Moderátor: Moderátoři Živě.cz
novak999 píše:Romif píše:Dlouho čtu toto fórum a musím sem něco dodat: HP6710b GB891 mám už 14dní. Problém s chlazením se u mne nevyskytl.Větrák není téměř slyšet ani večer, když je úplné ticho. Dělám na něm většinou dlouho do noci a je téměř neslyšitelný. Ve dne, pokud nedám ucho přímo na něj, větrák neslyším vůbec.
Připojuji ho také na LCD Sony s úhl. 102cm a žádné vlnění ani jiné rušení jsem nepozoroval ani při důkladném pátrání po nějakém vlnění, nebo jiném rušení. Jen dodám, že výrobní číslo mého notebooku je: CNU72605..e/quote]
Mohl by sem někdo, kdo koupil poslední dobou tenhle typ už bez hlučnosti napsat kde ho koupil? Snad nenahraju falešným typům a reklamám:)l/quote]
Ricky D
Aug 3, 2007 21:02:02 GMT Unassigned
OK, here's the deal everyone. I got hold of an internal HP document (don't ask me how) which describes HP is aware of the problem, and best of all they have a fix!!
DESCRIPTION
This document applies to HP Notebook PCs with Microsoft Windows Vista
The notebook PC fan does not shut off, runs in high speed only and creates a loud fan noise. The loud fan noise is due to the volume of air being pushed.
SERVICE ACTION
This is a "Fix-on-Failure" service event. Proactive service is neither necessary nor authorized.
If a notebook exhibiting this failure falls within the scope indicated above, is within warranty, was built between 4/1/2007 and 6/9/2007, the serial number range is between CNU714XXXX to CNU723XXXX, please set up a service event.
Service:
If a notebook exhibiting this failure comes in for service, replace the system board with the appropriate following spare part:
HP Compaq 6510b Notebook PC: SPS-BD SYS GM (DF) 446906-001
HP Compaq 6710b Notebook PC: SPS-BD SYS (FF) 446904-001
HP Compaq 6710s Notebook PC: SPS-BD SYS +WWAN(FF) 446905-001
NOTE: System boards with revision x.31 and above do not have this issue.
Recommended Action: Fix on Specified Failure
Hardware Platforms Affected: HP Compaq 6510b Notebook PC, HP Compaq 6710b Notebook PC, HP Compaq 6710s Notebook PC
Operating Systems Affected: Microsoft Windows Vista Business (32-bit)
Software Affected: Not Applicable
So there you have it boys and girls ... You now know the serial numbers which are involved, you know the problem, you know the cure, you even know the part numbers
Oh yes, one last thing ... in case you really get a 'deny everything' support engineer on the phone when calling .. I'll even throw in the Service Advisory Document ID: c01106598
Try denying THAT on the phone
Good luck to everyone!!!
spachtle píše:2 Rodsten:
Já to osobně odnes do Jeremenkový v Praze, ještě se neozvali, prej pošlou sms, řikali 5-10 prac.dní. 10 to bude teď ve středu, tak jsem zvedavej. /quote]
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků