DELL NBD zaruka

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod E5 23. 8. 2007 16:27

Zdravim, idem kupovat notebook Dell Latitude D630 - ked priamo na stranke dellu vyberiem tento notebook a idem ho konfigurovat, tak pri zaruke mam tieto moznosti:
priamo v cene:
"3Y NBD International (Next Business Day) On-site (incl. e-Learning Pack)"

a potom za priplatky su:
"Basic Package 3 year Next Business Day Package"
"Standard Package 3 year Next Business Day Package"
"Premium Package 3 year Next Business Day Package"

Moze mi niekto vysvetlit aky je medzitym rozdiel? Najma medzi tou co je v cene a tou basic... nikde som to nenasiel... vdaka
E5
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Kalimero 23. 8. 2007 16:53

no takze 3 roky NBD ti podla mna uplne staci , to znamena ze po dobu 3 rokov ho mas v zaruke a servis bude v pripade poruchy riesieny priamo na mieste na druhy den odo dna nahlasenia .. tie dalsie moznosti nepoznam takze ti neviem pomoct co to je ale podla mna ten zaklad 3 roky NBD uplne staci .. jedine co by malo zmysel je predlzenie zaruky ale vzhladom na to ze za 3 roky ten notebook nebude mat moc velku hodnotu to asi nema zmysel
Kalimero
Junior

Odeslat příspěvekod swarm 23. 8. 2007 16:56

V těch balíčkách budou tušim nějaký věci jako pojištění proti krádeži nebo záruka i na poškození vlastním zaviněním.
Diagon Swarm - ~460 zrecenzovaných notebooků od 2007
15,6" Acer V15 Nitro - i7-4710HQ, 16GB RAM, 2xSSD, FHD IPS
14" HP EliteBook 840 G5 - i5-8350U, 16GB RAM, 512GB SSD, FHD IPS
14" ThinkPad T400 - C2D T9900, 8GB RAM, 300GB SSD, WXGA+ LED
swarm
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kalimero 23. 8. 2007 16:58

to poistenie je celkom mozne ale zaruka na poskodenie vlastnim zavinenim sa vola Complete Care . to je nieco ine... najlepsie je opytat sa predajcu priamo ..napr. delicom , zero v BA ..
Kalimero
Junior

Odeslat příspěvekod swarm 23. 8. 2007 17:35

Kalimero: právě že ty balíčky jsou soubory služeb.
Diagon Swarm - ~460 zrecenzovaných notebooků od 2007
15,6" Acer V15 Nitro - i7-4710HQ, 16GB RAM, 2xSSD, FHD IPS
14" HP EliteBook 840 G5 - i5-8350U, 16GB RAM, 512GB SSD, FHD IPS
14" ThinkPad T400 - C2D T9900, 8GB RAM, 300GB SSD, WXGA+ LED
swarm
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bananik 23. 8. 2007 19:42

E5:
Cital si aj to male nad tou konfiguraciou???
Ked som ja klikol na D630 tak je tam jasne napisane:

Collect and Return: společnost Dell vyzvedne vadný systém k opravě od zákazníka a opravený jej zašle zákazníkovi zpět během šesti pracovních dnů ode dne nahlášení
VALUE Package: Next Business Day (servis u zákazníka, oprava je ukončena do konce příštího pracovního dne)
BASIC Package: servisní balíček Value + podniková podpora Advanced Technical Support (přímé spojení s našimi techniky, kteří vám pomohou vyřešit jakýkoliv problém)
STANDARD Package: servisní balíček Basic + pojištění Accidental Damage (pojištění proti náhodnému poškození)
PREMIUM Package: servisní balíček Standard + pojištění Multi Cover (pojištění proti náhodnému poškození + pojištění proti odcizení notebooku)

V cene je 3 roky Value Package.
Bananik
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jaronimo 15. 12. 2007 14:21

Zdravím,

mám možnosť mať notebook Dell na inzerát a mal by byť ešte v záruke. Mám pocit, že Dell-y v normálnom obchode ani nekúpim, takže neviem, ako to je vlastne s ich zárukou.

To sa vybavuje potom cez internet alebo ako, keby dačo?

Díky za radu (možno budem mať aj viac otázok :-) )

(viem, že je tu toho veľa, ale keď som hľadal "zaruka dell", tak mi to vyhodilo niekoľko topicov s recnziami a 20-40 stránkami a to sa mi zas tak moc čítať nekse ;-) )
Jaronimo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CeCo 15. 12. 2007 16:40

Pokracuj v danych threadoch, inac tu budeme mat coskoro 25 rovnakych otazok, kde uz ludia nebudu ochotni donekonecna opakovat jedno a to iste.

C
CeCo
VIP uživatel


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků