Acer reklamace

Diskuze o přenosných počítačích

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod SAKULPOL 14. 1. 2008 14:28

Ahoj, mám dotaz, jak je to s reklamací, když mám zaplacenou prodlouženou záruku a servis to nestihne vyřídit do 30 dnů.
Dík za odpověď
SAKULPOL
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 14. 1. 2008 14:40

Ahoj. Máš právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz.
ICT s důrazem na zabezpečení, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů. Info bezplatně podávám veřejně pouze v rámci své kapacity. Po SZ individuálně 500 Kč / 30 minut.
Raziel-CZ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SAKULPOL 14. 1. 2008 14:50

Ahoj, díky za odpověď, reklamoval sem ho 17. 12. 2007, takže 17.1.2008 když tam půjdu a nebudou ho mít k vydání, tak mohu určitě požadovat peníze.
SAKULPOL
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gruppe 14. 1. 2008 14:59

tak mi prijde ze tu nekdo neni nespokojeny jen se servisem, ale i vyrobkem a rad by dostal rovnou novy co? ,)

Nu, 17. jeste neni , takze uvidime ,)

Muzu se zeptat ceho se ta reklamace tyka?
kecáním se ještě nikdy nic neudělalo :)
Gruppe
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SAKULPOL 14. 1. 2008 15:18

acer je dobrá značka, klekl na tom HDD. Nejsem zasedlej na servis ani na výrobek, ale proč ho nevyměnit, když nedodrží servis záruku.
SAKULPOL
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vladosft 14. 1. 2008 15:19

Ale SAKULPOL piše "když mám zaplacenou prodlouženou záruku" tych 30dni je zo zakona. počas zakonnej zaruky nie predlzenej. tam uz zalezi od ich podmienok
vladosft
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jaronimo 14. 1. 2008 15:29

pri normálnej záruke teda po 30 dňoch, ak mi ho nedajú môžem žiadať peniaze?...

to platí aj 30 dní od toho ako ho zanesiem predajcovi alebo od vtedy ako sa dostane do servisu?
Jaronimo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kódlisko 14. 1. 2008 17:14

oni tu lhůtu vždy využijí celou a vždy ho na ten 30 den mají to se neboj :)
HP 6510b 14", T7250,3GB ram,80Gb(7200ot),lightscribe mechanika,WXGA+ displej,travel battery
Delphi, C, JAVA,PHP--
má klávesnce je naprach, socialismus v troskách a ty si tu pouštíš draka...?!
kódlisko
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kromec 14. 1. 2008 17:26

vladosft píše:Ale SAKULPOL piše "když mám zaplacenou prodlouženou záruku" tych 30dni je zo zakona. počas zakonnej zaruky nie predlzenej. tam uz zalezi od ich podmienokm/quote]


Ale jen v tom pripade ze to koupil jako normalni obcan v maloobchode, pokud to koupil na firmu tak zadna 30-denni lhuta neni.

OS: Acery nejsou uz tak spatny jak driv ,ale servis je stale nicmoc...
CPU Zilog Z80 A/3,5 MHz, RAM 48 KB, ROM 16KB, grafika 256x192 bodů v 15-ti barvách,magnetofon ;) :)
kromec
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vladosft 14. 1. 2008 17:33

kromec píše:
vladosft píše:Ale SAKULPOL piše "když mám zaplacenou prodlouženou záruku" tych 30dni je zo zakona. počas zakonnej zaruky nie predlzenej. tam uz zalezi od ich podmienokm/quote]

Ale jen v tom pripade ze to koupil jako normalni obcan v maloobchode, pokud to koupil na firmu tak zadna 30-denni lhuta neni.

OS: Acery nejsou uz tak spatny jak driv ,ale servis je stale nicmoc...
hej ale ja som prave myslel to ze on uz nema zakonnu zaruku ako som to z toho pochopil.. ze ma povedzme pol roka po zaruke ale zaplatil si predĺženú záruku povedzme na 3R. tak tiez nema narok na nejakzch 30dni ani na vratenie ci vimenu pokial to teda nebolo v podmienkach tej rozsirenej zaruky co pochybujem.
vladosft
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kromec 14. 1. 2008 17:41

Promin reagoval jsem na jiny prispevek.
Pokud to ma koupeny na firmu tak nema narok na vyrizeni reklamace do 30...
Doporucuji na jeho miste si precist poradne zarucni list(zarucni podminky) . A toho se drzet.
CPU Zilog Z80 A/3,5 MHz, RAM 48 KB, ROM 16KB, grafika 256x192 bodů v 15-ti barvách,magnetofon ;) :)
kromec
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hakunděk 14. 1. 2008 20:36

A týká se ta záruka na pracovní ,nebo kalendářní dny?
Hakunděk
Junior

Odeslat příspěvekod vladosft 14. 1. 2008 20:37

[quote="Hakunděk";A týká se ta záruka na pracovní ,nebo kalendářní dny?
vladosft
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 14. 1. 2008 20:43

pokud již nemá záruku ze zákona (2letou), nýbrž prodlouženou, je třeba se projít podrobné podmínky pro její uplatněnění. Dle mého názoru tu již nelze nárokovat překročení 30denní lhůty, jedná se o záruku nad rámec zákona a tudíž ani její podmínky nejsou upraveny v zákoně.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků