možný, například nelze dodat nové zboží, protože se přestalo vyrábět.
Prodávající vás musí o vašich právech z vad zboží řádně informovat.
Kde je to upraveno: § 2106 odst. 2, a § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník § 13, § 19 odst. 3 a § 24 odst. 7 písm. l) a x) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele
V tomhle případě jste už stejnou věc 2x nechávaj reklamovat (vypínání displeje) a pořád stejně něco blbne. Nicméně nutno zkontrolovat jak je na tom OS, protože jestli v servise natáhli jen čistou image OS bez ovladačů, pak je to problém softwarového typu na který se záruka nevztahuje (zařízení nemůže fungovat normálně, pakliže OS nemá příslušné ovladače od veškerého HW, že jo?).
Re: Pojdme se pripojit k siti

Napsal:
27. 1. 2024 01:41
od aurum
Milsomr: rozumim. Dvakrat mi to prislo z reklamace s tovarnim nastavenim a rozjel jsem to, wifi ok, zaden zasedly Dalsi. Ted potrefi nejde prolezt, drzi to wifi. Mam pocit, jakkby to byl hardware problem s wifinou. Mimochodem, pri Shift F10 najede prikazovy radek, kdyz ty dve klavesy drzim, naskakuje prik.radek opakovane. Klavesa Ctrl uz nic neovlivni. Takze asi znovu do servisu, pokud nevyzkousim instalaci z flesky. Mam to do nejblizsiho CZC skoro 30 km, tzn, ze jsem uz najezdil temer 180km. Pokud cista instalace nezabere, ceka me dalsich 120 km autem. To mi asi nikdo neproplati. To je system, tohle......
Re: Pojdme se pripojit k siti

Napsal:
27. 1. 2024 12:25
od milsimr
Ty vůbec ale nečteš, co ti tady píšu. Příkazový řádek je přesně to, co potřebuješ!
- Kód: Vybrat vše
Shift + F10 > Control > Zobrazit podle: Malé ikony > Správce zařízení
Proč jsi vykonal pouze první úkon a naprosto ignoroval všechny následující? Control ≠ klávesa CTRL, nýbrž = příkaz v Příkazovém řádku!!! Určitě se ti tu nebudu přece namáhat psát něco, co nefunguje ...

Re: Pojdme se pripojit k siti

Napsal:
27. 1. 2024 23:09
od kvtablochov
Ano, mám pocit, že problém je spíše hardwarový než softwarový.
Re: Pojdme se pripojit k siti

Napsal:
28. 1. 2024 07:49
od KineCZek
IT nyní nově funguje na pocity?

Re: Pojdme se pripojit k siti

Napsal:
31. 1. 2024 11:11
od aurum
Omluva, neměl jsem čas okamžitě odepsat. Zkoušel jsem ještě různé varianty s pomocným tlačítkem F. Kupodivu, jedna varianta nakonec zabrala a dostal jsem se do aplikace My Asus, odtamtud do nastavení BT a WiFi. Tam jsem wifi zapnul, byla vypnutá. Kdysi byla na klávesnici Ntb pro wifi samostatná klávesa, teď už ne, aspoň ne pro Asus.
Děkuju moc za podporu.
Abych nemusel začínat nové téma, zkusím se narychlo zeptat tady. Lze na ntb, po továrním nastavení notebook rozjet normálním způsobem do místního účtu bez připojení k internetu?. Ze servisu mi to třikrát přišlo v továrku a přešel jsem hladce do místního účtu, bez protivného účtu MS. Mne to vždy dožene k tomu, abych se připojil k internetu a přihlásil se k účtu MS, nebo si jej vytvořil. Děkuji.
Re: Pojdme se pripojit k siti

Napsal:
31. 1. 2024 11:22
od Wikan
Lze. Návod jak na to máš hned v první odpovědi.
Re: Pojdme se pripojit k siti

Napsal:
31. 1. 2024 11:30
od aurum
to Wikan: Nejsem bohužel v těchto věcech tak zběhlý, proto se ptám. Když si na NTB udělám tovární nastavení, pak mám ještě jednou přes Creative Tool instalovat OS?
Re: Pojdme se pripojit k siti

Napsal:
31. 1. 2024 11:55
od zivan
Rekl bych, ze v tom navodu jsi dostal 3 moznosti, ne 3 kroky, ktere mas provest postupne.
Re: Pojdme se pripojit k siti

Napsal:
31. 1. 2024 12:08
od aurum
Děkuju všem za exaktní nápovědu. Nějak se v tom prohrabu a snad si najdu snadný postup , jak obejít účet MS. Moje chyba, netušil jsem, že takovou věc nelze vyjádřit jednoduchou formou pro věčné začátečníky.